Utomjordiskt

Grannar eller...?

2011-12-05 23:07 #0 av: mulac

Nya planeter...

http://www.expressen.se/nyheter/1.2643060/nasa-ny-planet-paminner-mycket-om-jorden

Anmäl
2011-12-06 09:36 #1 av: Hukanson

Bara 600 ljusår härifrån!! Hur intecknar man en sommarstugetomt? Ett expriment med maskhål i garaget och saken är klar - här ska odlas morötter. Det är enligt NASA mycket troligt att den behagliga temperaturen på 22 grader celsius under en normalstor sol har både eld och vatten, liv och luft. Så skönt att veta att vi har en vän därute; Kepler_22.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2011-12-06 10:20 #2 av: Playja

*ha ha ha* Hukanson   Skrattande

Men spännande är det.

Anmäl
2011-12-06 10:30 #3 av: Cristine

#1 600 ljusår.... no problem enligt en av mina drömmar:

SkrattandeCool

2010-11-07 16:55Cristine

I natt var jag ute och flög igen och det jag lade märke till denna gång var avsaknaden av möbler ombord och jag undrade hur de gjorde när de var trötta i benen vilket han påstod att de aldrig var men att de ibland satt vid något instrumentbord, då tänkte de bara på att sitta, och ur tomma intet så växte som en liten airbag som han satt sig på, och den hängde i luften. Jag undrade också hur de kunde förflytta sig så fort från så avlägsna världar och då visade han på den böjda skärmen ett nät som det vi har på jorden med Currykryss fast rutorna här var enorma. I varje kryss fanns som ett hål en slags tunnel som man åkte igenom för att komma till en annan värld.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2011-12-06 10:35 #4 av: Playja

#3... Lite Ot .. men skriver du upp dina drömmar Cristine?

Tänkte... det kan ju bli en hel bok. Coolt!  Skrattande Eller du kanske redan har skrivit en?

Anmäl
2011-12-06 10:40 #5 av: Cristine

Nej men eftersom jag har haft flera så tyckte mina medlemmar att jag skulle ha dem samlade så jag försöker leta fram dem när jag har tid.

Jag samlar dem bara i en mapp.Skrattande

Jag har inte så många..kanske 9-10 på 3 år

Anmäl
2011-12-06 11:08 #6 av: Playja

Ah ha...   Skrattande

Kul att ha drömmarna samlade iaf... man (läs jag) minns ju inte allt efter en tid.  Flört

Anmäl
2011-12-06 11:14 #7 av: Cristine

Andra drömmar även om jag har haft ovanliga sådana också, glömmer jag bort, men dessa är precis som om jag skulle upplevt dem, därför kommer jag ihåg alla, men mest den där de släppte ut klot över Moskva och några månader senare kom en sådan video från Mexico, minns du?

Anmäl
2011-12-06 13:53 #8 av: Playja

#7.. Jo,  jag minns.   Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.