Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2688 ggr
greendalen
2/27/12, 6:22 PM

Pulserande ljud av annan frekvens

Hej! Jag är väldigt ny inom det här ämnet, har tidigare bara ägnat mig åt andar och liknande. Men för ungefär ett år sedan hände det något som har lämnat mig oventande och den där ovissheten har gnagt sig djupare och djupare ju längre tiden gått.

Klockan var väl runt 2 på natten och jag hade precis lagt mig i sängen för att kolla på TV:n på lågt ljud innan jag somnade.

Efter en liten stund hör jag långt bort ett pulserande ljud, föreställ dig en generator (wom-wom-wom) som närmade sig huset. Jag hörde alltså hur ljudet förflyttade sig. Tillslut lät det precis som om ljudet var några meter ovanför mitt hus, det var så högt att det vibrerade i rummet, skallrade i fönster m.m. Det lät inte som en helikopter då jag hört dem åka över huset förut, det här ljudet lät som om det vore av en frekvens som jag inte kunde uppfatta, det är så svårt att förklara. Men det verkligen donade i hela huset, sedan hörde jag hur det kom närmre fönstret, som om det sjönk. Efter några sekunder rörde det sig uppåt igen och försvann ut över det lilla samhället jag bor i. Jag hör de hur det snabbt rörde sig från ena sidan till den andra, för att sedan försvinna helt.

Jag smsar då min pojkvän som fortfarande var vaken och som bor cirka 5 mil härifrån och beskriver det jag upplevde (jag var riktigt rädd). Fick ett "hmm, vad konstigt" till svar. Efter några minuter skriver han igen, men denna gången att han hörde samma sak röra sig över hans stad. Ljudet förflyttade sig alltså 5 mil på cirka 3 minuter.

Sedan fortsatte det att skifta mellan våra städer några gånger, men det lät aldrig på båda ställena samtidigt.

Efter detta ställde jag mig upp och kollade ut genom fönstret och jag tror att jag uppfattade någon form av rosa/röd/cerise dimma eller rök som låg strax över grannarnas hustak. Det var mörkt, men himlen var molnig så man kunde urskilja det ändå.

Jag har frågat min naturkunskapslärare om detta och några andra jag känner men det enda försöket till en naturlig förklaring är att det under vintern uppstår ekon från vägar, men det verkade lite långsökt. Var jag med om något utomjordiskt?

Annons:
Ghosthunter
2/27/12, 6:36 PM
#1

Jag tror helt klart att det var nåt utomjordiskt. Fantastiskt att både du och din pojkvän upplevde samma sak med så långt avstånd emellan. Såg du inget starkt ljus?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

greendalen
2/27/12, 6:38 PM
#2

När jag hörde det låg jag som paralyserad av skräck i sängen, tyvärr. ):

När ljudet avtog så såg jag inget annat än dimman som jag beskrev.

annica77
2/27/12, 6:43 PM
#3

GRATTIS! Du beskriver ett tydligt fall av UFO kontakt! INgen fara vännen dessa ufon kommer från the good guys från the galactic federal of light! Deras uppgift har varit både att hålla koll på äventuella faror som stjärnvapen,stjärnkraftver och annat skit som kan bli människans undergång om används eller gå sönder! Deras uppgift är också att vecka upp folk från den 3 Dimensionella värld som många lever i, så att de kan vakna upp och se sanningen i vitögat om UFON och Aliens excistens samt det andliga…

Så du kan vara lugn och känna dig trygg i deras närvaro! De strevar ändast efter att vi människor skall få kärlek,harmoni och fred på denna jord samt med andra galactiska civilisationer! Man kan säga att The Calactic Federal Of Light är galaxens snutar som strevar efter rättvisa,fred,kärlek och harmoni och håller stygga och ovälkomna gäster borta i galaxen..Deras allierade så kallade lightworkers och starseeds finns här på jorden för att se tilla att sprifa värme och kärlek samt se till att dark cabal/illuminati försvinna samt hjälpa de i nöd…Glad

Min tvilling flamma är officer i GFL. Jag har kontakt med 2 utomjordingar, både Xzai-ON och Andromedan Rex. Rex´s speciallitet är telepati och han hjälper gärna till med telepati om det skulle behövas.

Du behöver absolut inte vara rädd! Men det är ju klart att det kan vara skrämmande då man inte vet vad det är! Men jag säger igen, ni behöver inte vara rädda! Dessa utomjordingar och UFON kommer i kärlek, harmoni och fred och inget annat! Så ni kan vara lugna, ni behöver inte vara rädda!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2/27/12, 6:44 PM
#4

Okay, jag förstår. Tror jag har läst om sånt pulserande ljud innan när det gäller UFOn. Jag vet inte vad jag ska säga mer….hoppas nån annan kan komma med en bra förklaring till digGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

greendalen
2/27/12, 6:53 PM
#5

#3

Tack så mycket för ditt svar! Jag har nog alltid trott innerst inne att det var något utomjordiskt, men jag har aldrig haft chansen att fråga någon som är "insatt" i det.

Är själv väldigt vetgirig när det gäller sådant jag inte vet något om så jag har lite koll sedan innan på starseeds, Stellars och allt vad det kallas. Glad

Ljudet återkom några gånger på nätterna samma vinter, men ända sedan dess har jag inte hört något liknande. Har bara sett enstaka ljusspel i himlen ibland när jag suttit vid datorn (har fönstret direkt till höger om mig).

annica77
2/27/12, 7:02 PM
#6

Ufon kan komma iform av dimma eller rök! Det är någonsorts mantel som skall kunna göra dem osynliga, vad jag har förstått! Kolla på http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4f3978f788f47279f000178f-galactic-federal-of-light?discussions-1

Där hittar filmer på UFON samt annat bra info! Men tro inte på skitsnacket på den där ena videon med den skäggiga gubben med mustash! Han snackar bara skit,rena rama propagandan…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
annica77
2/27/12, 7:11 PM
#7

#5 Jag har sett ett ufo hovra (flyta) som det kallas utanför mitt fönster nära tallkronorna och höghuset mitt emot mitt köksfönster! Har sett dem hovra på samma ställe på mitt favoritställe där jag brukar meditera…Igår hovrade (flöt) ett UFO ( GFL Scoutskepp) på samma ställe innan den började röra på sig. Sen flög den sakta men säkert  i riktning mot gatlyktorna innan den stannade och flöt på stället ett par minuter, under den var ett starkt blinkande röd lampa…Just i denna stund önskade jag att den kunde ha kommit och ta mig med. Sedan rörde den på sig och den försvann spårlöst. Jag blir lika varm och lycklig varje gång jag ser dessa och när de flyter ovanför på samma ställe som om den iaktar mig! Känner sådan enorm kärlek, lycka och glädje då…Skrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Upp till toppen
Annons: