Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1869 ggr
Ghosthunter
2012-02-21 09:58

Utvalda

Efter att ha läst om både kajmals och annicas härliga upplevelser, möten och kontakter med utomjordingar så får det mig att fundera på varför vissa människor blir utvalda? Nu tycker jag inte det räcker med att bara vara öppen och medial, någon mer egenskap måste dessa människor som har upplevelserna ha?

Om man läser "Bortförd" av John E. Mack så kan man se att många har upprepade möten under hela sitt liv…så det kan knappast vara en slump.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[kajmal-0]
2012-02-21 10:07
#1

när det gäller mej själv, så tog jag själv första kontakten ( beskrivet i boken)  det tog många år, på kvällarna när jag lagt mig, sände jag ut tankar medvetet i rymden, och sa att jag ville ha kontakt, och kunde hjälpa dem……..till slut kom de en eftermiddag i skymningen , var det ett ufo som cirkulerade högt upp och for kors och tvärs för att påkalla min uppmärksamhet…….de syntes bakom en björk utanför sovrumet….ibland synes det på ena sidan stammen ibland den andra sidan sen långt upp i grenarna.det gjorde alla möjliga manövrar……….detta blev början på mina kontakter…………jag kan säga att jag tror andra kan försöka på samma sätt…….sända ut medvetna tankar…….de kommer men det kan ta många år.innan nåt skepp i närheten uppfattar dina signaler

Ghosthunter
2012-02-21 10:13
#2

Ja nu när du säger det så minns jag att det står i din bok hur det började för dig. Jag själv börja att sända ut tankar på allvar…..jag har börjat lite smått…..men jag tror jag ska börja med att sända ut signaler när jag mediterar.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2012-02-21 16:59
#3

När det gäller mig så tror jag att det har med att min tvillings flamma är som är där uppe och att det var helt naturligt att han skulle kontakta mig redan som liten. Men jag tror också, eller skall vi säga att jag vet att skulle alla människor öppna sig och sätta sin energi att kontakta utomjordingarna så skulle de visa sig ganska fort för dem.

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-02-21 17:27
#4

Ja, jag ska försöka jobba lite på detGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2012-02-21 17:53
#5

#4 Starseeds tror jag också har lite änklare att kontakta utomjordingar då de igentligen hör hemma på en annan planet, men blev reinkarnerad här på jorden för att lära människor om vad gränslös kärlek är samt ta vara på gaia! Vår moder jord som vi bor i!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-02-21 18:10
#6

Ja det låter ju rimligtGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[NeferNefer]
2012-02-21 18:22
#7

Jag vet inte hur det kom sig att jag fick min kontakt, hon var liksom bara med mig helt naturligt när jag var liten. Jag saknar henne …

Ghosthunter
2012-02-21 18:45
#8

Huh….visste inte att du hade haft en kontakt, Nefer…..så spännande, synd att hon försvann..

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[NeferNefer]
2012-02-21 18:47
#9

Ja … det är mycket synd. Jag hoppas att hon kommer tillbaka någon gång.

Ghosthunter
2012-02-21 18:49
#10

Har du lust att berätta nån gång? Eller du kanske redan har berättat och jag har missat det?Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[NeferNefer]
2012-02-21 18:52
#11

Tja, jag har nog nämnt att hon var min "osynliga kompis" som ingen vuxen såg. Ett tag hade min lillebror också en, som såg ut ungefär som hon, fast hans försvann innan min försvann. Hon lärde mig massor med saker. Men när jag blev lite äldre blev jag retad för att jag hade en osynlig vän (jag trodde ju att alla såg henne, så jag pratade såklart om henne. Det gjorde ju inte att ungarna tyckte att jag var mindre konstig än tidigare, direkt), och på grund av grupptrycket sa jag åt henne att sticka och aldrig mer komma tillbaka till mig. Och det gjorde hon. Jag ångrar mig fruktansvärt och hoppas att hon vill komma tillbaka. Jag ska aldrig mer säga något så dumt!

Ghosthunter
2012-02-21 18:55
#12

Okay…..en bitterljuv historia skulle man kunna sägaObestämd

Jag funderar på att gå ut och spana lite. Det är klart och fint väder här och många UFOn har ju setts här i närheten.Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[NeferNefer]
2012-02-21 18:58
#13

Hoppas du får se ett ufo!

Jag har haft flera ufodrömmar under mitt liv. Mycket levande sådana. Och när jag var i Cusco såg jag ufon också i vaket tillstånd. Fast de var högt uppe. De dansade runt på stjärnhimlen väldigt länge, ungefär som "hoho, titta på oss!". Hahaha!

Även i Sverige har jag sett ufon i vaket tillstånd, men då bara på långt håll. Ufodrömmarna är bättre Glad

Annons:
Ghosthunter
2012-02-21 19:00
#14

Tack!

Jo, jag har också sett ett UFO på ganska nära håll (ingen dröm alltså)Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[NeferNefer]
2012-02-21 19:13
#15

#14: Ja, då är ju du också "utvald". Du kanske borde låta hypnotisera dig och se vad mer du har varit med om?

annica77
2012-02-22 02:50
#16

Meditation är bra om man vill kontakta utomjordingar. Med meditation renar man ut dagens mörka energier och laddar upp den vita energin i oss så att det får en boost! Man kan kontakta aliens medan man mediterar,det brukar jag göra. Min största energi boost kommer när jag känner att Xzai-On är nära eller talar telepatiskt till mig eller efter en Vision där jag får se honom och vara med honom. Då blir min vita energi innom mig så full laddad så det sprakar om det så att det brukar börjar pipa i öronen i några få sekunder…Speciellt om visionerna är ahem….intima…hehehe. Dår är boosten så enorm att jag känner energin gå i hypervarv och det pipar rejält i öronen i några sekunder då, just för att den vita energin går på högvarv. Så stark är energin efter ett Telepatiskt eller Vision besök av Xzai-On,speciellt om det blir intimt.GladSkäms

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-02-22 09:09
#17

Jag kan säga så att jag har fått  mina mediala gåvor till 90% genom bara meditation. Det tog tid……men det var det värt!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-02-23 13:25
#18

Jag har en alien som guide och fick nyligen en kvinnlig som hjälpare.

Mina drömmar handlar för det mesta om rymdresor där jag frågar och får svar.

Min dotter sedan hon lärt sig prata, pradade bara om det. Det första ord hon sa var måne och stog på balkongen på nätterna och stirrade uppåt från det att hon kunde stå själv.Jag har sett otaliga Ovnis av alla de slag på mina resor och jag har fotat genom mitt fönster några st.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: