Utomjordiskt

m.i.b. men in black

2011-04-24 08:29 #0 av: [kajmal--]

m.i.b eller männen i svart som de populärt kallas.( har själv kört på en svart skepnad med min bil)   det finns historier flera hundra år bakåt i tiden om svarta gestalter. modernare historier berättar om besök av mörkklädda män i svarta bilar. när någon har gjort en ufo- observation........jag tror och har fått veta att det finns varelser på havsbottnarna i baser, som vi människor vet lite om, därav rykten om atlantis, helt enkelt små , samhällen runtom på havsbottnarna. ett  ligger i söderhavet, och kallas oceanien. de har tillgång till rymdskepp. som kan vara en del av dem som observerats.  kontaktpersonen ante jonssons möten med främande varelser , har oftast skett vid vattendrag. en gång träffade han några som kom färdanes i en slags ubåt. men var ovanpå havsytan.....det kan vara dessa  jordbaserade baser/varelser som kallas men in black och gör hembesök oss observatörerna, för att få dem att tiga om sina iaktagelser........det finns observationer säkert av skepp utifrån. men de jord baserade håller sina hemliga och tysnar ner vittnen av deras skepp

Anmäl
2011-04-25 13:05 #1 av: Rumblebee

Så det ska alltså finnas samhällen i havet med tja, civiliserat liv som har diverse farkoster? Obestämd

Anmäl
2011-04-25 18:21 #2 av: Ninnib53

Jag vet inte så mycket om Men in Black, men att det finns undervattenstationer har jag läst i Kristina Wennergrens böcker. Hon har skrivit flera böcker, där människor berättar om vad de upplevt i regressioner om liv på andra planeter, bl.a.

I boken ”Inre kontakter med yttre världar” berättas om en man vid namn Henry som var mycket sjuk och hade varit det i nästan hela sitt liv. Vid det här tillfället var han sämre och åkte därför till Kanarieöarna för att återhämta sig. Där får han besök i sitt hotellrum av en ljusvarelse, ”på riktigt”, inte i en dröm eller regression. De samtalar med varandra. Några dagar senare kommer det 3 ljusvarelser när han ska sova och de ger honom healing. När han sen kommer hem till Sverige är han fullt frisk.

Vad de här ljusvarelserna bl.a berättar är att det finns undervatten-stationer på Jorden, som hela städer. De är 7 stycken och finns på havets botten.

Den första ligger under sydpolens ismassor väl skyddad från insyn av närgångna ubåtar från Jordens supermakter. Den andra ligger mellan Nya Zeeland och Australien. Den tredje ligger utanför Koreas kust. Den fjärde ligger vid Påskön. Den femte ligger utanför Thule på Grönland. Den sjätte ligger utanför Mount Shasta i norra Kalifornien. Och den sjunde ligger väster om Kanarieöarna.

Henry blev tillfrågad om han ville följa med ner till deras stad på havsbottnen och han tackade ja. Det var mitt i natten och vid stranden låg en flygande farkost. Hela farkosten åkte som i en hiss ner till havsbotten. Därnere gick den in genom en luftsluss. Där låg en hel liten stad med 16 000 invånare.

En del av kontakterna Henry har är i ett annat tillstånd. Då är han med dem till deras hemplanet.

Kanske kan låta lite konstigt, men läs gärna Kristina Wennergrens böcker. Första tryckningen gjordes 1990. Själv är jag helt inne på att de här undervattenstationerna finns.

Anmäl
2011-04-26 13:57 #3 av: [Starman]

Du körde en gång på en människa? Hoppas du fick passande straff.

Du tror på detta för att någon skrivit det i en bok?

Om jag skrev en bok om Blasnurfernas liv på planeten Glaknox i Hästnebulosan, och hittade människor som under hypnos fått för sig att de bott på denna planet; skulle du då tro på att Blasnurferna existerar?

Anmäl
2011-04-26 15:00 #4 av: [kajmal--]

#3 vem har sagt det var en människa?

Anmäl
2011-04-26 15:04 #5 av: [Starman]

Premisserna.

Anmäl
2011-04-26 15:07 #6 av: [kajmal--]

det var en fysisk helsvart demon, inte mitt fel jag höll ut. men den slog till i bakskärmen

Anmäl
2011-04-26 15:14 #7 av: [Starman]

Jag hoppas du har inbillat dig, annars är det ju jävligt beklagligt.

Anmäl
2011-04-26 15:36 #8 av: [kajmal--]

en demon helsvart utan en antydan till kläder, alternativt en utomjording.det tog flera år innan jag kunde berätta om det, utan att börja gråta och inte få fram ett ord

Anmäl
2011-04-26 15:43 #9 av: [Starman]

Jag antar att du stannade bilen och gick ur för att gå tillbaka och verifiera att det faktiskt var en demon det handlade om?

Anmäl
2011-04-26 15:46 #10 av: [kajmal--]

jag hörde en röst i bilen......."stanna inte"...aldrig svarade jag.........efter en sträcka vände jag och körde tillbaka hem.......en 5-10 minuter senare passerade jag stället men såg inget

Anmäl
2011-04-26 16:31 #11 av: [kajmal--]

har aldrig   nämnt henne förut i sammanhanget.  det var en hummanoiddam med i bilen, ej synnlig .som jaghar haft kontakt med i flera år, jag kallar henne palien.         hon gav mej en förklaring senare .....dessa svarta varelser, är onda utomjordiska varelser som finns över hela universium, de   infiltrerar världar som ska genomgå dimmensionsskiften. efter skiftet kan de verka i det fördolda i världen........så berättade palien för mej. hon namngav dem, men jag kommer ej ihåg vad de kallas

Anmäl
2011-04-26 18:15 #12 av: Rumblebee

då blir man ju nyfiken på vad dessa onda utomjordingar är ute efter, om dem bemödar sig att infiltrera världar, och inte bara anfalla, då dem borde ha avancerade vapen om dem har lyckats hitta och ta sig till jorden.

Sedan även hur man kan veta att dessa baser finns, och vilka studier etc. som har gjorts på de som bor där, och varför allmänheten inte fått ta del av det

Anmäl
2011-05-01 19:02 #13 av: Ghosthunter

Detta med Mib är intressant. Jag tror att dom finns omkring oss och sammarbetar med militär och underrättelsetjänster världen över. Dom kommer som sagt och varnat folk för att inte berätta om UFO-observationer. Har också hört att dom kan hypnotisera folk och att få dom att glömma sina upplevelser. Hur som helst så har dom iaf väldigt märkliga ögon...ser liksom livlösa ut och dom rör sig stelt och kantigt och pratar med väldigt korrekt röst...ingen dialekt och inget skitsnack!!Skrattande Ofta dyker ju dessa snubbar upp efter att UFOn har observerats...så jag tror att dom kan ha hoppat av ett UFO eller annars är det nån av utomjordingarnas agenter på jorden som kanske kommer från närmsta militära anläggning eller underrättelsebyrå....

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2011-05-02 08:34 #14 av: [kajmal--]

citat ur min bok:        ,,,,,Semjal är en vattenvarelse, men jag har aldrig sett henne, bara känt och hört henne. Jag har en vision, en dag ser jag dem ute i samhället, på gatorna, de ser ut som andra människor men man känner igen dem på ögonen. Jag förstår mer och mer att den genomskinliga varelsen jag såg på gården nere i byn är deras rätta form, de är mycket oroliga över utvecklingen på jorden och miljöförstöringen. De försöker hjälpa till utan att synas, men deras mål är att rädda jorden. Som en sista utväg måste människorna försvinna för att rädda jorden. Det är som att Palien och de andra utifrån försöker ordna kontakter och medla mellan oss två varelser på jorden. men det är lång väg att gå.

Anmäl
2011-05-02 18:46 #15 av: Ghosthunter

Ja, dom är oroliga för utvecklingen på jorden. Det är nog därför det brukar dyka upp en massa UFOn när det t.ex har varit provsprängningar av atombomber och andra större nuklära olyckshändelse. Dom var också oroliga under andra världskriget och fullt med Foo-Fighters (små mini-UFOn som var fjärrkontrollerade från ett stort moderskepp och funkade som "ögon" åt utomjordingarna) svärmade runt bombplanen!!

Kajmal - Nu blir jag nyfiken.....har du skrivit en bok?Glad

Anmäl
2011-05-04 06:09 #16 av: [kajmal--]

http://kamjal.ning.com/profiles/blogs/boken-naer-jag-upptaeckte-att

Anmäl
2011-05-04 09:51 #17 av: Ghosthunter

Oki...tack Kajmal!!

Anmäl
2011-05-14 15:02 #18 av: [kajmal--]

Anmäl
2011-05-14 15:47 #19 av: Ghosthunter

Jovisst Kajmal...nu tänker jag mer på dessa välklädda herrar i svart kostym med underligt beteende och märkliga ögon som kommer på besök och varnar folk, annars finns det ju naturligtvis svarta spökgestalter.

Anmäl
2011-06-04 19:00 #20 av: [kajmal--]

dags utforska haven                                  http://www.dykarna.nu/dyknyheter/poseidon-foljer-virgin-oceanic-1299.html

Anmäl
2011-06-06 12:39 #21 av: [Starman]

Låt höra hur du kopplar ihop denna nyhet för dykintresserade med M.I.B.

Anmäl
2011-06-06 13:45 #22 av: [kajmal--]

läs  #0

Anmäl
2011-06-06 13:50 #23 av: [Starman]

Att hänvisa till ett tidigare inlägg för att förklara en nyhet, är inte bra nog, och det förstår du nog själv. Var i artikeln står det att de ska leta efter främmande civilisationer?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.