E.T. / Utomjordiska raser

Jobb på GFL

2012-03-02 01:20 #0 av: annica77

När den stora dagen kommer så kommer en del människor att få jobba hos GFL! De som får jobba hos dem då kommer att få skolning om alla deras olika skepp deras användsområden med mera. Vi som kommer att jobba hos dem kommer att få flyga UFON Som skall rensa bort radioaktiva particklar samt UFON som skall hjälpa moder jord att stärka sin magnetisk fält så hon orkar stå emot solens ilskna utbrott...Jag jobbar gärna hos dem...och ni kanske vet varför jag gärna jobbar hos dem... I allafall en orsak till det...heheheFlört

Vårt mål nu för oss alla starseeds och lighworkers samt även folk som vaknat så är att förmedla budskapet om våra galaxiska vänners existens och deras goda mission här med oss. Detta är viktigt då det fortfarande finns folk dom är inne i den 3 d värld som ånga av oss vaknat upp från. Folk har vaknat upp enormt mycket nu runt hela världen vilket är bra! Men vi har fortfarande budskap om dem att utföra! Jå jag rekomenderar varmt alla att föra budskapet vidare och hjälpa dem att vakna upp! Religösa kan ni  föra budskapet med en ton som religösa förstår sig på, lite i stil med religös predikan blandat med budskapen om våra galaktiska vänner vilka de är och vad de är här för att göra. Man kan ju kalla GFL våra fysiska änglar och inte änglar som vi annars är vana vid som andar med högt betydelsefulla gudomliga själar samt deras uppgifter...att beskydda oss spirituellt...

Har idag hållit en religös predikan åt en kristen om GFL, deras mission och att man kan kalla dem till våra fysiska änglar som jobbar för gud och för fred,kärlek och harmoni. Predikade också att deras uppgift var att avlägsna allt ont här på jorden som Dark Cabal/Illuminati och deras annhängare har hållit på i desenier allt sedan atlantis tid och att det är GUDS vilja att de är här så att himmelriket på jorden kan blomma och den goda energin kan blomma samt att vår moder jord börjar må bra igen! Hon tog det faktist hjätte bra! Så med lite religöst inslag när man förmedlar budskapet till kristna så går uppgiften rätt så bra fram. Glad

Anmäl
2012-03-03 18:39 #1 av: [Evangeline90]

Haha Coolt, skulle oxå vilja jobba hos  GFL. Awsome. XD

Anmäl
2012-03-03 18:49 #2 av: annica77

#1 Det tror jag nog att du kommer att få! Jag tror att det är först och främst starseeds som får först den möjligheten eftersom vi igentligen är hemma från andra planeter, själarna våra alltså. Sedan kommer nog andra att få jobba där också en del i allafall.. Det skulle vara dagen det, att få jobba vid sidan om sin äslade Xzai-On på GFL!Skrattande

Anmäl
2012-03-03 19:12 #3 av: [Evangeline90]

Jag undrar en sak Annica, skulle du kunna beskriva vem Ashtar är? Samt vem är Sananda Jesus och hur ser dessa utomjordingar på män och kvinnor? Det kan väl inte vara som här på jorden i alla fall inte med deras komplexa civilisation.

Ja, bara några funderingar jag haft ett tag. XD

Anmäl
2012-03-03 19:18 #4 av: Ghosthunter

Ja, jag är arbetslös och väntar på ett kanonjobb.....dom får gärna anställa migGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-03 21:19 #5 av: annica77

I utomjordiska samhällen respekteras kvinnan väldigt högt. Speciellt i de pleiadianska sivilicationerna. Utomjordingar har noll tolerans mot kvinnomisshandel, misshandel och annat våld. För de som är meddlemar i GFL så existerar inte ordet våld eller annan sorts koruption i deras värld! Deras civilisationer  bygger på fred,harmoni och kärlek. De hjälper varandra,inga pengar används heller utan alla hjälper alla, man gör varubyten om det behövs Inga hyror, gratis hus mm.. I utomjordiska civilisationer som är medlemmar på GFL så är jämstäldhet mellan könen oslag bar och som jag sagt tidigare så repekteras kvinnan högt, det är ju kvinnan som föder fram liven och därmed skall respekteras och behandlas som en gudinna typ...allt för att hon skall må bra och känna sig älskad...

Angående Ashtar Sheran så måste jag fråga min mentor om den saken. Jag har så gott som enbart kontakt med Rex och Xzai-On men jag kan fråga min mentor han känner ju hela GFL ,han kan nog berätta mer om Ashtar! Jag skall ta och fråga honom om Ashtar... Sananda är den person vi kände som Jesus. Så man kan säga att det är en och samma man fast har olika namn. Vi på Jorden kallar honom Jesus för utomjordingarna är han känd som Sananda.

Anmäl
2012-03-04 11:35 #6 av: [Evangeline90]

Tack för ditt svar. Precis som jag misstänkte. Jag läser en bok som heter universums barn och där står det precis som du skrev.

Okej intressant det där med jesus och jag hoppas få reda på mer om ashtar. ^^

Anmäl
2012-03-04 15:46 #7 av: Ninnib53

6 #

Sananda är också det indiska namnet för Jesus.

Ashtar är "kommendörkapten" för Ashtar Command, han är med i the Galatctic Federation of Light". Han arbetar som kapten på sin rymdflotta och har väldigt många under sig.

Du kan läsa om honom bl.a på den här länken: http://www.iamuniversity.org/iamu/mobile/literature/lodges/spiritual_extraterrestrials_lodge/3661-The-Ashtar-Command.html

Anmäl
2012-03-04 16:09 #8 av: annica77

7#

Ja, jag satt och funderade över Ashtar själv faktist igår! Jag hade hittat en atrickel på netet om Ashtar Sheron som han heter som jag funderade över. Så jag tänkte jag skulle själv fråga fråga honom! På netet såg jag propaganda artickel naturligt vis att Ashtar Sheron skulle vara död! Men det kunde Ashtar själv bekräfta att var rena propagandan mot honom.

Ashtar: Du kallade på mig!

Jag: Ja, jag undrar en sak! Är det sant att du är död? Men det kan du ju inte vara eller?

Ashtar: "Skrattar gott" Nej,då Annica jag är inte död! Inget annat än rena rama propagandan du hittat om mig hör jag!

Jag: Ja, jag tänkte väl det! Det finns så mycket skit skrivet av dark cabal/illuminati och dess anhängare att det inte är klokt!

Ashtar: Så sant! Deras terror dagar är räknade nu! Var så säker! Jag hörde att du och Xzai-On skall gifta er!

Jag: *Rådnar* Ja, det stemmer!

Ashtar: Det var trevliga nyheter! Jag får då ge min stora välsignelser till er två och gratta er till det kommande bröllopet!

Jag: Tack så mycket Ashtar!

Ashtar: Var inte blyg att kontakta mig om du undrar över något!

Jag: OK, jag lovar!

Sedan var telepatin över! Jösses, hahahaha tycker  det låter som om hela GFL vet om vårt kommande bröllop! Skäms

Här kommer några fina bilder på Ashtar Sheron! Jag har alldrig varit så förtjust i blondiner men måste säga att Ashtar är faktist riktigt söt för att vara blondin!

Anmäl
2012-03-04 16:15 #9 av: annica77

En till, denhär gillar jag otroligt mycket...Väldigt vacker målning av Ashtar! Nu har ni något att drägla på tjejer...hahaha! Dock är det något som inte stämmer...hmm...kanske man borde fråga vilken ögonfärg han har då det på den här målningen ser hazzelbruna ut...

Anmäl
2012-03-04 16:20 #10 av: annica77

Och den sissta! En som jag också gillar...

Anmäl
2012-03-04 16:44 #11 av: Ninnib53

Jättefina bilder! Ashtar lär ha mycket blå ögon!

Anmäl
2012-03-04 16:50 #12 av: [Evangeline90]

Ja håller med, bild nr 2 är fantastiskt vacker, vem har gjort den?

Anmäl
2012-03-04 17:47 #13 av: annica77

#12 Jag har ingen aning! Hittade inte artistens namn hur än jag sökte och det är synd!

#11 Ja Ashtar har verkligen vackra blåa ögon det kan jag verkligen hålla med om. Det märks väl att han inte är hemma från denna planet.. Lika underbara, kärlekfulla och varma som Xzai-Ons bruna ögon..Glad

Anmäl
2012-03-04 18:26 #14 av: Ghosthunter

annica - har du ingen bild som vi killar kan dregla över?Tungan uteSkrattande

Anmäl
2012-03-04 18:40 #15 av: annica77

#14 Hahaha, tyvärr inte för tillfället vännen!Skrattande

Anmäl
2012-03-04 18:42 #16 av: Ghosthunter

Skrattande

Anmäl
2012-03-05 09:44 #17 av: [Evangeline90]

Vet du Annica vilken Låt som skulle passa perfekt när de kommer och det är dags för masslandning!? Jo, Steve Jablonskys "My Name is Lincoln"

Ja vet, titeln kanske inte är så tilltalande, men lyssna ska du få höra. Mäktigare episk musik kan du nog inte höra!

Anmäl
2012-03-06 12:15 #18 av: [Evangeline90]

Har du kollat låten än annica77. ^^

Du kanske inte gilla den.?

Ja, jag tycker den är fantastisk och jag ska spela den hela dagen den 21 dec. ^^

Att bro på det. jag tror knappt jag kommer sova en blund natten mellan 20e och 21a. XD Allt för spännande.

Anmäl
2012-03-06 18:05 #19 av: annica77

#18 UNDERBAR låt! Ja, det kan jag förstå. Jag kommer nog att  stå under stjärnorna hela kvällen och natten tills min älskade kommer!Skrattande

Fick ett brev av en tjej som ville ha hjälp av mig!Min mentor hade rekomenderat mig åt henne och be mig hjälpa henne. Han sa till henne att jag har naturbegåvning i telepati och att hon skulle vända sig till mig så skulle jag hjälpa henne! Jag blev helt betagen och paff faktist! Vilket uppdrag alltså...Nog visste jag att min mentor hade förtroende för mig men inte trodde jag att han hade sådan enorm förtroende över min telepatiska förmågor! Något säger mig att min mentor har träning åt mig igen! Ja, jag skall ta på mig detta uppdrag och försöka hjälpa henne! Hennes tvilling flamma jobbar på samma flotta som Xzai-On och ihop med honom  titt som tätt! Så jag får nog ta och diskutera detta med Xzai-On! Jag fick telepatisk kontakt med 2 okända men som sa att de var Xzai-Ons polare och ville säga hej åt Xzai-Ons blivande hustru! Ja, småskrattade och sa, Ja tack så mycket, hej på er! Det verkade var trevliga och roliga män de två! Nu måste jag väl ta och skriva henne ett mail då!

Mycket härlig låt som sagt! Tack för att du delade den!Skrattande

Anmäl
2012-03-06 18:38 #20 av: [Evangeline90]

Varsågod! ^^

Va roligt. Hoppas du kan hjälpa henne då. ^^

Undrar vart min tvillingflamma kan vara? Kan man ta reda på det på nåt vis?

Anmäl
2012-03-06 18:55 #21 av: annica77

Jo det tror jag nog! Samma sak var det ju för denhär tjejen! Ja, Xzai-On visade sig redan långt före jag viste äns att han var min flamma. Allt sedan jag var liten flicka. Det är först i början av året jag började förstå det. Snacka om att han har tålmodigt väntat på mig att inse det! När jag väl förstod det så blev det andra bullar kan jag lova... Han telepatiserar så gott som varje dag, fast några vissioner om honom har jag inte haft på några veckor nu! Antagligen för att jag äntligen har förstått vem han var och för att han tycker inte att han behöver visa sig i vissioner lika ofta som förut när jag inte förstod att han var min tvilling flamma vill säga....

Anmäl
2012-03-15 19:37 #22 av: [Evangeline90]

Asså är det någon mer än jag som tänker på Alverna i sagan om ringen när man talar om pleiaderna?! Jag menar att när de beskrivs så beskrivs de ofta som långa, blonda, vackra, goda och allt det där och allt detta stämmer ju mycket överens med tolkiens alver.

Och eftersom Ashtar är blond så får han vara Celeborn, men vem är Galadriel? Har ashtar en fru?

^^ någon mer än jag som har dessa liknelser- Pleiader- alver?

Anmäl
2012-03-15 19:59 #23 av: annica77

#22 Jasså du tänker sattsa på Ashar du! Ja, ja nu är du fast! HahahahaSkrattande Gabriel menade jag nog! Ashtar Sheran har ingen fru vad jag vet av i allafall! Och ja, han är snygg för att vara blondin. FlörtJa pleiader är läckra stjärnfolk I Erra finns många blondiner så kallade Nordik typade. Sedan finns det även medelhavstypade som är lite mer tanade än nordik typade plaeideare. Medelhavstypade har svartbrun/svart hår bruna till mörkbruna ögon. Sedan finns pleiadare som Xzai-On som är lite mer orientalisk (asiatisk) typad som påminner om indier och indianer, dvs svart hår,svartbruna till bruna ögon, pepperkaksbrun hud till en lite ljusare pepparkaksbrun hy,ungefär som de som kommer från mexico. Denna typ finns det ganska mycket av i Alcyone, inte så mycket av nordiks och medelhavstypen finns i Alcyone,men det finns men inte lika mycket som de oriantaliska typade pleiaderna...Glad Ska jag hälsa AShtar att han har en brud som väntar i Sverige? *Fnissar*Flört

Anmäl
2012-03-16 12:40 #24 av: [Evangeline90]

Hahaha XD ja det kan du göra. XD *fniss fniss* ^^

Okej, det finns alltså olika typer liksom här på jorden, men jag komm visserligen ändå att tänka på tolkiens blonda alver. De känns så bara. XD

Förrästen, du kanske kan hälsa GFL att jag gärna vill se deras rymdskepp på nära håll hemma. Jag tror nämligen att jag inte är så bra på telepati, i alla fall är jag nybörjare och det känns som om jag inte når fram. För jag skulle gärna vilja få en fantastisk ufo-upplevelse innan december den 21a XD

JAG VILL SE DOM!!!!!!!! XD

Anmäl
2012-03-16 15:13 #25 av: annica77

#24 Jag lovar att förmedla det till dem! Fortsätt med meditationen bara så når du nog fram till dem så småning om. De har rätt fullt upp just nu, så min flamma har extremt mycket att göra och det blir inte så aktiva telepatiska samtal då! Men jag lovar att jag skall föra detta vidare till Ashtar, Vrillon och Rex att du gärna vill se dem på nära håll en vacker stjärnklar kväll...Flört Det är dock meningen att de skall innom några veckor börja visa sig mer i himlen vad jag har förstått, men jag kan föra fram meddelandet till dem...Flört

Anmäl
2012-03-16 15:14 #26 av: annica77

Anmäl
2012-03-16 18:16 #27 av: [Evangeline90]

#25 Tack så mycket, det ska bli spännande att få se. Skrattande Jag ska försöka att meditera så ofta jag kan, när jag har tid. Nu till helgen kan jag ju öva i alla fall. ^^

Kram på dej annica!

Anmäl
2012-03-16 18:37 #28 av: annica77

#27 Jag diskuterade med Rex att du ville se scouskepp lägre ner så att de syns bättre. Han sa att han skall ha dig i åtanke, men att det ev kan ta 2 veckor. Det är då det är planerat att de skall börja synas lite oftare på natthimlen igen. Jag sa att du bor i Sverige så de vet var de skall visa upp sig!Flört Men just nu har de fullt upp att göra! Har svårt att tro att Xzai-On syns idag! Vi får se!Glad

Kram på dig också  Evangeline90

Anmäl
2012-03-16 22:02 #29 av: [Evangeline90]

Okej två veckor. Va spännande. Men jag ska hålla utkik ändå under tiden ifall de skulle flyga förbi lite tidigare. Skrattande

Anmäl
2012-03-16 22:32 #30 av: annica77

#28 Ja gör det! Man vet ju alldrig de kan ju dyka upp tidigare också...Flört

Anmäl
2012-03-24 22:35 #31 av: Lilla Stjärna

Är det bara jag som undrar varför utomjordingarna aldrig visar sig på "verkliga" foton?

År ut och år in så vimlar det med (väldigt barnsliga, tycker jag) teckningar och målningar av dem på nätet -och om någon enstaka människa visar upp ett foto på en utomjording -då är det helt dimmigt och omöjligt att urskilja några som helst anletsdrag på utomjordingen!!! Vad är det för mening med att ladda upp såna foton?

Om de flesta människor ska kunna tro på och lita på att det är sant att utomjordingarna ska rädda oss och Jorden, så efterlyser jag äkta foton och videofilmning av utomjordingarna själva -faktiskt! De måste ju kunna åstadkomma något annat än teckningar och kilometer efter kilometer med kanaliseringar om att vi måste förstå att vi måste ta tag i miljöförstöringen o s v, allt det där vet vi ju redan!!!

Jag vill faktiskt att utomjordingarna ska visa sig trovärdigare. Jag har grubblat på detta i många år nu Obestämd!

Anmäl
2012-03-25 08:40 #32 av: annica77

#31 Det kan jag berätta för dig! Varför man inte ser utsomjordingar på foton utan ebart som skecther och bilder!

Foton tagna med kameror kan utföra stor risk för utomjordingar efter som det är just foton som lätt kan användas till svart magi, woodoo mm som kan göra dem extremt sjuka när någon illasinnad person som kan svart magi och woodoo lägger en förbannelse på dem. Denna svart magi, woodoo kan även utföras på oss vanliga människor så att vi blir sjuka mm

Däremot så kan inte oljemårlningar, skisser eller målade bilder användas till woodoo. När jag var i tonåren fick jag en känsla av att någon ev hade använt sig av svart magi på mig. En orsak till detta att jag kände mig fasligt sjuk samt att det hände för mycket skit flera gånger om dagen. Då brukade jag säga att det känns som om någon gett mig en förbannelse.

Min tvillingflamma kommer att landa snart för att vi skall kunna mötas! Det har han fått tillåtelse till av Ashtar. Tyvärr kommer jag inte ta något foto av honom, om jag tar foto av honom så blir det för provat bruk! Jag vill inte utsätta min älskade Xzai-On för fara som chansen att någon utför svart magi eller woodoo på honom.

Tids nog kommer vi alla att att se dem när de landar! För det kommer de att göra! Flera av dem i GFL har faktist sina tvilling flammor här nere samt även soulmates som de gärna vill förena sig med!

Jag förstår hur du tänker men tyvärr får vi nöja oss med skissarna än då länge, tids nog får vi se dem i the flesh så att säga. Videos på pleiadeanska flygande tefat finns det gott om på internet. Samt en massa andra bra UFO videos som vanligt folk tagit med cameran eller mobilen. Tyvärr får vi ta oss till tåls en stund ännu! Men snart får vi se dem i the flesh när den dagen kommer innom kort.

Anmäl
2012-03-25 09:33 #33 av: [kajmal-0]

min kajmal är cirka 83 år nu, jag brukar beskriva henne som en tjugo-åring, men hon har aldrig visat mej sitt ansikte.....jag har sett henne bakifrån, när hon dragit upp kjolen och visat sina vita nylonstrumpor, och vita strumpeband.  jag har sett henne nerböjd vid mina fötter, när hon gav mej en gåva. även när hon öppnade sin blus och visade sina toppiga bröst.   men aldrig sitt ansikte, hon vet att jag använder alla besökare mentalt och telepatiskt gentemot världens politiker

Anmäl
2012-03-25 09:41 #34 av: [Woozy]

Kolla i vänstra hörnet mellan sofforna.

Vet dock inte om det är en alien eller en Demon.

Man ser ögona väldigt bra, och handen, som endast har fyra fingrar.

Skärmdumpen är från en film jag har. Det i hörnet lekte med IR-kameran. -bilden är egentligen kolsvart med uppljusad.

Anmäl
2012-03-25 09:57 #35 av: Ghosthunter

Intressant, den bilden har jag sett innan. Det där är väl hörnet som som är så svårt att filma?......kameran tappar skärpan hela tiden.

Anmäl
2012-03-25 09:58 #36 av: [Woozy]

Jepp det är det hörnet.

Den här IR-kameran stod ute i hallen och filmade in i vardagsrummet. Ändå så lekte "han" med videokamerans elektronik.

Anmäl
2012-03-25 10:12 #37 av: annica77

#34 Någon demon är det inte! Jag har lätt för att känna energier från bild och får inga som hells negativa obehagliga vibrationer från denna varelse! Ser ut att vara en vacker kvinna vad jag kan se av skuggan. Ser ut att kunna vara en ande du fångat på bilden vad jag kan se, breve henne ser jag en man. Ser ut som du fångat två andar på bild. En kan ju ev möjligen vara din flamma och den andra kanske eventuellt kan vara din adra andliga guid. Eller så kan det vara andar av någon som har bott i det hus/lägenhet du bor i nu innan de avled.

#33 Hon har en bra orsak till att inte visa sitt ansikte. 80 år är ingen ålder för en utomjording. Xzai-On är ju 320 år gammal. På hans planet är det ingen hög ålder alls han ser ut som en 33-36 åring gammal man. De börjar studera när de når tonåren och är inte färdigt utbildade innan de är närmare 100 år gammal faktist. Xzai-On är inte så inkommen i den djurart som jag har här hemma. Han sa att hans specielitet är vetenskap,samt även astronomi en del och att han inte är så inkommen som jag i området husdjur, speciellt smågnagare. Hästar däremot är han mer inkommen i. Vet inget om färger hårla och så på smågnagare. Vet bara att vissa smågnagare är nattdjur och andra dagsdjur,hur länge de lever mm. Men att han inte har någon aning om hårlag färger mm som en uppfödare har.Skrattande

Anmäl
2012-03-25 10:23 #38 av: [Woozy]

Ser du en kvinna i hörnet? med en halvmeter mellan ögonen och endast fyra fingrar på handen?

Mannen som sitter i soffan är en levande människa.

Anmäl
2012-03-25 16:02 #39 av: Lilla Stjärna

# 32 annika77, tack så mycket för ditt svar!!!

Jag fortsätter dock att grubbla på det här............när utomjordingarna masslandar här på Jorden och vi får se dem live, då måste de ju först förbjuda oss att fota dem -eftersom de är så känsliga för woodoo och svart magi? Går de ut med meddelande om detta först alltså Obestämd?

# 34 Woozy! Wow, vilken bild, ser ut som en ande -grattis! Jag har själv besök då och då av andar här där jag bor, men har inte lyckats fånga dem på bild!

Anmäl
2012-03-25 16:16 #40 av: annica77

#39 När de landar så kommer så gott som alla människor på jorden vara 5D människor (5D människor är fria människor som strevar efter fred,kärlek,harmoni,spiritualism,lyssnar mer på sitt hjärta/intiuation än sitt huvud, sanning och glädje. 5D människor kommer att kunna både healing, telekinesis mm. Fina härliga tider på antåg). Fotografering med kamera är de känsliga för eftersom man med ett kort kan utföra svart magi och woodoo. Men det kan man ju inte göra med filmer. Så att filma dem kommer nog inte vara några problem skulle jag tro. Men däremot fotografering. Tids nog kommer all negativ energi att vara som bortsopad och då kommer de nog inte ha några problem med att bli plåtade.Flört När Xzai-On landar så länker jag be om att få ta ett foto på honom för privat bruk. Vill han inte det så får jag respektera det då.Glad

Anmäl
2012-03-25 16:37 #41 av: [kajmal-0]

#39  filmer är inga problem att använda mentalt, även om de är 60 år gammal. det drabbar och påverkar de som ser filmerna.

Anmäl
2012-03-25 18:05 #42 av: [kajmal-0]

#33   att kajmal inte har visat mej sitt ansikte, tror jag beror på att hon kommer från framtiden.

Anmäl
2012-03-25 18:25 #43 av: Ghosthunter

En kvinna med en halvmeter mellan ögonen....det är inte ofta man ser...hahaSkrattande

annica - Du skulle bara veta vad som finns och har hänt i det hörnet på bilden.....jag har själv känt energierna och varit där....

Anmäl
2012-03-25 18:42 #44 av: Lilla Stjärna

# 41 kajmal-0, tack, men jag förstår ändå inte   alltså; att bli fotade är en stor fara för utomjordingarna men inte filmning?!?!

En film kan man ju stanna, "frysa" en bildruta, då har man ju ändå en stillbild för de illvilliga som utövar voodoo svart magi -lätt som en plätt! Varför kan inte en målning eller teckning användas som "vapen" för att skada en utomjording, när man kan tillverka en mycket enkel voodoo-docka för att skada en människa? Vad jag vet när det gäller religionen voodoo, så kan inte den som inte tror på det skadas. Jag själv är helt övertygad om att ingenting utanför mig själv kan skada mig -om jag inte bjuder in det!

Sen undrar jag: om det är ofarligt för utomjordingarna att bli filmade så hade det ju varit smart av dem att lägga ut en äkta video på www, där de informerade oss om räddningen och masslandningen, tycker jag! De ska ju vara en väldigt högt stående civilisation som ska rädda vår värld och de kan färdas från otroliga avstånd genom  rymden, skulle ju vara en enkel match för dem?

Ja, sån här är jag......har letat efter svar så länge jag kan minnas Flört

Anmäl
2012-03-25 18:44 #45 av: annica77

#43 hahaha, jag kan bara tänka mig vad som har föregått där!Skrattande

Anmäl
2012-03-25 18:55 #46 av: [kajmal-0]

# 44  om utomjordingar blir filmade eller fotade har ingen betydelse det kan användas mot dem om de är levande personer, av mentalt starka och telepatiska personer. en målning eller teckning kan ochså  användas  om den personen/alien sett eller identifierat sej med bilden . ursomhelst kan bilder, teckningar  målningar av aliens användas mot människor. som sett  dem

Anmäl
2012-03-25 18:56 #47 av: Lilla Stjärna

Förresten, någon som vet när masslandningen blir? Nu snart eller 21 /12 t ex? Orkar inte plöja igenom all information som finns............Skäms

Anmäl
2012-03-25 19:00 #48 av: [kajmal-0]

fjärde dimensionen kommer om två hundra år........sen får vi se.

Anmäl
2012-03-25 19:02 #49 av: Lilla Stjärna

# 46! OK! jag bara tänkte eftersom annika77 svarade att det bara var foton på utomjordingarna som var en fara för dem............

Anmäl
2012-03-25 19:05 #50 av: Ghosthunter

Jag vill och kan inte spekulera i när masslandningen sker......jag vill helst se det innan jag kan svara på det...Flört

Anmäl
2012-03-25 19:06 #51 av: Ghosthunter

kajmal - Vi har höjd, längd och bredd....vad ska den fjärde dimensionen vara?

Anmäl
2012-03-25 19:08 #52 av: [kajmal-0]

#48  vissa kan få åka.  jag vet ett skepp som kan gå när som helst. vet inte när......det är endast två hundra personer.........42 är redan fastställda........jag ville ha med personer från bbc world news........mina kontakter sa 42 personer från bbc world.................ganska lustigt för talet 42 är beryktat!

Anmäl
2012-03-25 19:09 #53 av: [kajmal-0]

Anmäl
2012-03-25 19:12 #54 av: [kajmal-0]

#51 det kan nog ingen föreställa sej.....vetenskapen säger att fjärde dimensionen är tiden.

Anmäl
2012-03-25 19:19 #55 av: [kajmal-0]

# jag har fått träning i att föra ett skepp......låg helt stilla i tre timmar...man styr genom ryckningar i musklerna.

Anmäl
2012-03-25 20:48 #56 av: Lilla Stjärna

Ja, vem ska man tro på, tro på, tro på................?

.........när alla som är kontaktpersoner för utomjordingar kommer med olika uppgifter hela tiden...............Foten i munnen kära nån!

Det är därför som jag efterlyser riktiga videoklipp från utomjordingarna själva -utan löjliga teckningar och förvrängda, "elektroniska" röster! Jag försöker att ta till mig sånt här men det går bara inte! Det känns som att se ett barnprogram! Jag känner mig förlöjligad! Behöver en skämskudde när jag tittar på sånt SkämsRynkar på näsanTyst ! Kära utomjordingar...hjälp!

Jag säger som du Ghosthunter; jag vill helst se det själv förstObestämd

Anmäl
2012-03-25 21:47 #57 av: annica77

#56 Jag lovar att filma min tvilling flamma när han väl har landat. Han kommer att landa snart, han har fått tilstånd av Ashtar att landa så att vi kan träffas personligen! Han är från Alcyone från plaiades så då får du se en riktig utomjording! Bli inte förvånad bara sedan, pleiader är humanoider och ser ut som människor på pricken. Ända skillnaden är att de har något större och rundare ögon än vi här på jorden. Du skulle inte se någon skillnad alls på en pleiadean och en människa från jorden,annat än att en pleiadean utstrålar sensualitet och karisma samt att de är mycket snygga individer...

Anmäl
2012-03-26 12:58 #58 av: [Evangeline90]

Hej annica. Kan du fråga rex när han eventuellt kommer om en vecka blir det nu. Jag vill vara extra uppmärksam så att jag inte missar honom.?

Anmäl
2012-03-26 13:27 #59 av: Lilla Stjärna

# 57 annica77, det vore ju toppen toppen om du kunde filma honomGuld i mun! Det ser jag verkligen fram emot! Sååååååååååå spännande Förvånad!

Men när blir det? Om en vecka? Eller längre.......hoppas det inte är för lång väntan för dig heller!!!

En person som har utomjordisk kontakt, sa till mig för några år sedan, att jag kommer från Sirius. Om detta är sant, så har jag ju förklaringen på varför jag aldrig har känt mig "hemma" här, utan stått och tittat mot stjärnhimlen så länge jag kan minnas....och undrat...var jag kommer ifrån egentligen.......sen har jag sen jättelänge tillbaka varit "överintresserad" av pyramiderna i Egypten o s v!

Hur som helst -hälsa honom från mig!!! Skrattande

Anmäl
2012-03-26 13:34 #60 av: Lilla Stjärna

..........om man härstammar från Sirius, då får man kanske inte jobba på Galactic Federation of Light ObestämdGråterRynkar på näsan hmmmmm......?

Anmäl
2012-03-26 13:34 #61 av: Lilla Stjärna

..........om man härstammar från Sirius, då får man kanske inte jobba på Galactic Federation of Light ObestämdGråterRynkar på näsan hmmmmm......?

Anmäl
2012-03-26 15:08 #62 av: annica77

#60 Det är klart du får jobba hos GFL om du härstammar från Sirius! För då är du en starseed som jag. Jag härstammar från Alcyone igentligen och man kan säga att jag är en starseed från pleiades. De civilisationer från Sirius är faktis medlemar I GFL. Dessutom en av de äldre medlemarna i GFL faktist! Så du kommer garanterat att få jobba hos GFL som många andra faktist! Så du behöver inet känna dig utanför!Flört Och vem vet så kanske du ett tu tre har en tvillingflamma uppe på den Siriuanska flottan. Man vet ju alldrig!Flört

Och ja känner man sig inte hemma här på jorden. Att man typ känner att man inte passar in här och dessutom har en känsla att man inte hör hemma här på jorden så är du utan tvekan igentligen hemma från en annan planet och är en så kallad starseed som de kallas för, vars själar hör hemma på en annan planet men som har reincarnerat här på jorden för att fullfölja sin uppgift...Skrattande Du kan läsa mer Om Sirius typerna sedan på min hemsida. Galaktiska raser är under uppdatering och har bara några raser än så länge.

Anmäl
2012-03-26 15:16 #63 av: [Starman]

Lite frågor;

När du säger att ni ska rensa bort radioaktiva partiklar... Menar du några specifika partiklar i synnerhet, eller alla?
Ni ska få jordens magnetfält att bli "starkare". Kan du förklara hur man skulle gå tillväga för att manipulera det?

Anmäl
2012-03-26 15:17 #64 av: [Woozy]

Man Googlar Skrattande

Anmäl
2012-03-26 15:20 #65 av: [Starman]

Jag vill helst ha svaret från den som gör påståendena, då jag inte vet vilka sökord jag skulle behöva använda för att få svaren. :)

Anmäl
2012-03-26 15:22 #66 av: [Woozy]

Flört

Anmäl
2012-03-26 15:23 #67 av: annica77

De använder sig av av avancerade skepp! De har skepp av många olika slag och för många olika bruk! De som används för att rensa bort skadliga partiklar från atombomber, stjärnvapen, föroreningar kan man lätt kalla för saneringskepp. Den andra soten skepp är specialgjord just för att stärka magnetismen. Sedan har de skepp som kan hjälpa att solen att lugna ner sig en aning så att solen inte får alltför våldsamma utbrott! Pluss att de har en hel del andra skepp för andra syften också...

Anmäl
2012-03-26 15:26 #68 av: [Starman]

Aha, var det så enkelt?...!

Vet du vad som skapar jordens magnetfält?

Anmäl
2012-03-26 15:26 #69 av: annica77

Sök bara om det roar dig! Men den teknologin delar de med sig av när de landat! Tro inte att sådana avancerade maskiner finns just nu i denna 3D värld ännu! Ny teknologi och vetenskap och astronomi kommer når guld året börjar, när de väl har landat! Då kommer du att få alla svar på hur de funktionerar med mera som du vill ha!

Anmäl
2012-03-26 15:28 #70 av: [Woozy]

Polerna antar jag?

Anmäl
2012-03-26 18:12 #71 av: Lilla Stjärna

På tal om masslandningar, rensningar och annat som utomjordingarna säger att dom gör/ska göra för oss, har dom fått ett officiellt tillstånd att landa här på Jorden överhuvudtaget??? Det här är en fråga som jag har grubblat över lääääääänge!

http://www.alliesofhumanity.org/se/Declaration/index.htm

Här på Jorden pratar vi om hemfridsbrott, u-båtskränkningar o s v.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.