E.T. / Utomjordiska raser

Swedenborg & Aliens

2012-02-15 17:33 #0 av: Ghosthunter

Den svenska mystikern och spiritisten Emanuel Swedenborg hade mycket kontakter med aliens....´

"By the Lord's Divine mercy I have had my interior faculties, which belong to my spirit, opened, so that I have been enabled to talk with spirits and angels, not only those in the vicinity of our earth, but also with those near other worlds. Since therefore I was desirous of knowing whether there were other inhabited worlds, and what they and their inhabitants were like, I was allowed by the Lord to talk and mix with spirits and angels from other worlds. With some this lasted a day, with others a week, with yet others for months. I was informed by them about the worlds they came from and in the vicinity of which they were, about the life, behaviour and religious practices of their inhabitants, and other matters worth relating about them. Since I was allowed to gain my knowledge in this fashion, I can describe them from what I have heard and seen"

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-15 20:23 #1 av: [NeferNefer]

Oj, vilken bok är det från? Jag har hans andliga dagbok, fast jag har inte hunnit (vågat) läsa den än (den är i ganska dåligt skick, massa lösa blad).

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-02-16 08:43 #2 av: Ghosthunter

Jag vet faktiskt inte, men det finns en bok om Swedenborgs upplevelser med utomjordingar. Den heter "Life on other planets"

http://www.bokus.com/bok/9780877853206/life-on-other-planets/

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-19 09:58 #3 av: [kajmal-0]

har köpt en bok om swedenborg...men har inte tittat i den så mycket än

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.