Planeter, Galaxer & Solsystem

Gömmer någonting...Gömmer Sanningen! :((

2012-02-22 02:14 #0 av: annica77

Sådant här går på nerverna,verkligen. Jag brukar gilla att kolla på google sky,det närmaste sättet jag kan komma stjärnorna och galaxen från denna planet och gissa om man blir atg när man ser sådana här svarta rutiga lappar på stjärnbilden! Vilken människa som hellts vet ju att sådana här svarta rutor inte finns ute i rymden. Det är bara att konstatera att de förbaskade NASA gömmer något som de inte vill vi skall se! Jag blir så arg och frustrerad över dethär när de lappar över med svarta rutor som de inte vill vi skall veta av. NASA skulle borda få ett stor fot i arslet. Det säger jag bara!Skrikandes

Anmäl
2012-02-22 02:26 #1 av: annica77

Flera svarta rutor!Skrikandes

Anmäl
2012-02-22 02:30 #2 av: annica77

och ännu fler svarta rutor! Dessa hittar man var man än söker i google sky! HELT KLART DÖLJER NASA NÅGOT!!!

Anmäl
2012-02-22 09:37 #3 av: Ghosthunter

Det där har jag inte sett innan....kanske beror på att jag knappt har varit inne på den sidan. Men det är ganska uppenbart att dom har något att dölja här....finns ingen anledning annars att lägga såna svart rutor på en stjärnhimmelObestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-22 09:42 #4 av: Ghosthunter

Jag kom att tänka på en sak. Kan det vara så att det Galaktiska rådet sammarbetar med Nasa och har bett dom lägga in rutorna?.....hmmm...bara en tanke som dök upp!!Glad

Anmäl
2012-02-22 14:36 #5 av: annica77

Hmmm...Ja, kanske,men jag förstår inte riktogt varför de skulle göra det om de vill vi skall se sanningen i vitögat. Men du har kanske rätt de har väl gjort det för att alla inte är redo för dem ännu ock skulle gripas av panik om de såg dem på kärmen... Den stora svarta rutan får mig att tänka att de skulle gömma ett moderskepp, de mindre rutorna mindre moderskepp...Den största rutan finns nära stjärnbilden tvillingen. De övriga mindre rutorna vid stjärnbilden oxen...Så något skumt är det.

Dock litar jag inte riktigt på NASA då de har döljt en massa saker från oss allt redan från slutet av andra världskriget och har jobbat vid sidan om Dark Cabal som jag har förstått det. Även om det sägs att de inte gör det mer så litar jag inte på dem fullt ut...Obestämd

Anmäl
2012-02-22 15:03 #6 av: Ghosthunter

Nä jag vet inte.....du är mer kunnig än migFlört

Anmäl
2012-02-22 15:16 #7 av: Geru

Kan det inte bara vara så att dom inte laddat in information på dom rutorna som är svarta? Vänta och se om dom försvinner(nu pratar jag vänta i några veckor)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.