E.T. / Utomjordiska raser

The Grays

2012-02-23 18:48 #0 av: Ghosthunter

Info om The Grays......http://www.burlingtonnews.net/greysagenda.html

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-23 19:36 #1 av: annica77

Det var intressant läsning en stund, men  sedan blev jag upprörd. IGEN PROPAGANDA. Suck, jag säger det igen, våra vänner GFL lekte inte gudar med oss det var vi som trodde de var gudar eftersom vi inte förstod sig på deras avanserade teknik mm!  Kom igen, Tänk dig att du lever i stenåldern, en alien kommer ner med sitt skepp och kör ner för rampen i en bil. Vad skulle ni tro att han är! Naturligtvis skulle vi tänka, oj han måste vara gud när han har så magiska saker, typ. GFL Vill INTE kallas till gudar. Det finns bara en allsmäktig gud för oss och även för dem.

PROPAGANDA ÅTER IGEN!

Jag blir så trött på propaganda om vår GFL. Illuminati/darck cabal är avkommor av reptilians som de försökte få kol på,men var tydligen inte så lätt då de är sådana djäkla mesar att de måste gömma sig...

Nä,Nä inget annat än PROPAGANDA.

Jag tror mer på de som har varit vittne angående grays och som varit där samt gått ur djävulskapet till ljuset och berättat sanningen samt fått sätta livet till pga av att komma ut med sanningen!

Dethär är inget annat än propaganda som vanlig från anhängare till dark cabal...

Tror ni verkligen att Jesus skulle vilja ha illasinnade aliens i ljusets federation! PROPAGANDA!!!

Anmäl
2012-02-23 20:07 #2 av: Cristine

Mycket att läsa*pust*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-02-23 21:47 #3 av: annica77

#2 Ja, och allt rena rama propaganda! Skräp!Rynkar på näsan

Anmäl
2012-02-24 14:02 #4 av: Ghosthunter

Vaddå skräp?....det är ju fakta om The Grays.....tror du inte på dom?

Anmäl
2012-02-24 16:52 #5 av: annica77

Nej det gör jag inte! Här har du fakta om the grays. Folk som har varit med denna grupp som hade med the grays att göra och som drog sig ur för att  berätta sanningen om dark cabal/ Illuminate och de så kallade grays...

Den dukomentationen som jag läste kunde jag klart och tydligt see att var skriven av anhängare til dark cabal och illuminati.

Här nedan har du sanningen om de så kallad grays. Berättad av vittnen som jobbat för dark cabal / Illuminati men som har dragit sig ur och kommit fram med sanningen, när de vaknat upp och fått nog av alla lögner, caos, skrämsel och allt annat skit som dessa dark cabal /illuminati medför... Kolla in videons alla delar där de pratar med huvudansvarige för cseti som har hand om the disclosure (som kämpar för rättvisa och för att sanningen skall komma fram om dark cabal och Illuminate och sammlar in vittnen och material som skall så småningom fälla hela dark cabal/ Illuminati och dess anhängare. På denhär videon berättar han om bevismaterial och vittnen som jobbade för dark cabal / Illuminate samt med de så kallade "Grays" innan de fick nog av hela fanskapet...

Anmäl
2012-02-24 18:10 #6 av: Ghosthunter

Okay, jag ber om ursäkt....jag läste faktiskt inte allt själv....ville bara ge er andra nåt att läsa om The Gray som finns där ute!!Tungan ute

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.