Frågor inom ämnet söker svar

Funderingar

2012-01-31 23:48 #0 av: Cristine

Satt och tittade på en video där de säger att tre enorma skepp är på väg mot jorden alla är i storleken 6 km, ett ovalt ett triangelformat och ett fyrkantigt.

Då undrar jag att om universum har mer Planeter än alla jordens stränder har sand, varför skulle de komma ända från yttre rymden till vår lilla planet av alla och hur kan de veta att den är på väg hit

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-02-01 11:39 #1 av: felixhaljeskog

Har också undrat samma sak, :P

Anmäl
2012-02-01 16:25 #2 av: Ghosthunter

Att hitta rätt och att navigera är nog inga problem för dom, men att dom väljer just oss är en bra fråga. Kanske är det för att vi är så annorlunda och speciella. Dom har nog ett helt annat sätt att leva....på andligt vis och tycker säkert att våra knäppa saker med pengar, hat och vapen är nåt som dom inte gillar och kanske vill studera och ändra på?Cool

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-02-01 22:24 #3 av: Amon

På tal om storlek... (det är inte storleken som avgör.. men..)

När jag varit på ljuskroppsmeditationskurs senaste gångerna - senast idag - då ligger ett gigantiskt moderskepp i storleksordningen flera mil i diameter ovanför våra huvuden.

Osynligt för våra fysiska ögon - men synligt för våra inre ögon.

I dag var det runt, tjockt på höjden i olika nivåer och med en massa fönster runt. Flört

Anmäl
2012-02-02 05:48 #4 av: [urshamanismen.se]

Tänker som så att vi är en av dom outvecklade planeter i universum,fler finns men jag tror vi är en av dom som mest behöver deras hjälp och assistans för att komma i balans och inse att det vi håller på med,hat och krig är något som måste upphöra för vår egen utvecklings skull.

Hur dom vet det vet bara dom men troligen har man kunskapen att kommunicera med dessa och darav vetskapen Glad

Anmäl
2012-02-02 22:27 #5 av: Cristine

Ja det är svårt att veta, alla gissa vilt.

Anmäl
2012-02-02 22:39 #6 av: Cristine

De talar på engelska'

Anmäl
2012-02-05 11:31 #7 av: Cristine

Man kan inte se skeppen  från norra halvklotet utan de närmar sig den södra sidan och det har de räknat ut med hjälp av nummren som du kan se vid vid varje skepp i videon.

Anmäl
2012-02-05 11:48 #8 av: felixhaljeskog

#6 tråkigt att dom visar scener ur filmen Battle Los Angeles, behöver liksom inte alls bli så

Anmäl
2012-02-05 15:52 #9 av: Choklad

Glad

kan undra vad som är på gång?

U R us

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.