Frågor inom ämnet söker svar

För att skydda sig från utomjordiskt?

2012-01-03 13:19 #0 av: Cristine

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-01-05 09:28 #1 av: Playja

Får återkomma till filmen!... har strul igen med att se klipp!  Obestämd

Anmäl
2012-01-05 12:18 #2 av: Gahella

Jättbra att du tar fram såna här saker tycker jag då det försvårar kontakten med våra spacevänner men även påverkar vädret och hälsomässigt då de innehåller bl.a kvicksilver, bly och barium.

I jorden pågår också störande moment för att vi inte ska ha kontakt med vår moder jorden, ett sätt att känna oss rotlösa på. Men nu har vi ju fått lite hjälp från ovan då de har först varnat dem att flytta från dessa underjordiska tunnlar och städer de byggt till sig, och när de inte lyssnat fått hjälp att ta sig därifrån. Sedan har dessa tunnlar detonerats för att inte kunna brukas från dessa negativa som haft sina aktiviteter där länge nu.

Inne på en annan sajt så hade vi aktiviteter när det gällde chemtrails då vi både renade dessa energier samt bombade flera instanser med ifrågasättande. Även Greenpeace fick en förfrågan om detta två ggr från mig, men inget svar någon gång?

Anmäl
2012-01-05 13:17 #3 av: Cristine

Chemtrails har jag tagit upp flera gånger då jag fotar dem varje morgon.

Jag hänger med där ockå!Glad

Anmäl
2012-01-05 13:44 #4 av: [Starman]

Hur kommer det sig att så många som intresserar sig för det utomjordiska även är konspirationsteorivurmare av astronomiska mått? Det tycks som att det nödvändigtvis måste följa, enligt vissa.

Anmäl
2012-01-05 14:58 #5 av: Cristine

Är du inte intresserad av vetenskap?

Vetenskap=Vad är källan av kunskap

Allt är sammanbundet

Anmäl
2012-01-05 15:59 #6 av: Playja

#4... Jag kan då bara svara för mig själv då jag tror att vi inte är ensamma i universum samt att jag vet att det som "serverar" oss alla gånger inte är helt sant.

Kanske det sammanhör på något sätt? Att man är mer öppen att allt inte är som man tror. Glad

Hur tror du du själv?

Anmäl
2012-01-05 19:30 #7 av: Gahella

Ja vi är nog för nyfikna av oss!

Och har även svårt att bara gapa och svälja det serveras....Glad

Anmäl
2012-01-07 17:19 #8 av: Hukanson

Att vi förstår att vi är en enhet både vertikalt och horisontellt behöver ju inte innebära att vi inte är en mångfald av olika variationer och varianter.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2012-01-25 16:51 #9 av: Cristine

.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.