Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1733 ggr
Christina_46
12/10/11, 3:56 AM

UFO:S

För flera flera år sedan, när jag stod ute på min balkong och rökte en cigarett, så såg jag ett starkt ljussken på himlen som pulserade i flera olika färger.

Det stod helt still , inget motorljud hördes. Så stod jag där och tittate en bra stund. Helt plötsligt får farkosten en sjutusan till fartoch försvinner sedan.

Jag ringde till ufo-centralen. De hade fått in flera liknande uppgifter.

Kan det ha varit ett ufo måntro. Det tror då jag Skrattande

Har ni också sett ufo:s . Skriv gärna och berätta

Ja just ja jag och min man har ju varit med om något konstigt. Vi satt och tittade på tv då min man tittade ut och såg ett rött ljus åka förbi bort mot skogen i trädtopparna. Ett litet tag senare går jag också fram till fönstret och får då se något litet som lyser rött och åker från vänster till höger strax utanför vårt fönster (bor på tredje våningen). Jag tittade efter bilar som skulle ha kunnat ge reflexer i fönstret. Men det var inga bilar ute då på kvällen. Konstigt.

Det kanske kan ha varit något som har med ufo:s att göra det också

Annons:
Ghosthunter
12/10/11, 10:02 AM
#1

Intressant observation som påminner mycket om min upplevelse. På den tiden bodde jag i ett höghus i utkanten av Malmö på 6:e våningen och hade en vidsträckt utsikt över åkrarna utanför stan.

Det var en vinterkväll och jag stod vid mitt smala köksfönster och rökte och då såg jag en röd punkt långt bort i horisonten som steg rakt upp, den stannade i ca 30 sekunder och sedan så satte den en helt otrolig fart mot mig och passerade huset snett upp åt vänster, ca 500-600 m ifrån mig och försvann över taket. Den hade den klassika tefartsformen, helt i blank silverfärgad metall med stora panoramafönster runt om som det lyste skarp röd färg ur.

Ett par dagar senare ringde en kompis och frågade om jag hade läst på text-tv om flera observationer över England och Danmark? Jag hade missat det….men jag hajjade ju till, för det är ju bara sundet som skiljer Malmö från Danmark.

Ett tag senare var jag på en New age mässa och UFO-Sverige var där så jag rapporterade om händelsen…..men sen hörde jag inget mer om det!Cool

Det mest otroliga var UFOts fartFörvånad….det finns inget "jordiskt" som kan sätta iväg i en sån fart….inte ens i närheten!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

shpere
12/12/11, 9:33 PM
#2

"Kan det ha varit ett ufo måntro. Det tror då jag."
Begreppet "UFO" Unidentified Flying Object, är precis som det låter, alltså, ett oidentifierat flygande objekt.
Och det kan vara mycket som är det.
UFO betyder inte att det är utomjordiskt.

Ghosthunter
12/13/11, 9:07 AM
#3

Det har du rätt i, shpere….kanske man ska säga rymdskepp istället när man menar utomjordiska farkoster?Flört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: