Framtiden -2012 och efter

2012

2012-01-07 21:58 #0 av: Hukanson

Ett intressant videotal av en japanska som berättar om hur hon funnit sanningen. Men livet går vidare.

http://mayanprophecy2012.blogspot.com/2012/01/japanese-princess-kaoru-nakamaru-about.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MayanProphecy2012+%28Mayan+Prophecy+2012%29&utm_content=FaceBook

Oneness can not be divided.

Anmäl
2012-01-08 18:44 #1 av: Zeverin

Har kollat lite av det här och bokmärkte sidan för att läsa mera. :-)

Anmäl
2012-01-08 22:08 #2 av: Cristine

Vart tog min text vägenFörvånad

Jag har inte hunnit se den än, men ska försöka nu i kväll.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-01-09 12:53 #3 av: Hukanson

Gör det, Cristine, hon talar tydligt och långsamt så det går att förstå - fast hon ar en japanska.

Men eftersom vi nu befinner oss på en 2012 tråd så passar jag på att lägga in länkar i ämnet som har en något auktoritativ källa. De kan med fog påstås vara obligatoriska i sin styrka och visdom. Förbluffad? Jomen tryck enter och gör ett besök!

http://the2012scenario.com/2012/01/jesus-you-are-going-to-be-on-a-roll-because-the-good-times-are-coming/

http://the2012scenario.com/2012/01/jesus-many-events-are-set-to-unfold-2/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=jesus-many-events-are-set-to-unfold-2

Anmäl
2012-01-09 17:44 #4 av: Cristine

Ja tänk om det vore så men jag har mina tvivel, särskilt som Iran, Afganistan och andra är gamla hundar                                                                                                                                                                                                                                                                                                             a

Anmäl
2012-01-10 09:43 #5 av: Ghosthunter

Jag har inte kollat videon ännu, men jag läste att det ska bli mörkt i 3 dygn....det ser jag fram emot, för då tar jag det som ett bevis...Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-01-10 11:46 #6 av: Cristine

Videon har jag inte haft tid med men ska  titta nu... jag anar vad jag ska få höra!

Anmäl
2012-01-10 16:07 #7 av: Ghosthunter

Cris - hahaha......ja, det är väl ungefär som alla andra har snackat om flera gånger!Skrattande

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-01-15 05:58 #8 av: annica77

Men Hallå! Jag vill inte dö ännu! Jag är ju inte äns gammal!Rynkar på näsan Hela denhär utomjordiska historien börjar låta som döden ju...Rynkar på näsan Inte det minsta kul. Visst jag vill gärna se utomjordingar. Men dö vill jag inte i slutet av året! Bara tanken är upprörande...

Anmäl
2012-01-15 06:01 #9 av: [NeferNefer]

#8: Jag tror inte det handlar om att vi dör ut, men att det blir förändringar. Gamla mönster dör, ny kunskap och nya insikter når oss.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2012-01-15 20:22 #10 av: Cristine

#8 Håller med NeferNefer, så oroa dig inte.

Anmäl
2012-01-17 19:39 #11 av: Hukanson

Accepterar tanken att vi under 2012 kollektivt "uppstiger till 4:e dimensionen" och att det innebär att Vi Lämnar Vår Gamla Trygga Invanda Verklighet och blir tvugna att möta, lära känna och förstå en mängd nya fenomen - och dessutom finna vår egen individuella plats i detta.

Så släng bort ditt gamla själviska ego och bli pånyttfödd som ett 4 dimensionellt barn av Ljuset.

Glad

Anmäl
2012-01-22 07:57 #12 av: Hukanson

Apropå att bli pånyttfödd så händer det litet väl våldsamt påtvingat för en del... Det väcker upp mycket känslor att tydligen att prata om forskning i ufologi och den mycket uppskattade Dr. Karla Turner blev mördad av okänd anledning.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.