Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1748 ggr
Cristine
2011-11-18 18:41

En av mina tokiga aliendrömmar

Nu vet jag varför…

de grå utomjordingarna har så stora ögon.Skrattande (gammal)

De har panoramaseende!

Jag somnade vid 10 tiden och drömde att jag var på ett rymdskepp (igen)och jag såg geom dessa ögon.. häftigt.. det var som bilden skulle gå runt mej nästan. För det mesta var vi osynliga men när vi åkte igenom ett magnetfält så blev vi ofrivillgt synliga. Vi har baser på månen och det vet Nasa och amerikanska regeringen om. Vi är vänligt sinnade och gör vad vi kan för att hjälpa.Det gjorde vi för några årtusenden sedan, vi samarbetade för då godtogs vi av människorna som sända från ovan. Olyckligt nog så kom invånare från annat planetarium och satte split, så människan blev misstänksam om vårat syfte.

Där vaknade jag och mindes drömmen hur klart som helst.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Playja
2011-11-18 20:27
#1

I löv tokiga drömmer! Skrattande

Även jag haft några men minns dom inte längre. *senil*

Tack för du delar med dig Cristine

Cristine
2011-11-18 20:48
#2

Jag har många Playja en hade jag för några dagar sedan.

Jag vet inte om du kommer ihåg min autistiska dotter Playa så fort hon kunde gå själv så gick hon ut på balkongen på kvälarna och pekade på stjärnorna det första ord hon sade var måne det andra casa=mitt hem, nu är hon 31 och det fortsätter.

Är det dotterns prat….

under 28 år som gör att jag så ofta drömmer om utomjordingar, påverkar det mig så mycket? Jag brukar tänka att det iaf är tur att hon pratar om dem, tänk om det har handlat om Hitler eller någon annan sjuk mäniska! Usch hemska tanke.

Iaf så var jag ute igen och flög och de visade mej en enorm sal med många män som satt i klungor och endera talade med varandra eller med de som satt vid stora skärmar

Jag kände inte igen någon av dem så jag undrade vilka de var. Universums rikaste män fick jag veta, de som styr världen och de flesta är inte födda på denna planet. Den  rikaste var ju Gadaffi och en hop med andra tjuvar som styr olika förtryckta länder.

Men nej dem håller de bara om ryggen och lurar dem in i förintelsen.. många av männen kommer från andra världar Alla världarna är länkade till varandra genom de vita hålen, och eftersom en del växer mycket  just nu blir det som ett vakum över jorden och dess dragningskraft har försvagats, och därav blir det så så kraftiga stormar oväder och översvämmningar.

Han påstår också att jorden bara är lånad, alla vi  kommer från rymden som olika små biologiska organ och från olika planeter. Har jag aldrig tänkt på varför folkslagen ser olika ut..olika raser från olika planeter säger han.

Vad gör de här då undrar jag. Jo de vill ha tillbaka sitt..en del saker de förlorat i evolutionen som till exempel förmågan att få barn på naturlig väg. De arbetar tvärs emot hur forskarna här gör.

Jag undrar varför det är så många ufos över världen på sistonde och då får jag veta att de vakar över jorden för att den inte ska förintas.

Ja så är jag hemma igen, kan det bli tokigare???

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal--]
2011-11-19 13:26
#3

#0 hade en vision med the grey, de hade bostäder på månens baksida små gråa kupoler.

Cristine
2011-11-19 19:35
#4

Jag ser från en annan dröm kupoler men i olika färger och det var inte på månen för det fanns växtlighet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: