Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 1957 ggr
[postmortum91]
2012-02-24 00:59

Har jag missat nått?

Okej jag sitter och läser allt ni skriver om att en alien har bott hos er, ni träffar dem titt som tätt och umgås, ni pratar om det som de vore grannen…

Är ni alla ett gäng med tokstollar eller har jag missat något?

Snälla bli inte sura på mitt ordval men jag är fan förvirrad.
Jag tror på Aliens, ser på Ancient Aliens serien men inte har jag hört om det ni berättar.

Annons:
annica77
2012-02-24 04:33
#1

Förstår att det är förvirrande! Min berättelse har jag mailat åt dig redan! De övriga får berätta om sitt…Glad Vi är inga tokstållar! De som fortfarande lever i sin 3 dimenionella värld där allt medialt,aliens och andar är tabu har svårt att ta in sanningen om den. Då kan det även vara svårt att föstå sig på oss som är vakna och redo för den 5 Dimensionella världen, där frid,harmoni och kärlek råder. Där andevärlden,telekinesis och och aliens existerar och spiritualismen blommar. För att se sanninge i vitögat av denna underbara värld som komma skall det nya gold area. Då är det viktigt att folk vaknar och blir spirituella. Meditera varje dag så skall du se att du en dag börjar känna andarnas närvaro samt börja kunna komunisera med den och genom telepati med aliens.Vi är folk som har vaknat för sanningen angående andevärlden samt aliens. Några har gått från 0 till att vara 95% medial. Många är starseeds och så kallade lightworkers!Som jag berättade i brevet så har jag varit motaglig för både andar och telepati genom aliens sedan liten flicka. Förstår att det kan var förvirrande att förstå sig på det då man inte ännu har vakna upp från den så kallade 3d världen man har levt i så länget! Denna mörka värld där allt som har med andar,aliens och det mediala är tabu, till och med kärlek och sex är tabu, så ligger the dark cabal också illuminati som blev skapad för flera disenier sedan bakom. I denna 3D värd råder kaos, rädsla, krig,hat,racism och lidelse. Detta helvete har vi levt med i många många desenier och folk har blivit så hjärntvättade att de har tagit allt detta fruktansvärda värld till vardagsmat. I den 5 dimensionella världen råder kärlek,frid och harmoni. Ingen rädsla, inget hat, inget krig, ingen racism, bara fred, kärlek och harmoni. Det är till den 5 Dimensionella värld jag kommer att bo i om ett tag. Fler och fler människor vaknar till sanningen om den 5 dimensionell värld där andlighet, healing,telekinesis, telepati, kärlek, fred och harmoni excisterar. Jag har försökt förklara där lite samt berättat lite om mig samt hur jag fick kontakt med Xzai-On, så kolla brevet. Många andra här har vaknat upp från den 3 dimensionella världen och väntar stort för den 5 dimensionella världen skall inträda vilket är på god väg att infalla snart. Några har även med daglig meditation blivit mediala och motagliga för både andevärlden,vissioner och telepati.

Såhär säger jag till The Dark Cabal /Illuminati och deras 3 Dimensionella värld….

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[kajmal-0]
2012-02-24 09:00
#2

#0   när det gäller mej och jag tror de andra ochså. så gäller det andliga kontakter………..fysiskt så kunde jag se kamjal som rörelser i luften , och en ljus sekpnad i rummen………..samt som ett litet ljusklot när hon for upp med tidsflödet

Cristine
2012-02-24 09:06
#3

Det sista tog jag bort Annica för det bildspråket passar inte in här.

Vilka vi än talar till/om så gör vi det med respekt även om vi inte tycker de förtjänar det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-02-24 09:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#0 Det beror på ur vilket perspektiv man ser saker och ting. Folk som inte alls tror på Aliens tycker att du är  heltokig!

Jag har för det mesta bilder till mina påståenden.

Var och en har sin sanning. Jag var tills för 5 år sedan en helt vanlig Svensson som de "normala" kallas och väldigt logisk…satt med mina

Vetenskaps tidningar varje vecka(gör det fortfarande) och visst trodde jag på ufos, jag hade ju sett så väldigt många. Jag är ingen flicka med mycket fantasier utan en gammal tant på 70.

Det jag såg och upplevde fick mej in på denna stig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-02-24 10:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Klarare bild!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[postmortum91]
2012-02-24 10:12
#6

Tror ni allmänheten kommer få kontakt med aliens inom 100 år?
för detta med aliens som kontaktar människor har ju pågått i flera tusen år enligt vissa.

Annons:
Ghosthunter
2012-02-24 14:01
#7

#0 Inser du inte att din attityd är opassande. Vi som kan har möten med aliens. Såna som du kommer aldrig att ha det pga din attityd….du stöter bort dom omedvetet, så därför får du aldrig veta något.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[postmortum91]
2012-02-24 20:29
#8

Vadå min attityd? jag är trevlig och vill inget ont ursäkta att jag inte kan lika mycket som er. Vad exakt menar du med min attityd? stöter jag bort genom att fråga och vara nyfiken? yeah right jag ska vara tyst så kanske jag också får kontakt.

[postmortum91]
2012-02-24 20:33
#9

#7 och jag tror inte på allt som sägs blint, jag vill ha min egna uppfattning så därför istället för att tro på media helt eller på er helt vill jag höra mig för. Skulle du ta det helt naturligt om du kom till en sajt t.ex som hade medlemmar som berättade om deras liv som riktigt science fiction vampyrer, alltså då menar jag brinna upp i solen vampyrer eller twilight vampyrer? Nej, eftersom det är främmande för dig så blir du chockad, något nyfiken och vill fråga dig för men som tack för detta blir du nedslagen av någon som kallar sig för ghosthunter.

[postmortum91]
2012-02-24 20:34
#10

ursäkta att jag blir förbannad men jag känner mig inte direkt välkommen till denna sajt bara för att jag inte är någon helgon som kan prata med aliens. so beat it

Cristine
2012-02-25 01:15
#11

Är ni alla ett gäng med tokstollar eller har jag missat något?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-02-25 08:59
#12

#10 Du har ju en attityd som är mycket negativ och dessutom kallar du oss för tokstollar…..varför gör du det?? Du är mycket välkommen tillbaka då du har växt upp lite och har fått lite erfarenhet av detta.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[postmortum91]
2012-02-25 16:31
#13

ingen ide att resonera med dig, men tack för detta välkomnande…

Annons:
[Hukanson]
2012-02-25 16:46
#14

Postmortum, du säger at du tror på Aliens - det du ser på teve. Du tror alltså på teveserien. På vilket sätt gör du det? Vad är det du tror på?

Jag skulle kunna raljera om att skillnaden mellan en seriös och ett barn är att barn tror att de ser fantasier medans den vuxne vet att de ser allvarliga försök att skildra en kunskap på bästa sätt.

Vi lever alla på samma jord och har en gemensam utveckling styrd av Högre Makter. Inget händer av en slump. Det finns en Ljusets Vilja som har en Plan. Men vi är inte ensamma i Universum. Ljuset har andra barn i Galaxen. Det är verklighet! Inget konstigt med det. Vi finns ju - varför skulle då inte andra finnas?

annica77
2012-02-25 17:00
#15

#14 Ja, det kan även jag intyga…Vi är inte ensamma i vår galax. Vår allsmäktige skapare har inte bara skapat oss, utan vår mäktiga skapare som många känner till som GUD har skapat många olika raser och individer i vår galax! Som exempel Xzai-On han är hemma från Konselationen Pleades, han är pleiadean som sagt och humanoid, lik oss människor så pass att man inte skulle kunna se skillnaden mellan en människa och plaeidan annat än att mennen är mer atletiskt byggda i kroppen än dagen mjordens män, samt en aning lite längre än den normala längden hos oss människor. Öronen på en plaeidan är något lägre ner än på människan men inte mycket så man märker knapps skillnaden alls…så nu vet ni det i allafall om pleiadiska men och hur de lite ser ut…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

annica77
2012-02-25 17:03
#16

#5  Vilken härlig bild…Skrattande Nog ser man ansiktet alltid!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Upp till toppen
Annons: