Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 3766 ggr
Cristine
2/17/12, 9:01 AM

30 ufos i Säverdalen

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Ghosthunter
2/17/12, 5:50 PM
#1

WOW!!…..det var kul. Sävedalen ligger här i Göteborg och jag bor bara ca 3 km ifrån….jag kan se en bit av tv-tornet mellan träden. Det var intressant att han har hållt på att filma ända sen 2010. Gissa om jag kommer att ge mig ut efter UFO-Spaning. Bra att du hittade den, Cris…tack!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2/18/12, 3:40 PM
#2

Härligt! Tungan ute

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2/18/12, 5:31 PM
#3

varsågod!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Minoth
2/22/12, 9:17 PM
#4

#1 säg till om du vill ha sällskap! Jag har alltid velat gå ut på spaning men har aldrig haft någon att gå med. Hade varit riktigt roligt att se det. Bor också i göteborg. 
Sjukt den som kastade ut massor med orbs överallt.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Ghosthunter
2/23/12, 3:15 PM
#5

Minoth - Ja, det kanske vi kan göra nån gångGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2/23/12, 6:47 PM
#6

#5 kul! :)  Kamera eller ingen kamera?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Annons:
annica77
2/23/12, 7:16 PM
#7

Tar ni med kamera så se till att den har nattvision annars blir bilden svart som på mina bilder när jag försökte filma ufona…Rynkar på näsan

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Minoth
2/23/12, 7:17 PM
#8

#7 jag har en med nattvision som kräver 0 ljus :) Så de kan nog funka!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

annica77
2/23/12, 7:39 PM
#9

#8 Toppen, då är ju problemet med kameran löst! Jag skulle själv behöva en sådan.

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2/24/12, 2:05 PM
#10

Hmm….jag bara överdrev lite. Jag har aldrig varit på riktig UFO-spaning med utrustning och sånt. Jag är spökjägare. Jag menade mest bara att gå ut på en mörk och lugn plats och stirra upp i himlenSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2/24/12, 2:35 PM
#11

#10 jaha de va synd.

Spöken behöver man inte jaga, jag har en som följer efter mig vart jag än går ändå..

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

annica77
2/24/12, 4:41 PM
#12

#10 Jag brukar gilla att kolla på ghost adventures där de undersöker spökhus och andra ställen där det sägs spöka…Det brukar vara intressant att se på..

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Minoth
2/24/12, 4:42 PM
#13

#12 intressant att titta på men inte lika intressant när du har en elak jäkel som följer efter dig vart du än går och förstör saker hos folk du åker hem till!  :P Usch!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Annons:
annica77
2/24/12, 4:56 PM
#14

#13 låter som om anden är svartsjuk. Det är ju inte så kulRynkar på näsan Du har väl ingen hemlig beundrare eller gammal pojkvän som gått bort?

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Minoth
2/24/12, 5:03 PM
#15

Nej jag inte lyckats fastställa vem det är faktiskt.. Spöken är bara ute efter att skrämmas och förstöra iaf..  
Det har varit samma enda sen jag var liten, kanske 3år.

Först trodde jag den var bunden till vårt gamla hus, men den följer efter mig vart jag en går.

Nu är detta jätte OT men hoppas inte TS har något emot

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Ghosthunter
2/24/12, 6:08 PM
#16

Jag har också spöken och andar som kommer och går omkring mig. Dom kommer och går periodvis och jag är också medial så jag kan kommunicera med dom. Jag skulle vilja kalla mitt hem för spökvandrarhemSkrattande

Jag vill tyvärr gå emot dig, Minoth, när du säger att spöken bara är ute efter att skrämmas och förstöra. Visst kan jordbundna andar kännas väldigt tunga, men ofta så vill dom bara ha din uppmärksamhet. Jag vet att det finns demoner och onda andar, men man kan absolut inte dra alla över en kam. De flesta jordbundna spökena är ofta väldigt förvirrade och vissa vet inte ens att dom har dött. Så dom håller på, i ren desperation, att hitta på saker för att göra oss uppmärksamma att dom verkligen finns och måste många gånger ta till dramatiska metoder för att få oss att reagera. Många gånger vill dom få hjälp att få ro.

…Och nej, jag har inget emot det, för spöken och andar är min stora grejFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2/24/12, 7:28 PM
#17

#16 Håller helt med dig! Har träffat flera snälla spöken men tror den som följer mig är en demon av något slag. Det har även andra fått känslan av! 

Tror att majoriteten av dom är ganska trevliga. Men inte "min"
Den vill skrämmas och förstöra. Den har gjort så lampor ramlat ner från taket, gjort sprickor i en vägg. Ryckt i dörr handtag och samtidigt skrikit med ett fruktansvärt obehagligt skrik på natten! Jag och en vän satt som livrädda och fick ursäkta att jag tog med den..

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Minoth
2/24/12, 7:29 PM
#18

De stod fel i mitt inlägg i #15! De skulle de SPÖKET är bara ute efter att skrämmas, inte SPÖKEN! för de tror jag verkligen inte. Bara just denna

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Ghosthunter
2/24/12, 7:41 PM
#19

Det låter ju inte så bra. Men det händer att dom blir väldigt desperata och börjar att göra saker som verkar vara mycket ondskefullt för oss människor. Det finns ju iofs både onda och goda andar och det finns även Demoner. Jag vet inte vad jag ska svara här om jag inte får detaljer?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2/24/12, 7:46 PM
#20

#19 vad för detaljer?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Annons:
[Hukanson]
2/24/12, 8:46 PM
#22

Hej Minoth, låter jobbigt det som du bär på sedan så länge.. vill du ha hjälp med att rätta till problemet?

Minoth
2/24/12, 9:35 PM
#23

#21 Får ta och åka till sävedalen och se om jag ser dessa sköneheter :) 

#22 Har haft en som försökt hjälpa mig men har inte funkat… Ett tag så lät spöket/demonen mig vara men sen hände väl något tror jag som gjorde mig sårbar och den kom tillbaka. 

Vet att två stycken har kännt närvaron när dom varit runt mig.

Just nu några veckor har de varit lugnt men känner ändå ständigt att de väntar något. Den är fortfarande kvar trots att den inte gör något

Hur kan jag få hjälp? Jag har inte varit kontakt med så många människor som känner till sånt här och pratat om det. Bara en person egentligen. Och han är inte så inriktad på just sånt.

Som sagt de flesta man pratar med tror inte ett skit på det man säger, såklart.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

[andtic]
2/25/12, 11:27 AM
#24

Ett tips om ni skall filma Ufon. använd stativ till kameran. Bilden blir mycket stabilare.Cool

Minoth
2/25/12, 11:28 AM
#25

#24 ja de är ett bra tips. Har ett sånt enbensstativ :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Ghosthunter
2/25/12, 3:21 PM
#26

Är det riktigt illa, Minoth, så kanske det är bäst att du kontaktar ett medium. Ibland behöver inte ens medium komma på besök, dom kan fixa det på distans också.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2/26/12, 3:38 PM
#27

Jag har funderat på om inte kullen där tv-masten står skulle vara en bra plats för att spana på UFOn…….bra utkik, mörkt och inga träd ivägenFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Upp till toppen
Annons: