Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3563 ggr
[kajmal--]
10/10/11, 2:53 AM

bad de grey om en robot

humonoiderna har upphört att komma . de märkliga ljusskenen på väggarna har upphört. men det har kommit andra varelser senare. det verkar som grey är de första som kommer och bildar kontakt.jag bad många gånger palien om en android, en blond tjej som sällskap. eftersom jag är blyg och inte van tjejer..senare försvan palien (the grey) efterhand, och kamjal kom in i bilden. hon har sagt att hon är från framtiden. och lever på luft där. en gång yttrade hon ""jag vill ha liv"" hon kan   vara en android. fast hon har sagt att hon har barn , så hon borde vara en biologisk tjej.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[kajmal--]
10/10/11, 4:27 AM
#2

.hon kan vara ganska nyckfull, och har sagt en del märkliga saker. som ""jag är från framtiden, från en stad som heter kamjal"………."jag lever på luft"….."vi behöver inga skepp"………."jag vill ha liv".

[kajmal--]
10/11/11, 6:42 PM
#3

att hon skulle vara en android, är bara en teori. efter som jag har svårt att greppa vem hon är. hon berättar inte så mycket.jag brukar kalla henne min guide.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Ghosthunter
10/17/11, 8:44 AM
#6

Eller annars kanske hon inte är biologiskt och säger lite gåtfullt "jag vill ha liv" och menar att hon vill bli fysisk som du och jag?

Hon verkar iaf reinkarnerad från framtiden och på andra sidan lever vi ju på luft!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[kajmal--]
10/17/11, 9:00 AM
#7

hittade det här. kamjal har alltid en lång vit klänning!,,,,,,,,,,,           http://sv.wikipedia.org/wiki/Vita_frun_%28v%C3%A5lnad%29

Koalani
11/1/11, 9:22 PM
#8

Om henne vet jag inte, de gråa har nog tagit henne hem till dig. De gråa är konstgjorda, halvbiologiska varleser halvandroider och saknar själ. De är tjänare till för det mesta onda aliens. Bruce Goldberg (Time Travelers from Our Future) påstår att de också jobbar för människor från vår framtid, men det vet jag inte själv med säkerhet.

Sajtvärd på Illuminati.iFokus

Spirituell hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr

[kajmal--]
11/2/11, 2:35 AM
#9

hon kom efter de grey varit hos mej.jag bad dem hjälpa mej med detta. om de är onda vet jag ej. min uppfattning är att de är vänliga. och mot sin vilja . hjälper onda aliens

[kajmal--]
11/2/11, 2:44 AM
#10

#8 lade in det du hänvisade till. min kamjal har sagt att hon är från en stad i framtiden om 50 000 år som heter kamjal. därav mitt namn på henne…………………………………                                                                                       Det är möjligt att några av de många tusen utomjordiska kidnappningar rapporteras varje år är resultatet av vår egen art i framtiden? I min bok, tidsresenärer från vår framtid lade jag fall av människor som fördes bort av varelser som representerade oss, liksom utomjordiska futuristiska utlänningar, från 1.000 till 3.000 år i vår framtid.

Jag hänvisar till dessa futuristiska tidsresenärer som chrononauts, och beskriva hur de har förts bort oss genom historien och även spåras oss tillbaka till vårt tidigare liv. Dessa mycket samma chrononauts har faktiskt bort oss i flera av våra tidigare liv. Det huvudsakliga syftet med dessa chrononauts är att hjälpa oss i vår egen andliga tillväxt. De är oss i framtiden.

Här är en sammanfattning av de fyra olika typer av tidsresenärer mina patienter har rört mig i hypnos:

1. Den grå: Detta är den klassiska "insekt" alien med stora svarta ögon. De står runt tre till fem meter hög med gråaktiga hud, inga örsnibbar, fyra fingrar och tår, och är den vanligaste observerade tiden resenärer. Några av dessa chrononauts visas som "lilla vita" eller "lite blues", som tycks komma över som "snällare och mjukare" tidsresenärer. Varken typ har kroppsbehåring. Några av deras utlänningar är kvinnor. Andra gråskalor har observerats i olika höjder, några ganska lång och smal. Dessa är vanligtvis ansvarig för de mindre utlänningar och ofta utföra undersökningar om mänskliga bortförda. De bär alla ett stycke uniformer med gradbeteckningar som ofta är trekantiga.

2. Hybrid tidsresenärer: Detta är en genetisk blandning mellan människor och varelser från andra planeter. Deras hud varierar från vitaktiga nyanser till brons, och de varierar från 5 till 6 meter hög. Vissa hybrid chrononauts ser ganska mänsklig på avstånd, men liknar utlänningar vid en närmare inspektion. Många har stora mångfacetterad ögon och besynnerliga pannor. Mina patienter rapporten ser kvinnliga Hybrider. Det är omöjligt för en abductee att avgöra om en representant från grupp 1 och 2 är samtida eller tidsresenärer, såvida de inte berättade detta telepatiskt och minns detta minne. I några kidnappningar, finns det bara grupp 1 och / eller 2 representerade, vilket ytterligare förvirrar abductee om vilket århundrade dessa utlänningar har sitt ursprung.

3. Ren människor: omkring en fjärdedel av tidsresenärer från vår framtid är helt mänskligt genom genetisk makeup. De ser ut som oss i alla avseenden. Dessa chrononauts har korsades med vår art genom tiderna, och detta kan förklara en del av våra geni skyddslingar inom olika områden.

Ett gemensamt drag för dessa mänskliga tidsresenärer är deras höjd. De verkar vara mellan sex och sju meter höga, jämfört med de tre till fem fötter "insekt utlänningar" typ och fem till sex meter Hybrider. De är blonda, blåögda, garvade välrakade och alltid verkar vara klädd i vita kläder. De många referenserna i nästan alla antika böcker om förekomst av "Giants" legender stöd till dessa rapporter.

Det finns rapporter från mina patienter av dessa rena människor som arbetar tillsammans med utomjordingar och / eller Hybrider. När detta inträffade, den rena mänskliga tidsresenärer visas alltid ansvarig för sin verksamhet. Några av mina patienter har beskrivit kvinnliga ren mänsklig tid resenärer.

4. Reptilian tidsresenärer: Dessa varelser har vertikala elever och ödla-liknande hud. Den lilla information jag har om dem antyder att de inte är ute för vårt bästa. Så oansvarigt eftersom det kan tyckas, dessa varelser är 100 procent utomjordiska, och har inget att förlora genom deras brist på andlig tillväxt.

De är sällan rapporteras av bortförda såsom härrörande från andra mindre vänliga planeter i vårt nuvarande århundrade. Jag argumenterar inte denna punkt, men de finns också i vår framtid och resa tillbaka i tiden. Dessa tidsresenärer är absolut bör undvikas, eftersom de verkar vara kannibalistiska.

Alla tidsresenärer slitage jumpsuits eller skrud av något slag. Deras egen art är ofta dör ut, vilket är varför de göra experiment på oss.

[kajmal--]
11/2/11, 2:53 AM
#11

det har varit tidskapslar oss mej. när någon kapsel anländer. rasslar det som man häller ut en ask med pärlor på golvet ………….här är ett utdrag till från bruce goldberg. det stämmer med mig att kamjal har hjälpt mej med min andliga utveckling…..hon var oss mej i 6 år i det hus jag bor nu.   men var ochså i min tidigare bostad…………….                                    Tidsresor kommer att upptäckas i ungefär år 3050 av en man vid namn Taatos. Han är Hermes av forntida Egypten och den allra första chrononaut (tid resenär). Innan han verkligen resa tillbaka i tiden, var holografiska bilder skickades in i det förflutna. Det är därför de gamla egyptierna, grekerna, romarna, etc. beskrivs "visioner" av deras orakel, siare och synska.

Vi kan sammanfatta egenskaperna hos tidsresenärer som följer:

* De har bemästrat hyperrymden resa mellan dimension och kan gå genom väggar och fasta föremål.
* Genom att befintliga i den femte dimensionen, kan de följa oss och förblir osynliga.
* Genetisk manipulation av våra kromosomer är en rutin för dem. De har kraftigt påskyndat vår hastighet av evolution.
* Ursprunget till dessa chrononauts är jorden från 1.000 till 3.000 år i framtiden.
* Deras huvudsakliga syfte är att påskynda vår andliga tillväxt.

DE ÄR OSS I FRAMTIDEN

Du behöver inte vara bortförda för att prata (telepatiskt) med en tidsresenär. Det är helt enkelt en fråga om att använda det femte Dimensional Travel motion som jag presenterar på denna webbplats.

Första gången resenären jag träffade i hyperrymden (den femte dimensionen) var en ren människa kalla sig Traksa. Han bor i den trettiosjätte talet på jorden när tidsresor manifesteras genom teleportering. Detta innebär att Traksa kan överföra sin fysiska kropp tillbaka till vårt århundrade utan att kräva en rymdfarkost.

Tidsresenärer använder namn som representerar deras nuvarande uppdrag. En av Traksa uppdrag bestod av att införa mig till Art Bell. Om du stavar hans namn baklänges det står "ASK KONST!" Jag har haft nöjet att vara intervjuad av Art nio gånger. Bra jobbat Traksa.

Tidsresenärens

Till vänster: Janine Cooper är en konstnär och en vän till mig. Jag anställde henne att måla porträtt av chrononauts jag beskrev i tid resenärer från vår framtid. Janine fick sin inspiration från sitt eget undermedvetna, inte från foton eller filmer. Traksa berättade att han telepatiskt riktade henne i varje porträtt, speciellt här - Traksa själv.

Den faktiska fotografier av Traksa och de tre andra resenärer tiden grupper som presenteras i min Resenärer bok Tid från vår framtid.

Traksa har berättat för mig att det är många gånger resenärer runt idag. De håller inte offentligt ämbete eller placera sig i positioner uppmärksamhet. Deras funktion är att vara i bakgrunden, spenderar merparten av sin tid i den femte dimensionen, så att vi inte kan se dem. För att vi ska kunna se en tidsresenär, måste de sakta ner sin hastighet frekvens vibrerande (FVR) och in i vår tredimensionella värld. Det är först då våra fysiska ögon kommer att kunna se dem.

Här är några av de andra chrononauts jag har träffat i hyperrymden (femte dimensioner):

1. MUAT - Traksa'a handledare. Han var aktiv i Mu (Lemurien) och Atlantis och är från den 40: e århundradet.
2. NIREV - 31-talet - som fokuserar på den industriella revolutionen
3. ALSINOMA - 34:e talet-Handledda Da Vinci (Mona Lisa)
4. CHAT Noy - 50-talet-Assisted i utvecklingen av tidsresor. Hans namn står för "Tachyon."

Chrononauts är andliga människor. De följer oss från livstid till livstid, spårande våra själar tillbaka till tidigare liv och övervakning av vår andliga utspelas. Deras yttersta syfte är att underlätta perfektion av den mänskliga själen att möjliggöra uppstigning och slutet av den karmiska kretsloppet. Det finns också framtida problem - krig, miljöförstöring, infertilitet - i detta och parallella universa som de försöker avvärja genom att hjälpa oss nu i vår andliga utveckling.

Som vi växa andligt, så gör de. De är oss i framtiden.

Prova min femte övningen Dimension resor eller band CD och känn dig fri att kontakta mig för att dela dina erfarenheter med mötet din egen tid resenären.

Ghosthunter
11/2/11, 10:09 AM
#12

Väldig intressant att läsa om, Kajmal.

Du vet att jag talade om en portal hemma hos mig på en annan sajt. Jag har "pejlat" in lite och har sett en varelse (inre syn)  som är lik en sån där hybrid tidsresenär som du skriver om.

Den hade ögon som en Grey……men munnen var bred, ett stort grin med vassa tänder och den hade långa armar med 4 långa smala fingrar på händerna.  Det är nog den som blåser så kallt och knackar och ställer till med andra små ljud.

Jag har försökt att kommunicera med den……men det tycks inte gå.

Den ville visa något lysande föremål i handen, men jag kunde inte se vad det var.

Vet du om dessa hybrida tidsresenärer är mindre intelligenta än oss??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal--]
11/2/11, 10:25 AM
#13

de grey jag träffat på är nog så smarta, de har tre fingrar. om de visar kärlek blir ögonen röda. jag har bara goda erfarenheter av dom. men din varelse verkar vara av en annan sort.

Annons:
Ghosthunter
11/2/11, 10:30 AM
#14

Ja, det tycks vara en annan sort och det är inte säkert att den är utomjordisk. Enligt andra som har lättare för att Kanalisera så är det en stark energi, men den är god och vill inget elakt.

Här kan du läsa om portalen som jag öppnade:

http://www.squidoo.com/openingportals

Där står det att de varelser som eventuellt kommer ur portalen är mindre intelligenta……..så det var därför jag undrade!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
11/2/11, 11:05 AM
#15

#12 ..Gh  my friend!  Glad Har du pratat om denna varelse förut?

Jag känner igen det du berättar så väl och har en bild i min skalle på hur den ser ut.  (Var 100 på att jag läste ett gammalt inlägg) *s*

Koalani
11/2/11, 3:26 PM
#16

Kajmal: Bruce Goldberg, liksom alla hypnoterapeuter som arbetar direkt på klienterna med ljusets skydd eller utan, har en sanerad version av sanningen. Det stämmer att de gråa är tjänare, eller snarare slavar till andra aliens. Men de högrestående aliensarna är onda, liksom reptilerna alla är eniga om. Tjänarna är vänliga, de bara lyder till sina chefer. Men vad ingen verkar fatta är att när man gör ett kontrakt med såna varelser tappar man sin själ. Efter döden blir man deras slav. Och att ha vad man vill i detta liv är det väl inte värt det…

Tatos var Hermes son, det är inte samma person. Vad gäller våra framtidsresenärer har Goldberg rätt, men de utgör bara en liten del av alla bortföringar. De allra flesta är av ondo. Och de får sina offer att se vad de vill, vilket blir en mycket noga deskription av sanningen, men utan att nämna de onda sidorna. De får det att se ut som om de gör oss en tjänst, eller ett rättvist utbyte. Några av dem gör experiment, men andra är ute efter våra själar.

Dessa utomjordingar är eteriska vampyrer och lägger in implantat genom vilka de suger energi. Konsekvensen är att de blir sjuka, eller får tvångstankar, har ont i kroppen, tar fel beslut, osv. Det är annorlunda för varenda. Jag har haft många klienter som led pga av dem och det tar flera månader att fjärma implantaten. Jag bifogar en artikel om såna fall jag fått.

Sajtvärd på Illuminati.iFokus

Spirituell hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr

Koalani
11/2/11, 3:28 PM
#17

Artikeln blev inte uppladdad, jag kopierar den:

Alien Invasion on Earth

We have all seen TV shows and movies about hostile aliens impersonating as humans and slowly taking over a village or a town and rapidly expanding their dominion, while few and far apart real humans are left, hopelessly trying to pull together some sort of escape or extermination plan. Is that all pure fantasy, science fiction, like it’s called? Or could there be some truth to it? If aliens really were after our planet, would their take-over be that obvious?

Over the past few months, the revelations that I experienced through my work with spirit releasement therapy has proven that aliens aren’t just planning an invasion, but an invasion is taking place as we speak. But since I’m not trying to spread panic, I’ll first give the good news: There are 144 000 spiritual warriors who are fighting those aliens on another level. There are higher and supreme councils, guides, elders and an entire hierarchy supervising the warriors, who are in communication with some earth humans. My co-worker and I have become two of those humans.

These aliens have been turned into robot-like energy sucking vampires by Lilith and Lucifer through a very complicated mechanism. They come from many different planets and galaxies. Detached from the divine source, they get their energy from our souls. They have already wormed themselves into many of Northern Europe’s and North America’s alternative therapists and psychics, thereby affecting directly their clients. Moreover, the governments of all the countries in these geographical parts of the world have signed an agreement with those aliens, unaware of their real motives. Each planet owns a country, and they’re not friends with each other.

Weak people lose a fragment of their souls when they seek advice from a psychic who unknowingly cooperates with an alien. When people seek some sort of alternative therapy from such a professional, they actually make a contract with their alien. This alien bribes the client’s demon away (if there is one) and takes over. So we should all be alert and careful. Once the deal is made, the aliens put implants in their victims through which they extract energy and carry out experiments with their feelings. Little by little they take fragment souls until the whole soul is possessed and sent to their planet. The individual’s memory is wiped out and the soul with its etherical body becomes a slave. If they’re not effective enough, their memory from their life on earth is returned to them. This is a tremendous torture to them, so they request to forget everything and go back to work. This procedure is repeated until the pain becomes subconscious and the individual soul becomes an obedient servant, not unlike aliens. When that happens, it cannot be salvaged any more. It has to follow the procedure of eventually being sent to possess another living human being and ultimately being sent to a warrior. The warrior smashes the soul, absorbs it and finally sends it to the light to be recycled.

Very often people who already have a demon attached to them also attract an alien, through the demon’s initiative, in order to cause even more damage to its victim. Individuals can also strike deals with aliens by themselves. If you ever thought or said that you would give anything to be or have this and that, chances are some alien heard you and made it happen, claiming your soul in exchange. These two ways of attracting aliens happen anywhere in the world, not just in the countries which are sold out.

Maureen, 65, who lives in England has taken part in channeling and spiritual groups, which have been pretty popular for the past two decades. The groups were supposedly channeling Archangel Michael and other higher entities. The messages were spiritual and loving. Her life only got worse though, both physically and emotionally. She tried many alternative therapies, but none worked. She even went to a spiritual surgeon who supposedly took out alien implants from her body. Then she found us we had two sessions. In the first one we ridded her of her demon, who came from a past life. In the second session, we talked to an alien she had picked up in one of those groups. The alien claimed her conscience had gone over to their planet to seek knowledge, which they gave to her, in exchange with her energy. They had placed hundreds of etherical implants in her which were the cause of her health problems. Although she ignored what really happened in that group, the alien was right, it was a fare trade. He refused to leave, because  energy was vital to his planet. We had to resort to violence, forcing him to leave and cutting off all further contact with her. After that, the therapy has been lasting for months, with our guide slowly and meticulously taking off her implants.

Daniel, 27, lives in Norway. Soon after he met his current girlfriend he started hearing voices that told him to harm her and kill her, making him feel helpless and without free will. Furthermore, they made him believe that they were Jesus and his spirit guides. In our first session we sent to the light his demon, who again came from a past life. But the voices didn’t stop. Our guide found hundreds of implants in Daniel’s body and slowly started the therapy. He built a protective shield around him and started taking off one by one the devices. These were transmitters though which the aliens could send their messages from their own planets. The aliens had been invited by Daniel’s demon.  Furthermore, they were responsible for introducing Daniel to his girlfriend, who also lived in the same lifetime as the demon, who swore revenge against  both of them. He invited the aliens and asked them to make the two youngsters fall in love with each other with the intention to make them suffer, as the girl was seeing her beloved one be put away in a mental health institution, get worse and worse and finally take his life. That was the plan, but Daniel put a stop to it by seeking therapy. Suffering and all other negative feelings give those creatures great energy.

Sophie, 33, who lives in Sweden, had many demons. In between the sessions we were having in order to send them to the light, she attracted an alien. It turned out he came from her brother’s demon, who didn’t want her to acquire knowledge. The alien told us he was there to stop her from finding out about them and spreading that knowledge to others in her country. He wasn’t open to dialogue either. He made my hypnotized co-worker stand up and attack me. I tried a new method and it worked. I started mechanically reading a list of real and fake ascended masters, an idea a client of mine had given me. And it worked! The alien didn’t understand what all that meant, got confused and once he tried to harm my co-worker, his spirit stuck him with our guide’s divine sword. Our guide forbade me from using that method again, since it could enrage another alien and backfire. When Sophie got rid of her demons, all of her acquaintances’, friends and family’s aliens have been attacking her daily. After a few months they camped outside her house which has been under siege. Our guide and his helpers are stationed there fighting them. She has been unable to get a job for many months, since her town is fully in alien hands. She will have to move to Denmark, which belongs to another planet and where she will be invisible to them. Luckily, she likes the idea, as her mother is Danish.

Peter, 48, also from Sweden, started using the pendulum and automatic writing in order to contact his spirit guides. At first the messages were beautiful and spiritual. But after a couple of months they became threatening and hateful. Peter was quick to find us. In the first session, we sent his demon from a past life to the light. He had invited five aliens to finish Peter off. Only two of them came. They were the ones who gave him spiritual messages to begin with. Their tactics changed because they found out about us through other aliens and wanted Peter to find us so as to stop our work. Peter is at a high spiritual level and his mission is to become some sort of warrior. Since he lacks practice and experience, our guide has been allowing one month between each session. The aliens have been trying to kidnap him 24/7, sabotaging his sleep. Our guide has put full protection around him and saves him each time he’s about to be abducted. When Peter feels strong he fights them off on his own, carrying out a mental battle. At the second session, two aliens came. One was the one who was supposed to come, Peter’s , and the other one was one of Sophie’s friend ’s alien. Peter repeated after me the renunciation of the darkness and broke the contract. Through the pendulum and automatic writing he had unknowingly made a contract with them. The alien was reluctant to follow any of my suggestions and threatened me, so again we had to resort to its destruction. My co-worker’s soul ran after the other one who unfortunately escaped and went back to poor Sophie. While we were talking with our guide, more aliens came through, random aliens from all over Sweden! We had to cut off the Skype connection to get rid of them. I guess I’m persona non grata nowadays in Sweden. Thank God I enjoyed living there in the old days, before it was sold out (1995).

Helena, 49, is a US citizen who lives in Greece.  She had a contract with demons from a past life when she did witchcraft. We had a record long first session where we broke the contract , sent her demons to the light, helped her earthbound beloved ones move on, and lifted her deceased husband’s curse which involved 18 lost souls crossing over. But her health went on deteriorating and her phobias didn’t go away. We had a second session where our guide lifted the new dark veil that Lucifer had put around her. After that she started feeling better, she became spiritual and had great plans to help humanity. Suddenly everything changed though and depression and health issues struck again. She started having missing time episodes until those culminated in a two day long lost interval. After that her veins and her ovaries were hurting. I told Helena that she had most probably been abducted. She came in for a third session, where we found out about an acquaintance of hers, Joanna. Joanna had been clinically dead at age 18 in a hospital, but after a few minutes she came back to life, bounced off her bed and checked out. What really happened was that she did die and go to heaven. An alien then came into her body and vicariously started living her life. Joanna’s personality changed dramatically. She became evil. She has been persecuting Helena’s family for decades. She made her mother and brother suffer and die and now was after Helena. She had sent to Helena’s house a group of aliens who had been driving her crazy with their metaphysical activity. Helena’s soul felt she was ready to confront them, because it wanted to rise spiritually, so it subconsciously welcomed them. I called them to the session. They lacked feelings and saw her as a mouse which was fun to play with and torture. They had placed an implant in her brain, making the doctors believe she had a tumor. I asked the alien soldier to take it off, but he said he couldn’t. I called upon his superior, who came. I told him that Helena didn’t want to have the implant and asked him to remove it. He agreed, but needed someone else to put it in. What followed was pretty traumatic and unfortunately I’m not in liberty to reveal, following our guide’s orders. But Helena did get rid of that implant.  A sonogram revealed later that her right ovary was gone. The aliens had obviously taken it during her missing time episode.  After a few months, her life became unbearable again. Her brain lesion had become bigger, her blood pressure was sky high, etc. She came back for a new session. This time Joanna had brought three of the most powerful aliens from a distant galaxy. They had filled her body with huge implants. Her brain implant was as big as her brain. They attacked my co-worker, who in the meantime had become much stronger and hurled all three of them back to their galaxy with his light. Next he had to start removing Helena’s implants. Our guide said Helena’s  soul had joined Lucifer before creation but managed to free itself from him and move into the light all by itself. She has a very resilient soul and that shows in her current life. She has been a thousand times through pure hell and  yet she has survived. However, once you have co-operated with evil, evil won’t let go of you. You just have to go through it until you become an ascended master.

Lena, 51, was an old class mate of mine. She was also American, but lived in Greece. At 7 she wished and wished to be the most popular, the fastest and the strongest one in our class. She was indeed very fast and strong, as she always came first in our running and struggling contests.  But two other girls, Elizabeth and Dea, two other Americans, were the real goddesses in our class. 40% of the other girls worshipped Elizabeth and 40% Dea. But I was in love with Lena. There was no way I could make her understand my feelings though. I asked a friend to tell her I loved her, but I overheard her saying to her that I liked her. Lena just said that she liked me too. The day after I went to school carrying a picket sign which said “I adore Lena”. I was expecting a major reaction from everybody. But there was none, because the other girls had already done that for the goddesses. Shortly before the end of elementary school, Lena fell in love with Betsy, who returned her feelings. I realized I had my first case of unrequited love and I started suffering. When we finished elementary school, our ways parted. No-one knew if they would stay in Greece or go to the States or another country. I lost Lena and cried and suffered for 8 years. It turned out she had a contract with an alien. He had taken her soul piece by piece and was ready to take it all back to his planet and live in her body. I got there just in time and shipped him off. Our guide got back her fragments and she is now saved.  She had no implants. Such people go through their lives feeling purposeless and indifferent, with sudden mood changes. She will notice the change and her soul will understand the mistake she made. The alien said he made me fall in love with her and he was sucking my energy too, through my suffering. Betsy was much more of a victim than I was. Through Lena’s love for her, she lost substantially more energy than I did. As for my other two class mates, unfortunately it’s too late for them. Their aliens were much stronger. They started abducting them and putting implants into them when they were 14 and they became slaves on another planet at age 23. By now they’re fully converted and cannot be saved. To make things clearer, I must say that I haven’t located Lena, neither has she come to me for therapy. In fact, she didn’t even know there was something wrong with her. I just happened to ask our guide about her, he looked for her and discovered what had happened. And I decided to do something about it. Lena and I had a past life together, which explains why I fell with her and not with the other girls.

Carlos, 30, lives in Colombia. Before coming to us, he had contacted 206 other spirit releasement therapists around the world. Out of those 206, most of them refused to take him on and only 11 accepted. But he didn’t feel any better after their treatments. We had three sessions with him. We first made his past-life demon cross over. It was a very powerful demon who had to be cut in two in order to be converted. In the second session, a female alien came through. She said Carlos had been her slave on her planet and she wanted him back. After a long struggle, my co-worker absorbed her and her gay demon and slowly turned them into light creatures.  I also confronted the governors of many different planets who had their men all spread out in Carlos’ naborhood. I convinced one of them repeat after me the renunciation of the darkness and he promised to summon a meeting and try to influence the other governors. At the third session we went up against the one governor who didn’t go along with the previous one’s suggestions. We had another battle and he had to back out. Carlos also had a few implants which were quickly removed by our guide. Carlos‘s soul is new and his first incarnation was on another planet, as a slave. In his second incarnation, he made a contract with the aliens in order to free himself from slavery, but he enslaved others in exchange. And now they want him back. It’s very probable that they will try again in the future. Although Latin American countries don’t seem to have an agreement like countries in the North, aliens have been able to gain power over entire areas.

Sajtvärd på Illuminati.iFokus

Spirituell hypnoterapeut, www.spiritualinsight.gr

Ghosthunter
11/2/11, 5:00 PM
#18

Playja - Nej, inte om själva varelsen tror jag inte?….men jag har ju minne som en träpinne ungefär…hahaSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
11/2/11, 7:04 PM
#19

*ha ha ha* Som en träpinne… då är det mer än vad jag har. Mitt är kanske måttet som en tandpetare.  Skrattande

Har för mig det skall finnas en bild någonstans på vad du beskriver.  Frågan är var? Får leta en del …du vet minnet!  FlörtTungan ute *försvinner i väg å letar*

Ghosthunter
11/2/11, 7:08 PM
#20

Hmmm….nu vet jag. Jag lade in en tråd på Medialt om portalen….ja, så var det ja….hmm, minns inte riktigt,,,,,vad skrev jag nu?…hahahaSkrattande

Men då ligger jag bra till med min träpinne då!!Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Playja
11/2/11, 7:20 PM
#21

Nej nej… var här inne på Uj för länge sedan som någon skrivit om en portal och i den var det en varelse som såg ut som den du beskrev. Kanske har liiite bättre minne än en tandpetare?  eller är det ännu mindre och jag blandar ihop det. Tungan ute *klurar vidare*

Ghosthunter
11/2/11, 7:24 PM
#22

Hahaha….vi sitter båda två som två fånar och kliar oss i skallenSkrattande

Nä, här på UJ så har nog inte jag skrivit om det iaf!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
11/2/11, 7:38 PM
#23

*ha ha ha*  Gh!  Skrattande vilka "senilisar" vi är!

Kan ju vara så att flera har upplevt samma och skrivit om det? och jag vet precis hur den ser ut.. Fasen att sökfunktionen är så "sunkig" *muttrar* Flört

Ghosthunter
11/3/11, 9:44 AM
#24

SkrattandeFlört8

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
11/3/11, 9:52 AM
#25

#24… *ha ha ha*  Gh..   8<--- senilsmiley no1

Letade som tusan igår bland alla trådar här inne men hittade inte bilden.

Ghosthunter
11/3/11, 10:31 AM
#26

Den finns på ett visst dolt forum, Playja!!FlörtTungan uteFoten i munnen

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Playja
11/3/11, 10:55 AM
#27

#26…  Aha… Skrattande ilar jag dit… *swisch*

Annons:
Cristine
11/15/11, 7:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

Jag har haft en grey som guide sedan över 3 år tillbaka, idag fick jag detta besök

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
11/15/11, 7:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#29

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
11/16/11, 9:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
11/16/11, 10:14 AM
#31

Cris - Det ser ut som en av The Grey….det där typiska avlånga ansiktet med stora ögon och bara 2 hålor till näsa och liten mun. Annars så är det kanske en Vortex….andeenergi…?Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
11/16/11, 10:37 AM
#32

Det verkar vara en ny guide jag fått enligt den guide jag har så nu har jag två.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
11/16/11, 10:43 AM
#33

Yes…..det kan det ju också vara, förståss……kan du inte "pejla in" då?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
11/16/11, 10:47 AM
#34

Tror du inte jag försökt?Obestämd

Hon kommer väl tillbaka när hon känner för det antar jag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[kajmal--]
11/16/11, 3:40 PM
#35

# 30 intressanta fotografier. syntes någonting innan du tog bilderna?

Cristine
11/16/11, 4:11 PM
#36

Nej jag såg inget men jag hade en konstig känsla och kände värme

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
11/17/11, 1:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

* Den tecknade bilden skulle inte vara med  utan det var denna

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
11/17/11, 1:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#38

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
11/17/11, 4:30 PM
#39

Oj vilken energi….härliga bilder Cris!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
11/17/11, 4:37 PM
#40

Ja det känns stort!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2/20/14, 4:53 PM
#41

Denna

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Tuva-Lena
2/21/14, 11:22 AM
#42

Onda aliens? Finns det verkligen "onda aliens"? Är inte ondska någonting som vi har skapat som lever här på jorden? Ondska förutsätter, enligt mitt sätt att betrakta tillvaron, att det förekommer en kamp för tillvaron. De som inte har lyckats med att bygga upp en egen tillvaro, med dom förutsättningar vi omger oss med, är de som använder sig av "ondska" för att "stjäla" den av andra.

Vi lever ju med olika förutsättningar beroende på var i universum vi skapar vår tillvaro. Våra behov liknar inte de behov man har på andra planeter, så varför skulle då "onda" aliens vilja komma åt oss? Möjligtvis för att "tanka" energi, men har vi verkligen samma energibehov..? Knappast. Någon berättar om en varelse som "lever av luft". Ja, då borde i alla fall den varelsen vara nöjd, förutsatt att den verkar där luft/syre finns..

Universum är själens boning, där har man inga behov annat än att "bara vara", så för mig verkar det långsökt att någon utomjordisk varelse skulle vilja oss något illa. Skulle det däremot finnas bosättningar liknande vår så tror jag INTE att de slösar energi på att besöka planeter så långt från deras eget solsystem, att det bär sig att erövra det genom "ondska". Ondska stjäl enorma mängder av energi och det är just energi som ger liv..

Jag brukar titta på ett program som heter Ancient aliens och enligt forskare så är dessa aliens vänliga varelser, som från början hjälpte människan att bygga upp civilisationen på jorden. Vi hade varken kunskapen eller de verktyg som behövdes för att kunna göra det. I bibeln står det om Moses, som samtalade med Gud under 40 dagar och när han återvände så hade han nedtecknat de tio budorden.

Man tror att vad Moses besökte var ett UFO och att de aliens han träffade var de som uppmanade honom att skriva ner dessa enkla levnadsregler, som vi människor hade/har att leva efter för att leva i harmoni med varandra. Med andra ord, hade det funnits "onda" aliens, så hade dom redan erövrat vår jord, med den intelligens och den kunskap dom har besuttit únder de tusentals år civilisationen jorden har funnits.

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

 

Gahella
2/21/14, 3:18 PM
#43

Hej Tuva-Lena, trevligt att se dig härinne :)

Jag personligen tror att det finns många boningar även i "himlen" och att dualiteten finns även på andra plan.

Jag ser inte heller det som ondska, utan något som på sikt som vi ska hela och integrera dessa oälskade och missförstådda bitar inom oss själva. Även om det gör jäkligt ont på vägen ;)

Sedan tror jag att dessa "onda" aliens funnits här sedan urminnes tiders för egna syften likväl som de "goda" som är här för att stötta och hjälpa oss då vårt perspektiv på vad som är bäst för oss är begränsad.

Men även för att hålla kolla på oss så vi inte blir ett hot till våra grannar i universum när vi laborerar med kärnvapen osv. Och säkerligen är de vid Fukushima och kollar vad blådårarna håller på med där, men även för att begränsa katastrofen så det inte löper amok men ändå få oss att vakna och inse vad det vi håller på med egentligen?

Upp till toppen
Annons: