E.T. / Utomjordiska raser

Men gud va gulligt!

2012-02-21 20:44 #0 av: annica77

Här lyser en gränslös kärlek av två tvillings flammor! Lord Krishna och hans fru! Byxorna som lord krishna har på sig liknar de byxor Xzai-On hade på sig i min vision! Jag vet inte vad jag skall säga annat än att jag är överaskad..

Jag bara älskar denhär bilden! Den får mig att tänka på Xzai-On väldigt mycket... <3

Anmäl
2012-02-22 09:44 #1 av: Ghosthunter

Kosmisk kärlek på hög nivå!!Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-22 10:25 #2 av: [Evangeline90]

Vad menas med tvilling flamma? Och vad innebär kosmiskt äktenskap som någon skrev på en annan tråd?

Anmäl
2012-02-22 13:32 #3 av: walkinbeauti

En underbar bild som får mig att tänka på Wolfen,tänk vad härligt med denna gränslösa kärlek inte ens dimensioner kan skilja oss åt Cool

Evangeline tvillingflamman är vår andra hälft och kosmiskt eller andligt äktenskap är det äktenskapet vi ingår med våra flammor på den plats vi kommer från.En del från andra sidan en del från andra planeter och dimensioner.Du kan läsa lite om tvillingflamman på min hemsida men han är i andevärlden och inte fysisk som Annicas som är från en annan planet  http://www.urshamanismen.se/75019079 där står lite om flammorna under knapparna "Om oss och Leva med flamman " Glad

Anmäl
2012-02-22 14:59 #4 av: Ghosthunter

Galactic Love.....

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-22 16:52 #5 av: [Evangeline90]

Är tvillingflamman alltid av det motsatta könet samt, kommer man någonsin tillslut få få träffa sin tvillings flamma och få vara  tillsammans för evigt? För det låter otroligt underbart. ^^

Anmäl
2012-02-22 17:05 #6 av: walkinbeauti

Tvillingflamman finns alltid med oss genom vår jordiska resa och kan vara både man och man kvinna och kvinna beroende på vilken läggning man har.Med flamman blir det liksom aldrig fel utan man kompleterar varandra perfekt som dom man är .

Jag gör mitt sista liv nu och sen förenas med min flamma för evigt och han gjorde ett liv inget mer därefter.Nu finns han ju tätt intill mig konstant men när jag är klar då får vi vara tillsammans i evigheten inga fler inkarnationer.

Anmäl
2012-02-22 17:19 #7 av: annica77

#5 Ja det kommer man att få göra! Walking kommer att förenas med sin flamma när hon går över till andevärlden eftersom hennes väntar på henne där! Vissa hittar sina tvilling flammor här på jorden nu samt sina soulmates. Andra som jag, har dem i rymden just nu inte alltför långt borta.

Jag blev reinkarnerad på nytt för att slutföra min uppgigt att sprida kärlek och glädje åt folk för den kommande guld året, samt att invänta hans ankomst. Med den höga spirituelt utvecklade energi som de har så viste han av detta och det var hans uppgift att sakta men säkert få mig att förstå vem han var och vem jag var. Har kommit fram på senaste tiden varför inga reationer till men här på jorden har funkat och det är pga av att min själ säger stop detta är fel...MAKT och kärlek går inte ihop. Den 3 dimensionella värld vi håller på att bryta oss loss från är just en sådan. MAKT,KAOS,KRIG och RÄDSLA. I den världen finns ingen ändlös kärlek utan bara makt,kaos,krig,hat och rädsla och detta har alldrig excisterat för mig, har inte varit min verklighet så att säga. Min värklighet har varit gränslös kärlek,fred och harmoni! Så inte konstigt man har blivit spottad och hånad att man levat i en fantasivärld! Men den verkligheten är värklig för mig eftersom jag ingentligen hör hemma i en annan planet från första början innan jag reinkarnerades hit på jorden.

Vanligast är att tvillingflammor är av motsatt kön, men det har hänt en staka gånger att de är av samma kön, vad jag har förstått.

Anmäl
2012-02-22 17:23 #8 av: annica77

#6 Det lät underbart! Kunde inte rå för det, men en tår föll ner för min skind för den lycka och glädje jag känner för er två....Gråter

Anmäl
2012-02-22 17:26 #9 av: walkinbeauti

Glad Tack jag blir lika rörd själv när jag läser om andras flammor,det är ju en sån ren kärlek en dynamik man inte kan uttrycka i ord något så evigt vackert som jag hoppas alla får möta,sin andra hälft Kyss

Anmäl
2012-02-23 10:19 #10 av: [NeferNefer]

Ni är sååå söta, både wb och Annica och era flammor också såklart, och jag är så glad för er skull! Kyss

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-02-23 13:10 #11 av: walkinbeauti

Tack fina Nefer du är härlig på alla vis med dina varma ord och kunskap Kyss

Anmäl
2012-02-23 13:52 #12 av: annica77

#10 Tack! Du är en fin och härlig människa. Dina ord värmer oss båda gott!Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.