Annons:
Etiketthumor
Läst 4274 ggr
rosmarin90
4/8/08, 11:19 PM

What planet are you from

Kul test

http://www.blogthings.com/whatplanetareyoufromquiz/

You Are From the Moon

You can vibe with the steady rhythms of the Moon.
You're in touch with your emotions and intuition.
You possess a great, unmatched imagination - and an infinite memory.
Ultra-sensitive, you feel at home anywhere (or with anyone).
A total healer, you light the way in the dark for many.

Annons:
Gahella
4/8/08, 11:36 PM
#1

Ja den är kul, vi gjorde den "resan" för ett tag sedan här på sajten. Men den tål att göras om helt klartGlad Jag var en sol.

pson
4/8/08, 11:37 PM
#2

Hej rosmarin90! Ja, det testet är ganska kul, och jag tror det har varit upp e här tidigare. Glad  Jag minns inte vilken planet jag var från, dock.   Flört

pson
4/8/08, 11:38 PM
#3

Jag får nog re-fresha mitt minne…   *where ever I lay my hat…thats my home.. *   ;)

nera
4/8/08, 11:39 PM
#4

Samma här, har glömt sedan förra testet  då det var på tapeten. Välkommen hit förresten rosmarin90 Glad

pson
4/8/08, 11:41 PM
#5

You Are From Venus

You love all forms of beauty. You love dressing up and anything luxurious.
A social butterfly, you're incredibly popular and a great host.
You're known for your fairness and affection. And as a frind to all.
Careful though! You're desire to please may make you too willing to conform.
Be yourself. Focus on what matters to you. You'll be all the more popular for it.

pson
4/8/08, 11:43 PM
#6

det var inte venus sist tror jag…. tror det var Pluto..men det gör ingenting..  =)   Venus är bra  =)

Annons:
rosmarin90
4/8/08, 11:58 PM
#7

Venus låter trevligt, men det borde bero på vilken sinnesstämning man är i när man gör qizet…

Blev förvånad att min var månen. Kyss Tack för välkomnandet nera

Gahella
4/9/08, 12:00 AM
#8

Va har du bytt? Då ska jag göra en ny resa också!

Gahella
4/9/08, 12:05 AM
#9

Neptunus blev det nu!

pson
4/9/08, 12:06 AM
#10

#7 ja, så är det nog. =)   

#8 klart du ska göra en ny resa….det är nya tider nu  ;)

Gahella
4/9/08, 12:08 AM
#11

Ja helt klart!

Gahella
4/9/08, 12:12 AM
#12

Glömde att säga VÄLKOMMEN till dig rosmarin90!Glad

Solar
4/9/08, 12:42 AM
#13

ja velkommen Rosmarin

Annons:
rosmarin90
4/9/08, 12:45 AM
#14

Skrattandetack för välkomnandet. Har varit inne o läst ett tag men inte skrivit nåt förrns nu.

Ayena_old
4/9/08, 1:45 AM
#15

Jag är från MÅNEN - naturligtvis!

Kräfta som jag är Cool

Solar
4/9/08, 2:23 AM
#16

ha ha jag var från Neptun -

isa76
4/9/08, 9:31 PM
#17

Hi hi, ja jag är oxå en kräfta från månen!

Farwuq
4/10/08, 3:47 PM
#18

Draken är:

You Are From Uranus

You shine with brilliant creativity, and you're more than a little eccentric.
You love everything unusual and shocking. You're one far-out chick or dude.
Anything unconventional excites you - and you have genius potential.
Just don't let your rebel side get the best of you, or else you'll alienate everyone.
Your original thinking and funky attitude is all you need to be you.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Playja
3/16/11, 10:37 AM
#19

Sitter och städar lite bland trådarna för att kolla att länkar funkar och denna gjorde det, så nu puttar jag upp den här tråden. Flört

*putt*

Rumblebee
3/16/11, 5:32 PM
#20

Jag är en neptunian tydligen :P

''You are dreamy and mystical, with a natural psychic ability.
You love music, poetry, dance, and (most of all) the open sea.
Your soul is filled with possibilities, and your heart overflows with compassion.
You can be in a room full of friendly people and feel all alone.
If you don't get carried away with one idea, your spiritual nature will see you through anything.''

Och läskigt hur väl det stämmer tycker jag :o Jag har lätt för att börja dagdrömma, och jag älskar musik och även poesi är väldigt trevligt. Dans är väl inte min grej direkt… Och havet är både fint och lockande på något sätt. Och jag har väldigt lätt för att känna medlidande, och även det att jag faktiskt kan känna mig ensam även om det är vänliga människor omkring mig :o

Annons:
[stblues35]
3/20/11, 8:11 PM
#21

Pluto..men det visste jag redan!Glad

Ninnib53
3/20/11, 9:45 PM
#22

Jupiter… men det är man ju om man är Skytt!

Blå Iris
3/21/11, 5:05 PM
#23

VenusKyss

Mairi
3/22/11, 9:45 AM
#24

Det visade sig att jag är från Merkurius, men har en sommarstuga på Pluto också. Flört

Ninnib53
3/22/11, 6:03 PM
#25

Sommarstuga på Pluto! Hur fick du till det! Måste nog kolla lite till på den där länken….  Skrattande

Mairi
3/25/11, 12:18 PM
#26

Äsch, det är jag som alltid är nyfiken på hur sådana här tester är konstruerade. Hänger allt på en enda fråga eller har skaparen  gjort det lite mer komplext än så? Alltså gör jag testet flera gånger för att se var resultaten ändras…
Ärliga svar gav mig oftast Merkurius, men Pluto dök upp mer än en gång…

RandomBrud
4/27/11, 8:19 PM
#27

Jag blev neptunus och det stämde helt rätt xD

"You Are From Neptune

You are dreamy and mystical, with a natural psychic ability.
You love music, poetry, dance, and (most of all) the open sea.
Your soul is filled with possibilities, and your heart overflows with compassion.
You can be in a room full of friendly people and feel all alone.
If you don't get carried away with one idea, your spiritual nature will see you through anything."

Annons:
SuperMegaNova
4/23/13, 5:24 PM
#28

venus är jag tydligen från 😎

Amon
4/23/13, 8:27 PM
#29

Från Jupiter!🙂

Visserligen har jag solen i vågen - men med Mc i skytten. Därför ser jag mej som en skytt - och skytten kommer från Jupiter! 👍

Marr
4/23/13, 10:04 PM
#30

Är oxe men tydligen är jag från Jupiter! Intressant…

Tack för putten SuperMegaNova! 🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Illusion
4/23/13, 10:18 PM
#31

Venus för min del :)


☮ and ❤ among each other ✿

Bybo
4/24/13, 9:27 AM
#32

Jupiter :))

stillness
4/24/13, 12:13 PM
#33

Pluto hade jag :)

Gahella
4/24/13, 12:28 PM
#34

Den här gången hade jag också Pluto.

Vi äro föränderliga helt klart 😉

Annons:
stillness
4/24/13, 12:35 PM
#35

haha oj jäklar :)

det stod i am a dark soul, inte för att det klingade med mig, men jag var med mysterious, ja allt är ju ett mysterium :)

Gahella det är väl så saker ändras i Nuet, pratade med en kompis om detta igår hur saker kan bli tvärtemot vad man tyckte för 10 år sedan etc fast  jag tror även att det inte behöver vara så lång tid nu emellan i tidsperspektiv

Allt är ju i NUET säger de visa :)           

Namaste

Gahella
4/24/13, 1:15 PM
#36

Jag har både ljust och mörkt inom mig,så ibland känner jag mig väldigt mörk, men ser det som att då är jag där för att upplysa mig själv.

Om inte mörkret fanns ingen natt och ingen ro, och ingen grotta att meditera i. Alltid fullt påslag fullt ös medvetslös skulle bli kontentan, i alla fall i den här dimensionen. Mörkret är en vän om man kan se det så.

Och jag älskar magi och mysterium! Jag har en tarotlek som jag fick för många år sedan och i den finns det 3 magiker, man ska ha 1 ;) Och jag tror många som jobbar och transformerar energier är magiker då vi utforskar helt nya världar som vi ännu inte kan sätta ord på.

Om inte magin fanns i livet skulle det bli så oerhört fyrkantigt och tråkigt, för magi handlar i alla fall för mig om sinnestillstånd då jag får kontakt med detta ordlösa som är bortom det fysiska och det vi kan ta på. Mirakler för mig är det oväntade, det som plöstligt kan ske bortom alla logiska förklaringar. Det är det som är skimret i livet, det som vi kan ana mellan raderna som ibland får oss att rysa av något sällsamt som vi minns sedan lång tid tillbaka, men inte har några ord för.

Och javisst går det ännu fortare nu. Och maya säger ju att nu är vi på den översta delen av pyramiden och den ska stå för integration men även no-time, att vi nu lämnar det linjära tänkande alltmer.

Spännande tider, jaaaaa :)

stillness
4/24/13, 1:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#37

Amen To that :)

Lustigt du skrev ordet Magin, jag skall idag hämta en bok som heter Magin skriven av Rhonda Byrne The secret, Boken handlar om tacksamhet det är det som är bla Magin.

Att känna tacksamhet är väldigt stor  Nyckel I livet som får oss att konnekta med the Divine Source i do beilive :)

Namaste

Gahella
4/24/13, 1:35 PM
#38

Mycket synk mellan oss dessa dagar, sånt gillar jag :)

Jag håller med dig. Kan vi inte uppskatta det vi har, har vi inte heller förmågan att känna/inse vad vi har. Och det är samma sak som att inte *äga* det. Kan vara en förklaring på att många rika människor är samtidigt så snåla och giriga, de känner inte att de äger denna förmögenhet och blir som stora svarta hål genom det.

Stackars dem kan jag tycka, en annan blir ju skitglad för det minsta :)

stillness
4/24/13, 1:54 PM
#39

Gahella såååå sant Namaste på dig namaste  är tacksam att skriva till dig om detta på vår andliga resa min kära kära vän.

din text kan jag lägga till detta som Henry David Thoreau skrev:

Människor äger inte saker, sakerna äger människorna

[akumas7]
4/24/13, 2:18 PM
#40

You Are From Jupiter

You are exuberantly curious - and you love to explore anything new.
Enthusiastic and optimistic, you get a kick out of stimulating, intellectual discussions.
Foreign cultures and languages fascinate you. You love the outdoors, animals, and freedom.
You tend to exaggerate, but no one really believes your tall tales. Hold back on stretching the truth.
If you do, you'll continue to be known for your confidence, generosity, and sense of justice.

Haha vad kul, deta stämer ju bra också ;)

Gahella
4/24/13, 2:28 PM
#41

Stillness, jag är lika glad jag för du inspirerar mig så mycket :)

Och ja, tyvärr hänger många grejer mer runt halsen på folk än vad de är till glädje för dem. Som vi sa tidigare, ju enklare desto bättre och lättare :)

Nä nu ska jag ta en fika och plocka ihop mig för jag ska iväg på en liten teaterföreställning om kärleken. Kram så länge ❤️

Annons:
stillness
4/24/13, 2:43 PM
#42

har en kompis han brukar säga detta Gahella

Det är en Reflection ;)

 Kram

Namaste Gahella☀️

Upp till toppen
Annons: