E.T. / Utomjordiska raser

Flugliknande alien

2012-02-25 16:08 #0 av: Ghosthunter

Jag öppnade upp en portal här i höstas. Jag hade en stor gestalt som räckte ända upp till taket som såg ut som liemannen utan lie och man såg inga kroppsdelar eller ansikte, bara dräkten. Det blåste isande kallt när han svepte omkring och det knackade, knarrade och knäppte. Men den märkligaste figuren var nog utomjordingen, den såg ut som förstoring av en fluga.....ett flugansikte.

Är det nån som känner till vad det kan vara för nån "ras"??

Ingen av dessa gick att kommunicera med, jag såg bara inre bilder av dom och kände stark närvaro. När jag stängde portalen så slutade det och dom försvann.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-25 16:47 #1 av: annica77

Hmmm...svårt att säga annat att de verkligen tycktes vara från en annan dimension...Du kanske borde fråga Gabriel om saken eller Michael. De borde veta vad det var....För mig låter det som inga trevliga individer...men man skall ju alldrig nervärdera någon för deras utseende förrän man vet exakt. Bäst är att fråga någon som verkligen vet som ex. Gabriel eller Michael....

Anmäl
2012-02-25 17:23 #2 av: Ghosthunter

Jag vet inte om dom var direkt onda....men dom utstrålade ingen kärlek iaf.

Anmäl
2012-02-25 18:50 #3 av: annica77

#2 Ja, det låter ju lite märkligt det där faktist! De verkar ju vara neutrala då om de inte varken utstrålade onska eller kärlek...Verkligen konstigt det där!Glad

Anmäl
2012-02-25 18:54 #4 av: Ghosthunter

Ja, men det finns flera dimensioner och världar och därmed olika väsen. Den flugliknande kanske inte var en alien trots att det var likt en alien?

Anmäl
2012-02-25 18:56 #5 av: annica77

Den där hjätte flugan du nämde får mig att tänka på en mardröm jag hade som liten.

Drömde när jag var 5 år gammal att jag blev jagad av en enorm hjätte mal. Större än ett pasagerarflygplan, den hade slämmiga käftar och enorma insekt ben! HUA DÅ! Det säger jag bara! Sedan dess har jag haft fobi för nattfjärilat och malar av alla de slag! HUA DÅÅÅÅÅÅ!!! FY USCH. Kommer en mal flygande mot mig sätter jag benen på ryggen och springer för livet medan jag skriker av ren skräck! Så äckliga tycker jag att de är! FY USCH!!!

Anmäl
2012-02-25 19:01 #6 av: Ghosthunter

Hehe....jag kan förstå dig faktisktSkrattande

Anmäl
2012-02-25 19:03 #7 av: Ghosthunter

Undrar om alien-andar utstrålar kyla som andar och andra väsen gör? Den där som såg ut som liemannen var så kall att jag fick klä på mig extra kläder.....jag frös.....han var som en vandrande frysGlad

Anmäl
2012-02-25 20:07 #8 av: annica77

#7 Jag tror inte att det är någon större skillnad mellan en alien ande och andar från jorden faktist. Andar som andar, strålar nog samma kyla. Jag började fundera att den ena kanske var en ande av en munk som inte ville visa sin fysiska form utan bara i en munk robe. Vet inte vad det heter på svenska...vet inte äns vad det heter på finska hahaha. Munkar från länge sedan hade ju typ sådana kläder som man förknippar om lie mannen. Den andra anden kan mycket väl ha varit en ande av en alien eller en fluga.Glad Tydligen ville de förmedla något budskap till dig tror jag. Ibland kan budkspa kännas som en gåta som käns omöjlig att lösa fast det i själva verket är ganska änkelt att lösa gåtan...

Anmäl
2012-02-25 20:20 #9 av: annica77

På tal om insekter! Min indiske kompis sa en gång åt mig när jag klagade på de fördömda flugorna som kom och kittlade mig och störde mig på natten!

Han sa " Ja, det var nog fluga av hankön det! Varför skulle den inte vilja kittla dig, du sover ju naken. Vad har du tänkt dig, du vet ju hur vi män funkar. Fluga som människa spelar ingen roll!" Han log lite lekfullt och jag började asflabba! Min indiske kompis kan vara ganska rolig han! Man kan prata öppet om allting med honom, så han visste ju av att jag brukar sova som jag blev född...hahahaha Men vi har inte talat på flera månader nu! Så vi har inte så mycket kontakt numera. Men när jag såg honom första gången live så kändes det som om jag hade sett honom förr och hade känt honom länge. Jag skulle inte bli förvånad om vi har setts förut i mina tidigare liv...

Nä ärligt talat, jag gillar inte flugor så värst mycket. Men de tillhör jordelivet och har sin speciella uppgift här på jorden, så då får man nog bara axceptera det! hahaha

Anmäl
2012-02-26 08:55 #10 av: Ghosthunter

Jag har ju iofs en munk som guide....men han är inte kall, utstrålar trygghet och kärlek och han visar ansiktet och kommunicerar med mig.....så dessa två är helt olika figurer.

Anmäl
2012-02-26 15:02 #11 av: annica77

#10 Ja,då låter ju mötet väldigt märkligt...Ja,jag skulle nog fråga Gabriel eller Michael om saken! Skulle vara för nyfiken att få reda å¨det! Men du kan ju alltid fråga din munk om saken vet jag! Han kanske vet!Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.