Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 2062 ggr
Ghosthunter
2/18/12, 5:44 PM

Märklig känsla

Är det nån mer än jag som tycker det känns lite märkligt när man tittar upp i himlen en stjärnklar kväll/natt? På den senaste tiden så har jag fått en märklig känsla av att nåt är på gång…att nåt är fel där uppe (på et positivt sätt) och jag känner en viss dragning…det är märkligt, jag kan inte riktigt beskriva känslan.

Dessutom så tycker jag att allt ser annorlunda ut…som om himlen har möblerat om och det syns en massa stjärnor och planeter i olika färger. Detta var väldigt tydligt igår kväll, då såg man också den där stora märkliga stjärnan som är som en triangel i olika färger. Detta kanske inte är nåt övernaturligt….men det känns märkligt.

Jag tror att det är nåt på gång i Universum!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
annica77
2/18/12, 8:04 PM
#1

Du kan bra har sett ett triangelformat rymdskepp, ev ett av moderskeppen där uppe!

Jag kan säga som så att du inte är ensam om att känna så. Miljontals  människor känner förändringen just nu! De kallar den för the awakening,

Sedan har du i ditt dna som de trott var rester av det för gångna, vilket inte är fallet. Den del som du har i ditt dna som de trott var en rest från länge sedan och ansätts som onödig rest är den del av dnat som nu håller på att aktiveras i oss. De kallar det för DNA uppdatering!

Något är på gång med våran moder Gaia (Jord) och vi måste anpassa oss därtill och därmed så håller DNAt att uppgraderas nu!

När du vaknar upp (awakening) från det 3 dimensionella värld du är van med. Du blir mer motaglig av händelser som du ansett vara omöjligt förr och nu börjar du förstå att det som man ansåg var omöjligt faktist inte är omöjligt.

Det som du känner nu är en av symptomerna av att ditt DNA håller på att bli uppdaterad. Du blir motagligare, du kan till och med  med tiden börja komunicera med telepati och även telekinesis. Dels beror det på hur högt du kommer att nås i det dimensionella…mm…Viktigt är det dock att meditera minst en gång om dagen för att rensa ut dålig energi så att din inre energi hålls ren…

Jag var orolig till först då jag fick mina symptomer pga av förändringarna. Men inte nu längre…

Dock har jag märkt att jag har huvudvär lite mer oftare nu än förr…men det är en av symptomerna på DNA uppdateringen samt uppvakningen.

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

annica77
2/18/12, 11:19 PM
#2

En oförklarlig dragning till rymden kan vara pga olika saker. Det kan betyda att du är så kallad starseed att din igentliga familj är från yttre rymden och att du nu börjar känna av denna sanning. Det kan också betyda att du eventuellt har din tvillings själ (Twin flame) där uppe eller själafrende (Soulmate) som faktist inte är en ande, utan är en levande alien. Men eftersom vårt DNA börjar uppdateras så blir man mer motaglig till energier och man kan även börja känna av sin twin flame och soulmate även om de är ute i rymden just nu.

Sedan finns det  faktist twin flames och soulmates som är andar…

Min är ingen ande, det vet jag. Skulle han vara ande skulle jag konstant känna av hanns närhet…Jag vet till och med hans namn….Han talar till mig ibland genom telepati när han har tid, eftersom det finns mycket att göra nu innan mass landningen. Möten mm, mm. Men när han har tid brukar han komunisera telepatiskt med mig och då kan jag även känna av honom så pass som om han stod bakom mig och höll om mig, kan även känna av hans ömma heta kyssar i min nacke ibland…Han är väldigt humoristisk, lekfull,kärleksfull, öm och sympatisk precis som en karl skall vara, smart är han också. Det är lätt att veta vad han gillar eftersom han trots allt är min Twin Flame i kött och blod…

Så det kan vara det som drar dig till rymden just nu! Du kanske känner av din Twin Flame, soulmate eller din familj där uppe i rymden….Flört

Jag vet att detta kan eventuellt vara svårt att ta in just nu. Men ju mer du vaknar desto mer motagligare blir du till sanningen…Skrattande

Själv har jag varit dragen till rymden,stjärnorna och universum så länge jag kan minnas…Skrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

walkinbeauti
2/19/12, 6:03 AM
#3

Härligt GH känner samma men jag är ju den som inte har utomjordisk kontakt mer än sett en farkost en gång men just det du beskriver så är något stort i görningen både från andra sidan och våra utomjordingar.

Uppvaknandet Annica77 skriver om sker på så många plan både andligt och i olika galaxer i universum ,2012 har ju en stor betydelse i detta och beroende på vad vi jobbar och utövar det är där vi får vårt personliga uppvaknande men allt hör ändå samman för utvecklingens skull.

Dna är jag inte utsatt för men vet väl att dom som är i närhet med det utomjordiska går den vägen,jag har minnen bakåt som inget har att göra med någon dna utan är helt enkelt minnen från två tidigare liv,gör mitt sista nu.

Allt detta sammanflätas och vi utvecklas inom dom områden vi en gång valt innan inkarnation oavsett vi kommer från andra sidan eller en planet som är fysiskt bebodd.

Som shaman har jag mött detta i trumresor och hur än vi valt vår väg så bir den rätt och vår utveckling blir perfekt i slutändan.

Annica 77 Glad du gav just svaret på vad jag i dagarna funderat över och fått som svar från min tvillingflamma,ställde helt enkelt frågan till honom om det finns tvillingflammor som är utomjordingar i fysisk form och mycket riktigt så är fallet sen läser jag om din.Underbart.

Min är i andevärlden och som du skriver så då är närvaron konstant och väldigt påtaglig på alla vis.Jag märker från dag till dag hur flammorna dyker upp i våra liv dom är på gång rejält och fler kommer att möta ina flammor.Skriver lite på min hemsida om honom men sidan är inte helt klar pg lathet Skäms det ska dit mer kanaliseringar och info om just sjläsfränder/grupper ,tvillingflammor och guider i olika form.Läs gärna om du vill Glad härligt att läsa om nån som har flamman från en annan planet Coolhttp://www.urshamanismen.se/75019081

Nog är det mycket på gång från alla håll och vi går in i en tid med stora förändringar,fler ufobesök,fler upplevelser,flammor som förenas och en massa annat härligt som gynnar vår egen och flammornas utveckling.Det är spännande tider vi går till mötes.Ett stort uppvaknande är på gång i alla former av liv,nya dimensioner öppnas för våra ögon och jag känner både ödmjukhet och tacksamhet att få ta del av detta.

Ghosthunter
2/19/12, 9:38 AM
#4

annica - Jag har haft en otrolig medial utveckling bara på ett år. Har gått från ingenting till att jag nu kan kommunicera med andar, känna av energier, läsa av bilder, etc… På den senaste tiden så har det kittlat och tryckt på mitt kronchakra och nyligen har det också börjat i mitt tredje öga….så nåt märkligt är det….känns som om nåt är på gång!

WB - Vi kanske har att göra med utomjordiska andar mycket mer än vi tror. På den andra sidan finns inga avstånd och hela universum är samlat på ett ställe verkar det som. Det finns liksom ingen gräns….man kan kommunicera med folk från andra galaxer, precis som om det vore en ande av en avliden granne.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2/19/12, 7:56 PM
#5

#4 Jag komunicerar med Xzai-On genom telepati, både när jag är vaken och när jag sover. Ja, nu fick ni svaret på hans namn! Han heter Xzai-On. Kan lova att han har mycket att göra nu innan masslandningen! Så jag känner inte av hans närvaro varje dag. Det kan gå dagar innan han komuniserar med mig samt låter mig känna av hans närhet. Jag har sagt åt honom att jag kan knapt vänta tills jag får se honom. Då har han sagt " Snart raring, snart! Du måste ha tålamod!" Så jag väntar snällt på den dagen när jag får möta honom in flesh som de säger! Han har inte sagt vilket skepp han är i, men jag har för mig att det kan vara andromedan skeppet…Fick tippset av en man som kan tala med både andar och aliens…att jag skulle be andromedan rex tillåtelse att låta hans officer få en stund ledigt så att han kunde komunicera med mig samt så att jag fick se honom…

Jag mediterade och bad rex om detta. Om han kunde låta hans officer Xzai-On få ledigt en stund så jag fick se honom eller känna av honom.

Senare samma kväll när jag var och diskade i köket så känner jag att någon tittar på mig. Jag tittar ut genom fönstret och ser ett rymdksepp sveva på samma ställe breve höghuset och tallarna. Starka lampor lyste och blinkade i rad en efter en. GUD vad jag blev glad, jag visste precis vem det var. Där stod rymdskeppet och svevade 2  minuter innan den försvann som någon hade knäppt med fingret! Jag var så lycklig och glad resten av kvällen med en enorm kärlek och värme i hjärtat. Jag skulle kunna berätta en massa saker. Men det skulle ta flera månader att läsa allt…hahahaha

Hittade en mycket intresant artickel som ni kan kolla in angående moderskepp…

Artickeln är på Engelska….Glad

Den dag jag får se Xzai-On in flesh när han kommer ner hit på Jorden så kommer jag att gråta av glädje! Var så säker…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Upp till toppen
Annons: