Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1694 ggr
[kajmal---]
2011-12-22 10:22

the big grey

humanoidena är små , upp till 1,20 cm långa,de är slavar till de stora grå, som är ca två meter långa, och har avlånga ansikten, de har de små humanoiderna som slavar för att få näring från den här planeten. främst mineraler (guld) som de omvandlar till näring.  men det finns några utbrytare som verkar i hemlighet bland de små humanoiderna, som har en livslängd på 350 år. sen måste de i vila . för att senare uppväckas för en ny livscyckel på 350 år palien min humanoidvännina befinner sej just nu i en vilo period.  jag vet inte hur länge dessa vioperioder varar. de utbrytande i hemlighet små humanoiderna. arbetar för att drogismen på jorden ska upphöra. de har fått med sej några få av de stora grå för sin satk  . fyra av de stora vet jag om. som hjälper de små grå.

Annons:
Ghosthunter
2011-12-27 18:28
#1

På vilket sätt vilar dom och hur länge?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal,--]
2011-12-27 21:34
#2

har inte fått reda på detta. …som ovan vet inte hur länge viloperioderna är………de ligger i dvala på nåt vis

Ghosthunter
2011-12-28 09:34
#3

Jag misstänkte att det var nån form av dvala.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[trumman]
2011-12-28 09:45
#4

O_O

Ghosthunter
2011-12-28 09:46
#5

??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
2011-12-28 22:55
#6

#2….kajmal,--

Snälla! kan du inte ha kvar ditt nick?

Du har bytt så många ggr så man blir snurrig..*S*

Varför byter du hela tiden?

Annons:
Cristine
2011-12-29 21:19
#7

Hej trumman, länge sedan vi sågs!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Torahzen]
2011-12-31 18:36
#8

Drogism? Användandet av droger, eller?

Hur kan vi se dessa humanoider?

[kajmal,--]
2012-01-01 11:32
#9

drogismen det innebär att utomjordiska varelser, exempelvis annuki h. har sat in koder som förändras ständigt. i våra gener , för att förslava våra andliga kroppar..i livet , så jobbar våra andliga kroppar fem nanosekunder regelbundet hela tiden åt annuki. detta för att våra fysiska kroppar inte ska få kontakt med våra andliga väsen. dessa koder och dess skapare är drogismen. exempelvis the grey är här bland annat för att befria oss från koderrrna/drogismen…..denna drogism  har funnits på andra världar ochså . men invånarna har övervunnit dem.. jag är inte ensam som säger detta. har läst en artikel på ufo-sajten en gång. där dessa koder beskrivs. tror det var en från discklore organisationen………………………

gnosticimen….Skrifterna i Hammadi talar också om Arkons eller Archons..det är icke organiska parasiter som är några slags ailiens dom är inte medvetet onda bara parasitiska och känslolösa och djävulska och funkar som man på modernt språk skulle kalla små dataprogram som besätter mänskligheten……………………….när jag läser om dessa arkons så påminner det om drogismen som jag har fått l…ära mej om av humanoiderna…….                                                 man ser sällan humanoiderna annan än andligt.   har haft en snapp glimt av en fysiskt. http://ufo-nord.ning.com/
Ghosthunter
2012-01-01 15:53
#10

Men vad är egentligen syftet med att förslava våra andliga kroppar?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal,--]
2012-01-01 16:18
#11

som ovanför….detta för att våra fysiska kroppar inte ska få kontakt med våra andliga väsen

Ghosthunter
2012-01-01 16:31
#12

Jo men det måste väl finnas nåt syfte med detta?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal,--]
2012-01-01 16:51
#13

får vi kontakt med våra andliga väsen, är det risk att vi blir medvetna om drogismen , och lär oss hantera detta. som fysiska är vi slavar åt annuki i återkommande perioder om 5 nanosekunder. och då arbetar våra andliga kroppar med en fruktansvärt fart. med rätt meningslösa saker. detta gör att vi som fysiska kan känna oss väldigt trötta och utarbetade.och kommer inte upp till en högre medvetande nivå, vilket annuki vill undvika. de vill hålla oss kvar på en låg kollektiv medvetande nivå, som är lätt att styra.

Annons:
Ghosthunter
2012-01-01 17:05
#14

Jaha, då förstår jag syftet. Dom får helt enkelt lättare att använda oss när vi inte är i kontakt med våra andliga väsen. Det kanske är det som blockerar en ibland? Ibland så är det precis som om nåt vill motarbeta en när man t.ex ska Kanalisera eller nå högre medvetende genom t.ex meditation.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Woozy]
2012-01-01 18:45
#15

Hur vet man att det är 5 nanosekunder och hur har man kommit fram till det?

Syftet med blockeringen är ju att vi inte ska få veta nåt. Så hur vet man då?

Jag hänger inte med, men jag får skylla på att jag drack några öl igår Tungan ute

[kajmal,--]
2012-01-01 20:09
#16

humanoiderna berättade och lärde mej om drogismen. jag fick sigill på kroppen som skyddade mej mot koderna

[Woozy]
2012-01-02 09:14
#17

#16

Kan du fota sigillet så man får se? *nyfiken*

Ghosthunter
2012-01-02 09:16
#18

Jag misstänker att det är ett osynligt sigill…..men visst hade det varit kul att se!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Woozy]
2012-01-02 09:17
#19

Osynligt?

Attans då, jag som ville se…

Ghosthunter
2012-01-02 09:19
#20

Ja, jag vet ju inte egentligen…..det får vi hoppas att Kajmal svarar på!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Woozy]
2012-01-02 09:19
#21

Jepp Skrattande

[kajmal,--]
2012-01-02 09:34
#22

osynligt, men jag kunde känna det i pannan i början

[Woozy]
2012-01-02 09:40
#23

#22

Men är inte ett sigill en "signatur" som skall synas?

Eller menar du att den är osynlig för oss människor bara?

[kajmal,--]
2012-01-02 09:41
#24

koderna är som en slumpgenerator , med en sifferserie som ändras hela tiden i våra dna. därför oerhört svåra att spåra

[Woozy]
2012-01-02 09:44
#25

#24

Men de som kan läsa av sigillet kan det oavsett vad.

Intressant detta. Glad

[kajmal,--]
2012-01-02 10:00
#26

kan kanske visa upp ett  implantat så småningom, som jag har under vänster öra. har pratat med distriktsköterskan om det. hon ska tala med läkaren, får se om jag får en röntgen

[Woozy]
2012-01-02 10:02
#27

#26

Håller tummarna att det går bra hos läkaren.

Annons:
Ghosthunter
2012-01-02 10:14
#28

Kajmal - har du nåt ärr under vänster öra?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal,--]
2012-01-02 10:26
#29

nej tror inte det, svårt att se själv….men de alien har nog andra metoder , än att det bildas ärr. det gjorde väldigt ont när de satte in det………….kan känna det väldigt tydligt med fingertopparna.  som en avlång stav. känner jag efter för mycket blir det irriterat, och svulnar upp till en avlång knöl……….helt klart att det är något under huden……….enligt jhon e macks bok  bortförd. så är det ett vanligt ställe för inplantat……strax under skallbasen under vänster öra.

Ghosthunter
2012-01-02 15:56
#30

Ja och dom kan nog stänga såret med healing så att t.o.m ärret försvinner.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: