Övrigt

Bybo här, med en liten fråga

2011-05-19 21:01 #0 av: Bybo

Jo, eller ja, Tjena tjena :))

Jag undrar över ett ord som jag fått till mig. Tar och klistrar in en text jag lagt in på en annan site

*************************'

I dag försökte jag få kontakt med "dem" där uppe ;)) Men, som vanligt blev jag som "blockad" Jag "hör" ju inte vad som sägs, antagligen vill jag för mycket och börjar tolka direkt..Min, jäkl hjärna.

Men, iaf så fick jag kontakt (gissar jag) och det var om detta med ux igen. Jag fick mest fram lösryckta ord. Men, asså, varför får jag denna märkliga kontakt? Iom jag fått det flera ggr så borde det vara nåt speciellt.

Hm, nämner något av detta:

Någon med mig? guide vis ux Ux? ort, han hon guide ort ux. Han?  ux hon tidigare var ort, sova saga är ort. är jag inblandad/ budskap till mig? Ort hon tidigare ärva ux. Är ux en byggnad? stjärnor sol bor Kosmos? 10 nu ux  ser tid av... Planet? Verd ux

Så, nu undrar jag om någon känner igen ordet/namnet UX? Eller kan tänka sig någon koppling till Universum typ. eller nåt annat.

Tacksam för svar, om inte så glad ändå ;)

Anmäl
2011-05-20 05:53 #1 av: Hukanson

På webben föstås UX som user experience dvs användarerfarenhet och är ett viktigt begrepp i design tänkandet.

Härlig kontakt du har, Bybo, men litet kortfattad i kommunikationen. Vad ska man kunna tro om det...få se...

Kanske ett sprucket äktenskap? Mannen=Ex Kvinnan=Ux .

Solen sägs ju vara en del av ett stjärnkonsortium - exvis Sirius är i nära förbund med vår Sol.

Verd ... verden...der Veld...Erde...

Kanske en gammal make som bor uppe i solarnas ljus har kommit för att hälsa på kvinnan, som förut sov,  som bor på jorden...?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-01-11 13:17 #2 av: Bybo

Oj, missat detta. Tack! :))

Anmäl
2014-01-11 13:53 #3 av: Cristine

Har ingen aning Bybo men hittade detta

Med en himlakropps ort menas det ställe där den projiceras på himmelssfären. Orten kan vara angiven med antingen jordens eller solens mittpunkt som utgångsläge, beroende på vilket så kallas den antingen geocentrisk eller heliocentrisk.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-01-11 14:08 #4 av: Bybo

Tack Crissan!

Jag upptäckte denna tråden när jag googlade. Och, skämdes då att jag inte hade svarat.

Minns att jag frågat förr om UX och PU  och sen var det också nån siffra...6 och 10 om jag inte minns fel :))

Efter detektivarbete så kom det fram lite "rymdsvar"

Att jag googlade, berodde på att jag sökte de svaren :)) Och, jag hittade en gammal text med PU, YX m.m men, det var från 2009, och detta 2011. Blev nyfiken igen.

Tack igen, ska filura vidare..och, även söka på Verd och verden, der  veld och erde som Hukanson tipsade om

Anmäl
2014-01-11 14:32 #5 av: Andina

Hittade "UKS 1" - en s k klothop/stjärnhop i Vintergatan som upptäcktes 2010. Långsökt kanske men ändå... ;)

Spännande är det! Och håll oss gärna uppdaterade om du kommer på/får till dig nå't mer! ;)

http://www.astb.se/cassiopeiabloggen/?p=22258

http://www.eso.org/public/sweden/news/eso1141/

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2014-01-11 18:33 #6 av: Bybo

#5 Du är inte långsökt, det är jag som är kortsökt :))

Du vet, när jag får till mig ord och så, händer (antar jag) det att jag inte hör ordentligt..eller jag kanske hör, men "vet" inte hur det ska stavas.

Tack tack, snälla du

Anmäl
2014-01-13 22:22 #7 av: Ghosthunter

Intressant det där. Jag tror att både Ux och Ort är namn på kanske högre ljusvarelser eller nåt sånt.Funderar

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.