Kanaliserade budskap

Ashtar

2012-02-29 08:34 #0 av: Christina_46

Hej på er. Jag vill gärna dela med mig av en kanalisering med Ashtar. Så här lyder den:

Jag frågar dig Ashtar, har du något du vill förmedla?

Jag vill förmedla att jorden skriker efter hjälp av er människor. Mi kan göra så mycket mer för henne, sopsortera, anlägga egen kompost på gården till ert hus, hålla rent i naturen mm.

Jorden är en levande varelse som också har en själ som behöver hjälp av er människor.

Ni bör även hjälpa varandra och stötta varandra på livets väg, på väg mot uppstigning.

Vi jobbar så mycket det går med er uppstigningsprocess. Det börjar bli bråttom nu.

Tänk på att ni har vårat, era guiders, änglarnas och Azna och Om:s stöd i detta. Naturelementarerna hjälper naturligtvis också till. Be dem alla att stötta dig och andra som stiger i vibration i sin uppstigningsprocess.

Ha det så gott Christina. Kram på dig.

Det var allt för denna gången :)

Anmäl
2012-02-29 12:24 #1 av: annica77

Tack så mycket kära Ashtar!Glad

Anmäl
2012-03-01 19:33 #2 av: [NeferNefer]

Tack för budskapet. Jag gör mitt bästa i fråga om sopsortering och kompost, men finns det inte mer jag kan göra?  Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-03-01 20:46 #3 av: annica77

#2 Det finns det säkert, sprida ljus,glädje och kärlek åt folk och hjälpa dem att vakna upp från sin 3D Värld. GFL Villa att vi skall föra budskapet om deras excistens och att de komme hit för att hjälpa oss att få ett etopia, ett himmelrike på jorden. Vi, du och jag och alla som vet av deras existens måste sprida denna information vidare så att de till slut vaknar upp ur sitt 3D slummer. Det är vår mission! Efter detta kommer de ner och då blir det partalj, historiens återförening och partalj...Skrattande Jag håller för fullt med att sprida detta budskap till alla jag känner även till kristna. Men man måste ge budskapet på sådant sätt som de kristna förstår sig på så det inte blir missförstånd eller rädsla....

Det mina vänner är vår mission nu!

KÄRLEK OCH LJUS TILL ALLA!

Anmäl
2012-03-02 05:48 #4 av: [NeferNefer]

#3. Mycket bra. Jag gör mitt bästa Kyss

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-03-02 09:19 #5 av: Minoth

Önskar att jag kunde be om en liten uppvisning här där jag bor så jag kunde få upp ögonen lite på folk! De flesta tycker att man är knäpp såklart.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-03-02 12:18 #6 av: annica77

#5 Jo tyvärr! Be Andromedan Rex om hjälp vet jag!Skrattande

Anmäl
2012-03-02 15:54 #7 av: [Starman]

Önskar att utomjordingarna någon gång kunde berätta något som inte merparten av jordens befolkning redan känner till.

Det är rätt allmän kunskap att vi kan ändra jordens framtida klimat genom de val vi gör idag.

Detta är något forskare vetat om sedan Einsteins tid.

Är det så att vissa av er inte bryr sig om inte infon kommer från påstådda utomjordingar?

Anmäl
2012-03-02 17:33 #8 av: [kajmal-0]
det var mycket aktivitet i natt som var....flera skepp som var förbi, en del blinkade en hälsning!
Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.