Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1971 ggr
[kajmal--]
2011-07-27 08:30

vaka

första perioden med kontakt med aliens, var jag vaken i två veckor……..den andra ett år senare var jag vaken tre veckor………..sov 5 minuter per dygn, sen väcktes jag för inlärning………man blev down som ett dvalliknande tillstånd…..

vid ett par tillfällen, fick jag upprepa olika sifferkombinationer. varför vet jag inte. kanske nån sorts inprogramering

Annons:
[Starman]
2011-07-29 01:20
#1

Låter som att du sovit dåligt. Man blir lättare ett offer för hallucinationer och sömnparalyser om man lider av sömnbrist. Denna kan bero på kemisk obalans. Du kanske ska prova att prata med en läkare om problemen fortsätter, du kan behöva prova att medicineras med melatonin eller liknande.

mvh

Morphogenesis
2011-07-29 14:50
#2

Sömnbrist är allvarliga saker och förändrar väldigt lätt din upplevelse av vad som pågår runtomkring dig. Man blir väldigt lätt paranoid och får för sig saker. Jag brukar själv börja hallucinera när jag haft någon av mina sömnlösa perioder.

Ghosthunter
2011-08-01 19:24
#3

Kajmal - Intressant….Jag tror nog att sifferkombinationerna kan ha varit en form av inmatningGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ninnib53
2011-08-03 22:03
#4

Michelle Phillips/USA använder sifferkombinationer vid healing, hon får dem "uppifrån". Ärkeänglarna har en sifferkombination, Jesus en annan. Det finns många olika.

Jag var på en helgkurs med Michelle och vi fick alla söka våra egna siffer- och bokstavskombinationer för att använda på oss själva vid healing.

Om du får problem med att sova, kan du inte be dina utomjordiska vänner att lugna ner sig?

[Hukanson]
2011-08-15 13:18
#5

Kajmal, jag tror dig när du skriver att du har upplevt två kontaktperioder med aliens - men det syns mig litet dåligt att du inte vet mer om vad du har varit med om än att du refererar till dina lärare som "aliens" .

Ställ krav nästa gång, jag menar ställ vänliga frågor om vilka de är , var de kommer ifrån, vad de vill dig, varför de valt just dig att undersöka.

Nu har du ju berättat här på iFokus och på din egen ufosajt så det vill till att dela med dig av närmare informationer :)

[kajmal--]
2011-09-02 07:13
#6

precis som i boken bortförd av jhon e mack, vilken jag läste flera år senare, och kände igen mej. när det var dags för närkontakt. så både i huset jag bodde i tidigare, där mycket inträffade och där jag bor nu.när jag lagt mig för de inträffade händelsernas kvällar. så kom det ljuskäglor från ingenstans på väggarna i sovrummen. så kom humanoiderna några nätter senare. detta inträffade ett flertal tillfällen i båda husen.jag såg dom aldrig men jag visste att det var dom "palien" vad som hände vid de tillfällena vet jag inte. utom några gånger . där jag bor nu inträffade det några gånger, att jag hörde en telepatisk röst i mörkret bredvid sängen.den bad mej upprepa vad den sa. så följde en lång rad av sifferkombinationer. som jag repeterade. varför jag skulle upprepa dessa siffror vet jag ej.men så är efteråt har jag funderat om det var nån slags inprogramering

Annons:
Upp till toppen
Annons: