Kanaliserade budskap

svenska medium kannaliserar

2011-07-19 12:05 #0 av: [kajmal--]

svenska medium kannaliserar utifrån space

Anmäl
2011-07-19 12:46 #1 av: [kajmal--]

http://www.youtube.com/watch?v=g0VbTIBMXQ4

Anmäl
2011-07-19 12:46 #2 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 13:00 #3 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 13:00 #4 av: [kajmal--]

http://www.youtube.com/watch?v=SWIva1Cb8vM

Anmäl
2011-07-19 13:00 #5 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 13:00 #6 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 13:01 #7 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 13:01 #8 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-07-19 15:26 #9 av: Nam-rats

Hur många tror på allvar på sånt här humbug?

Anmäl
2011-10-24 15:34 #10 av: [Gesus]

"Vi är från... Vi är från vad ni skulle kalla en het plats"

"Från Solen eller någon stjärna?" (hmmm är inte Solen just en stjärna?)

"Från Solen, från elden"

"Vi behöver ert vatten"

"Vi kommer hämta vatten"

Jaha, men det kommer väl INTE fortsätta vara vatten särskilt länge PÅ SOLEN i 15 miljoner grader Celsius, eller?

Kul förresten att dom pratar svenska på Solen! (?)

Anmäl
2011-10-25 23:58 #11 av: Christina_46

Tack för fina inlägg från youtube :-)

Jag tror ju på det här med att vi ska öppna våra hjärtchakran mer. Jag har också fått till mig genom kanalisering att telepati kommer att vara grejen i framtiden, för dem som vill ha det så.

Men det här att utomjordiska varelser behöver en del av vårat vatten. Det har jag lite svårt att förstå. Men det kanske är så det är. ..... Jag har frågat min huvudguide och han säger att det är så här det är. Då får jag väl tro på det tills annat bevisas. Hå hå.... Tänk vad mycket det är som man inte förstår.Skäms

Kram på erSkrattande

Anmäl
2012-01-19 11:16 #12 av: Choklad

Nu har jag inte läst allt som skrivits ovan, men;

vatten kan också stå för liv, och eller känslor

så det kan vara symboliskt

de kan också mena att de behöver få bo i vårt vatten, dvs i våra hav/sjöar

U R us

Anmäl
2012-01-19 21:39 #13 av: Cristine

Jorden har funnits i miljontals år varför har de inte varit här och roffat åt sej vad de kunnat när det inte fanns några hinder, varför vänta tills jorden är överbefolkad.Inte kan väl så  tekniskt avancerade varelser vara så dumma eller vad tror Woffaren Gesus?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-01-19 22:18 #14 av: [Gesus]

Tja jag är inte med i VoF om det är det du "menar" Har fått höra det 1 hel del på sistone... Får kanske gå med

Jag kan nog tänka mig att det kan finnas mer "liv" än vi i vårt Universum och/eller utanför det. Fast det är ju avstånden som är problemet

(nu orkade jag inte c videon igen och kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om)

Men att det skulle finnas kommunicerande liv på solen, behöver jag ens svara på det!

Men om jag bodde på solen, skulle jag nog också uppskattat lite vatten ;-]

Anmäl
2012-01-19 22:34 #15 av: Choklad

men om det nu är så att det finns individer på solen, så borde de ha helt andra förutsättningar än vi har i vårt system i våra kroppar..

om man tänker på att det finns räkor på havsbottnen som lever i kokande vatten invid vulkaner, och det är ju något som är helt otänkbart för oss människor.

vi människor har vårt livssystem som våra kroppar har anpassat sig till och andra individer har ju andra villkor som de har anpassats till.

Vad jag menar är att vi är ju inte någon sorts enhetlig mall för allt liv i universum.

Det finns sådant liv som vi inte ens kan tänka oss, tror jag.

Så visst kan det finnas någon form av varelse som tål t.ex hetta..och olika gaser som är giftiga för oss etc.

Tror jag.

U R us

Anmäl
2012-01-19 22:36 #16 av: Cristine

Varför inte... det finns djur som lever av och i de under jordiska vulkanerna

Anmäl
2012-01-20 09:18 #17 av: Ghosthunter

Jag är inte skeptiker, men jag har svårt att tro på att det lever utomjordingarna i ett brinnande inferno, som solen är. Och varför.....när det finns så många planeter som är mycket mera bekväma och idealistiska att bo på??Obestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-01-20 09:41 #18 av: [Gesus]

Jo det är kanske möjligt

Men varför skulle dom kommunicera på svenska genom ett påstått trancemedium (heter det så?) här på jorden och varför skulle dom helt plötsligt behöva vårt vatten när dom är anpassade till den miljö dom lever i?

(med reservation, kommer inte ihåg videon)

Anmäl
2012-01-20 12:04 #19 av: Choklad

då man har kontakt, så kan vilket språk som helst utövas av den som vill ge ett meddelande genom en kanal. Igenom kanalen sänds det signalen som äntrar mediumets hjärna och blir till mediumets eget språk.

Visst kan mediumet få till sig det språk som "alien" eller vad det nu är för individ, talar - men vem av mänskligheten skulle förstå då? De kanske inte ens talar med ord? Kanske de har kroppspråk och då blir det krångligt ..eller ljud som vi människor överhuvudtaget inte kan frambringa med våra strupar.

Eller så har de enbart telepati. Jag tror att det är då de använder sig av bilder också, för vem behöver ord då? Utan mun ?

det med vattnet kan ju bero på att de också behöver vatten, kanske de har ungefär samma livsmiljöer som vi har?

Bilder är också ett bra alternativ till ord, att visa bilder som sedan tolkas, men det är ofta svårt och kan tolkas på "fel sätt". Det är nog också beroende på vilket medium som man använder som kanal. Jag tror  m a o  att "alien" anpassar sitt sätt att kommunicera genom att anpassa sig efter mediumets egna förutsättningar.

(min teori)

U R us

Anmäl
2012-01-20 12:16 #20 av: Choklad

Ghosthunter

jag tror att det funkar som så att vår planet är ju vår idealiska miljö, som vi har anpassat oss efter

och solen är idealet för dem. (om de nu finns det vet man ju inte)

återigen is och snöplaneter är idealet för andra. gasplaneter för ytteligare andra livsformer.

Tänk alla djur här på jorden som har anpassat sig till mijöer som vi aldrig skulle klara av att leva i.

Som vid stränderna invid vulkanerna, där giftig gas sipprar ut..där finns det liv.

(min teori)

Glad

U R us

Anmäl
2012-01-20 16:41 #21 av: Ghosthunter

Jo men solen har ingen fast mark och det är en fruktansvärd temperatur som steker vilka kroppar som helst.Cool

Anmäl
2012-01-20 21:32 #22 av: [Gesus]

#21 Du måste vara "öppen" dom behöver kanske inte fast mark...

Anmäl
2012-01-21 08:31 #23 av: Ghosthunter

Skrattande

Anmäl
2012-01-21 09:34 #24 av: [kajmal,--]

det finns varelser av levande fotoner!

Anmäl
2012-01-21 12:50 #25 av: Cristine

De kanske inte lever på utan inuti solen, kanske är det där helvetet ligger ha ha...förlåt men kunde inte låta bli.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.