Frågor inom ämnet söker svar

Vad släpper den ner över staden?

2012-03-02 00:43 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-03-02 01:03 #1 av: annica77

De som GFL håller på som bäst nu är att redusera aktiv strålning som  kan skada människor, lika så avlägsnar de annat skit som kan vara skadliga för oss människor så vi får cancer med mera. Jag vet bara att det som de släpte ner inte var av något undo utan mer något med att rengöra området.

Skulle det hända att det skulle vara dark Cabal/Illuminatis kompanjoner reptilierna så kan man ju undra vad för djävulstag de hittat på om det är de! Jag vet bara att GFL prioriterie just nu är att avlägsna den mesta radioaktiva strålningen just nu samt att hålla ett öka på de förbaskade Dark Cabal/ Illuminati och deras allierade! De är inte lika många av dem nu som tidigare. De blir bara färre och färre då ganska många anhängare till dem byter sida nu till ljuset istället...

Jag känner inge ondska när jag ser videon, så jag skulle nog bra vilja påstå att det var de släpper ner är av goda syften bara...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.