Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1520 ggr
[sacredspirits]
12/10/11, 8:51 AM

Upplevels för många år sedan !

Det hör inte till vardagen att jag möter UFO men har en upplevelse jag är fullt övertygad om var ett besök från en annan dimenssion.Många jobbar med och kanaliserar just utomjordingar något jag aldrig gjort mer än med min guide på andra sidan och andar över huvudtaget så att jag fick vara med om detta är för mig ovanligt men minnet finns kvar i hjärtat.

Det var många år sedan och på den tiden körde jag tunnelbana och det var mörkt ute.Kör in till station Kärrtorp i körriktning Bagarmossen.Av och påstigning som vanligt och efter dörrstängning åker jag vidare.

Det är då jag upptäcker ett skarpt ljus från himlen,det var ganska långt ner och i en trekantig form med ljuspunkter på tre ställen,inuti detta sken var ljuset än skarpare och jag stannar tåget för att ta mig en titt.

Öppnar förarhyttsdörren och allt ljud jag kan höra är tågets egna kompressorer men denna farkost  gav inget ljud..Det man kunde se var att detta var fast form inget som helst konstigt sken på en natthimmel.Däremot kunde jag inte uppfatta någon flygkropp men kunde skönja att dä fanns mer som ögat inte uppfattade.

Jag står en god stund och tittar men med tidtabellen i ryggen får jag åka vidare mot Bagarmossen.Så här i efterhand önskar jag att jag bett trafikanterna tittat ut och höra vad dom såg.Innan jag åke iväg vinkade jag glatt ifall där fanns en annan livsform och intrycket då var leenden och vink tillbaka.

När jag vänt och körde mot stan igen strax innan Kärrtorp så fanns inte ett spår av detta kvar på himlen.Jag var uppselt för jag förstod vad jag fått vara med om och tur nog löste en kollega av mig som flyger och jag fick lätta mina funderingar med honom som i sin tur sett detta under sitt liv.

Kommande dagar försökte jag få ner detta på bild,för det stannade länge och väl i tanken.Tyvärr kunde jag inte göra detta rättvisa på teckning men är idag tacksam för att fått vara med om UFO besök något jag inte kan säga hör till vanligheten Glad

Annons:
Cristine
12/10/11, 10:11 AM
#1

Så roligt att läsa din historia sacredspirit(välkommen), det måste ha varit en  härlig upplevelse. Många fler måste ha sett den och jag blir så förvånad över att här  kommer det inte ut. I vilket sydligt land som helst så hade det stått i tidningarna och även i tv.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
12/10/11, 10:13 AM
#2

Intressant fysisk observation. Den trekantsformen av lysen är ganska vanligt bland UFOn. Synd att du jobbade och var tvungen att dra vidare. Men visst är det spännande?…man blir helt ställd och förbluffad och allt omkring en tycks vara helt borta…Cool

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[sacredspirits]
12/10/11, 11:26 AM
#3

Hej Cristine roligt att se dig igen och visst är det så utomlands påtalas det betydligt mer än här.Jag minns inte att jag såg i nån tidning om nån mer som sett detta men härligt var det.Glad

Gh tänk om man på den tiden vart utrustad med en mobilkamera för detta vill man ju gärna ha kvar på bild,man kan hoppas det blir fler gånger men är nöjd och tacksam för det jag fick se Glad

shpere
12/12/11, 9:30 PM
#4

Såg en pyramidfarkost för många många år sedan (över 15 år sen).
Får mig att rysa bara jag tänker på den, ovanligt att se något så stort och massivt hålla sig i luften utan ett ljud, inte ett sus, tyst som ett spöke.

Inte många som har fått sett dom här i Sverige…
Tror att dom är konstruerade här på jorden dessutom.

Cristine
12/12/11, 10:09 PM
#5

Hejsan!

Jag har sett det mesta på mina resor och vi har varit många som sett dem eftersom folk i sydligare länder gärna flanerar mitt i natten med barn och barnbarn.

Hela Madrid såg moder skeppet med flera  barn som hon släppte ut i 10 min. för att sedan samla ihop dem  och försvinna.

Flera platser i sydamerika, Frankrike…

här ser man sällan något.

Pyramider har jag inte sett.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

shpere
12/12/11, 10:33 PM
#6

#5

"Hela Madrid såg moder skeppet med flera  barn som hon släppte ut i 10 min. för att sedan samla ihop dem  och försvinna."
Och… Det finns en filmning på detta, med tanke på att hela Madrid såg det?

Annons:
Cristine
12/12/11, 10:38 PM
#7

Det stod i alla tidningar, jag har för mig att jag visade upp det för ett par år sedan,det ska finnas en tråd här.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: