E.T. / Utomjordiska raser

Ashtar tar över radiosändning med viktigt budskap

2008-01-23 12:04 #0 av: satori

Det här är lite häftigt! Konstigt och tråkigt man inte hört om det innan. Finns det äldre personer här som var med på den tiden som kanske minns och kan berätta mer?

"Vrillon of the Ashtar Galactic Command illegal radio broadcast November 26, 1977 *audio*

Vrillon of the Ashtar Galactic Command was the name used by an unidentified voice who performed an illegal broadcast on television transmitters in the United Kingdom on Saturday, November 26, 1977 at 5:10 p.m. The transmission lasted for over five minutes. This weird electronic voice, accompanied by a strange pulsating sound and other distortions, overrode the normal audio broadcast signal to warn viewers of an impending disaster should humanity continue on its present course. (The hijack did not effect the video portion of the normal news broadcast).

The event actually caused panic in some parts of the local population for people who believed that an alien invasion was imminent. It is assumed that the broadcast was a hoax perpetrated by someone who sent a powerful signal to override the station's VHF transmitter. Near the end of this "rogue transmission," parts of cartoon dialog can be heard, including the Looney Tunes theme song, an explosion, and other strange noises. (See Wikipedia entry for Vrillon for more information)."

För att lyssna på sändningen klicka på länken och scrolla ner lite

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread275367/pg1 

Anmäl
2008-01-23 12:27 #1 av: Gahella

Ja, allt tystas ner, inte ett ord om ufosar som visat sig över Texas i veckan, som senare pratades i CNN hela veckan om. På irland under 80-talet kom Sananda in i en veckas tid på tv, inte ett ljud här eller någon annanstans.

Anmäl
2008-01-23 12:40 #2 av: satori

Åh spännande!! Har du några länkar till källor som man kan få läsa?

Anmäl
2008-01-23 14:22 #3 av: Gahella

Inte när det gäller Sananda men kolla inne på Ashtarsajten, där finns hur många länkar som helst om Texas. Jag har fortfarande problem att förmedla länkar med mitt internet, annars hade jag gärna gjort det åt dig. Kramar

Anmäl
2008-01-23 15:27 #4 av: Solar

Det var skojt - en af mine venner har just den anan dag skicket det til mig -

ja verden er liten -

kram

solar

Anmäl
2008-01-23 22:13 #5 av: satori

Googlade och hittade en del länkar ang. UFO över "Bibel bältet" Texas.

Anmäl
2008-01-24 10:39 #6 av: satori

Putt

Anmäl
2008-05-08 00:14 #7 av: Gahella

Putt igen!Glad 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.