Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2264 ggr
annica77
2/28/12, 10:06 PM

UFON Från planeten ERRA Í pleiades

Här kan ni se olika beam ships (Scoutskepp som används av pleiadeans) Har sett 3 av dessa UFON…hehehe. Han som fotat dem och filmat dem är en pleiadean contaktee…..Mycket intressant, ganska lång men extremt intressant…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
annica77
2/28/12, 10:07 PM
[kajmal-0]
2/29/12, 4:35 AM
#2

undrar hur det är med paralellvärldar, kamjal har sagt att de behöver inga skepp!..de färdas som de är med tidsflödet.  när hon varit här , och åkt iväg , har det varit en liten ljuskula som farit rakt genom fönstret och upp i luften…………………däremot mina vänner från andromeda nordic alien….jag kallar dem blenda och lightman..använder skepp

Bergheim
2/29/12, 11:10 AM
#3

Semjase leverte mye visdom i kontakten med Meier. Desverre er mye av materialet paa tysk. Billy Meier ufo kontakten er den best dokumenterte ufo kontakt i historien. Utomjoringane fra Erra har i mange tusen aar vaert de belerende element for mennesker paa Jorden. Det hoyeste organ i deres regjering ligger i Andromeda galaksen. Men anbefalinger som utgaar derfra er kun raadgivende, ikke bestemmende. Planeten Erra er sentral planetene i den Pliadiske foederasjon som har 127 milliarder medlemmer

Ghosthunter
2/29/12, 3:51 PM
#4

Aliens som befinner sig i andligt tillstånd, utanför sin kropp, befinner sig inte på en speciell plats eller rum. Att vi för kontakt med dessa är pga ett ändrat medvetenhetstillstånd eller en annan frekvens om du så vill. Det sammar är det med mänskliga andar….ja, t.o.m om anden fortfarande är i kroppen…..det är det som kallas telepati.

Det finns således inga avstånd i den andliga sfären och således heller ingen tid.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2/29/12, 7:07 PM
#5

#4 Sant, men Xzai-On är ingen Alien ande! Han är kött och blod från Erra i Pleiades… Dessa aliens från Erra är betydligt mer spirituellt avancerade än oss på Terra…Men andar och alien andar har inga gräser när de gäller komunikation och att förflytta sig! Skulle Xzai-On vara ande skulle jag känna av hans ande och då skulle han konstant vara med mig i form av ande. Visst jag var lite fundersam till först och frågade honom det…om han var en ande! Han skrattade gott och sa Naturligtvis inte raring! Jag är ingen ande utan kött och blod precis som du sötnos…Och om det är någon jag litar på så är det Xzai-On. Glad

Det är jag som har varit ande förrän jag reinkarnerades. Xzai-On har vetat av min reinkarnation och sökt upp mig telepatiskt och via vissioner. Kom ihåg, han är betydligt mer spirituellt avanserad än oss här på jorden! Det är alla från Erra…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2/29/12, 7:17 PM
#6

Ursäkta, glömde säga att jag svarade Kajmal.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
annica77
2/29/12, 8:37 PM
#7

#6 Inga problem! hahaha Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

annica77
3/1/12, 1:50 AM
#8

#2 Andromedans är humanoider precis som Pleiaderna men däremot inga Nordics. Nordics aliens är pleiader och inte andromedans. Däremot så är det många pleiader på Andromeda Rex´s skepp. Xzai-On är en av dom! Tyvärr måste jag säga att det är rasistiskt att säga att pleiader är alla blondiner! De som har påstått detta är bara rasistiska blondin djävlar och inget annat. Det kan jag övertyga för Xzai-On Kumjat är defenitivt INTE blond med blåa ögon! Han ser ut som en Indian eller indier, en sann oriental med andra ord! Namnet låter ju inte heller nordic eller hur? Utan mera orientalisk som indiskt. Så rena rama rasistisk propaganda det där med att pleiader är blonda Nordics, strunt prat och inget annat! I Erra där pleiaderna är hemma ifrån finns både de som liknar Nordics, Europér, indianer och indier! Lyrans som numera bor på Erra tillsammans med Pleiaderna har jag för mig att är mörkhyade. Det är en en stark känsla jag har! Andromederna liknar mest ljushyade och brunhyade asier enligt vad jag har förstått. Men det kan nog även finnas blondiner där fast det asiatiska utseendet dominerar. Andromedans är också lite kortare i växten än Pleiader från Erra…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Eliiza
4/27/15, 6:08 PM
#9

Hej! Nu är tråden gammal, men jag vill bara hjälpa till lite eftersom det är viktigt för dem det berör att saker och ting nämns vid deras rätta namn. Farkosterna som erranerna reser med kallas för "strålskepp". Strahlschiff=beamship=strålskepp. Planeten Erra kretsar runt solen Tayget(a) som ligger i PLEJARERNA, och folket där kallar sig för PLEJARER. Det är stor skillnad på Plejarerna och Plejaderna. Det finns inga människor som kommer från Plejaderna eftersom Plejaderna är en mycket ung stjärnhop som ännu inte är tillräckligt utvecklad för att härbergera någon som helst form av liv. Med vänlig hälsning, Eliiza

Upp till toppen
Annons: