Utomjordiskt

Ett minne

2012-02-05 18:35 #0 av: Ramiraz

Jag har ett minne från barndomen. Även min syster har samma minne av att vi tvingas av utomjordingar, att använda oss av (.. vad jag skulle vilja kalla.. en mental eller psykisk kraft) pinnar och hålla dom svävande i luften av ren tankekraft.

Det var extremt jobbigt mentalt. Om vi inte gjorde som dom sade så blev vi bestraffade med smärta.

Jag vet inte om dom tyckte att jag inte var samarbetsvillig, men dom slutade att testa mig och fortsatte med min syster.

Någon som har liknande minnen??

Anmäl
2012-02-05 18:51 #1 av: Ghosthunter

Det låter ju mer övertygande att både din syster och du har samma minne. Verkar som om det kan ha hänt i verkligheten och såna tester kan aliens ibland hålla på med. Har ni inget minne av i vilken miljö som ni blev tvingade att hålla pinnarna svävande?Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-05 19:17 #2 av: Ramiraz

Jag minns inte exakt hur gamla vi var, men vi var liksom som i en lekhage i en vit och steril miljö. Det är nog allt jag minns..

Anmäl
2012-02-05 19:23 #3 av: Ghosthunter

Vit och steril miljö låter mycket som om ni var ombord på ett skepp (UFO) Faktiskt.

Jag brukar rekommendera folk att läsa "Bortförd" av John E. Mack, som handlar om folks medvetna och undermedvetna minnen av ombordtagningar på UFOn....där kan du kanske hitta bra förklaringar eller något som du kan förlika dig medGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-05 23:28 #4 av: Cristine

Vilka minnen du har,  otäckt när ni bara var barn.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-02-06 08:37 #5 av: Ramiraz

#3 Tack för boktipset Glad

#4 Ja, känns otäckt när man tänker på det. Vad kan det tänkas ha varit för experiment?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.