Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1285 ggr
allroundsky
11/30/11, 9:23 PM

UFO?

Hej. Idag upplevde jag någonting på väg hem, på bussen, som jag inte riktigt vet var jag ska placera. Jag och en vän samtalade på bussen när hon plötsligt stannade upp och tittade på någonting bakom mig som såg ut som tre ljus på rak. Det såg först ut som någon sorts fyr eller liknande förutom att den inte blinkade. Sedan kom det närmare i form av ljus som låg i en triangel, om ni förstår?
Det försvann dock bakom oss så vi hann inte se det mer. Jag försökte ta en bild men hann inte då mobilkameran var det enda jag hade.

Jag googlade på triangle shaped ufo och fick fram det här som såg exakt likadant ut som det vi såg: http://www.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/file1__0821092048-250.jpg

Någon som kan upplysa mig om det faktiskt var någonting utanför vår galax? Är helt okunnig i ämnet.

Annons:
Farwuq
12/1/11, 8:23 AM
#1

Lite småkusligt.

Foten i munnen

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

allroundsky
12/1/11, 1:43 PM
#2

Det såg precis ut som det på bilden. Någon som har något förslag? Varför åker egentligen deras skepp över vår jord, synligt?

Ghosthunter
12/1/11, 4:15 PM
#3

Var skeppet högt upp eller i gatuhöjd undrar jag?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

allroundsky
12/1/11, 7:09 PM
#4

Relativt högt, över träden men betydligt lägre än vad flygplan brukar åka.

Ghosthunter
12/1/11, 8:27 PM
#5

Ibland får man frågor som gör att man inte vet vad man ska svara för att det finns egentligen inget givet svarGlad

Det kan vara ett UFO, att det svävade en bit upp gör ju att man kan räkna bort ett motorfordon på marken iaf. Visst kan det vara ett UFO!

Varför är den här och varför syns den? Tja, dom har flera olika anledningar att komma hit. Det är nog lite beroende på vilka "raser" det är. En del vill hjälpa oss från olyckor, en del bara spionerar, en del vill förhindra atomkrig, en del är nyfikna….etc..ect och att dom är synliga ibland är inte konstigt…..typ "olycksfall i arbetet".

Hoppas det hjälpte lite!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

allroundsky
12/1/11, 8:29 PM
#6

Tackar :D Ger mig en bättre översikt!

Annons:
Ghosthunter
12/1/11, 8:33 PM
#7

Varsågod…..sen finns det skepp som är helt osynliga också. Det är ofta dom gigantiska moderskeppen som ligger på bara ett par tusen meters höjd ovanför jordens yta och spanar in oss. Jag känner en tjej som tittade upp mot en stjärnklar himmel, hon såg inget skepp, men däremot att det var nåt jättestort osynligt som skymde en stor del av stjärnhimlen och det var inget molnGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: