Astrologi

Änglars viskningar...

2008-05-14 15:30 #0 av: Gahella

..och annat smått å gott; lite tarot, pendeln,ditt kraftdjur och lite annat kuligt!

http://www.spadom.se/anglarsviskningar.htm

Anmäl
2008-05-14 15:52 #1 av: [BigMama]

Jättekul länk detta med. Lite oroande att flera kort pekar på att jag skulle vara gravid!!! Förvånad

Anmäl
2008-05-14 16:01 #2 av: Gahella

Men det är ju BRA ju, det kan betyda nya idéer, nya projekt, tankar, insikter, jobb, karl, ungar....skoja bara, men nånting nytt i alla fallFlört SkrattandeDu måste berätta vad det blev, när det är klart! Kram!

Anmäl
2008-05-14 16:12 #3 av: Playja

#2...   *s* Du Gahella ser alltid det ljusa i allt! Kyss

Ska kolla din länk oxå  (har inte gjort det ännu)*s*

Anmäl
2008-05-14 20:25 #4 av: Gahella

#3 Hihi..Försöker i alla fall ha glimten där! Kan va en retsticka också, och det är inte alla som kan ta det, och ibland missförstås det. Men då är bara att be om en förklaringFlört Skrattande

Anmäl
2008-05-14 21:39 #5 av: [BigMama]

#2 Ja, kan bara bli nytt hädanefter, så det var en bra iakttagelse Gahella! Då kan jag pusta ut då....

Anmäl
2008-05-14 22:50 #6 av: pson

Men.vilken fin sida du har hittar Gahella! Och så mycket kul!  Toppen! Jag fick bl.a  det här: Det överflöd och goda du har bett om kommer snart att manifesteras. Du öppnade ditt hjärta och kände tillit, dina böner har blivigt hörda.

Är inte det positivt så säg! Haha...  Som sagt..bra sida  ;)  

Anmäl
2008-05-15 00:02 #7 av: Gahella

Ja det kan du BM, välkomna det nya med positiva förväntningar så kommer allt gå bra!

Va kul att du tycker -pson-, så ni inte blir alldeles snurriga av alla kort jag plockar fram från hyllorna! Och Grattis till att dina böner nu blir bönhörda, yippiee!

Jag fick: En Ängel är i din närhet, kan vara förklädd som vuxen/barn eller ett djur. Ett öppet sinne krävs dock för att upptäcka den! Tycker jag har fullt med Änglar omkring mig, bland annat här!  

Anmäl
2008-11-13 17:17 #8 av: luxplyr

så här stog det på mig, be skall då få, sök och du ska finna, mer kärlek är på väg in i ditt liv.

Du behöver lära dig att ta i emot den ovillkorliga kärleken som kan vara svår att förstå sig på, men ändå finns där för dig i överflöd.

Jag bedde om tecken för änglarna och då fick jag dettaGlad

vad menas med det då?

Anmäl
2008-11-13 17:34 #9 av: Kurina

Det här var kul ju.

Jag läser en bok som heter "The Law of Attraction". Skulle vara bra att kunna nu när jag inte har nån inkomst, och vad fick jag:

"Det överflöd och goda du har bett om kommer snart att manifesteras. Du öppnade ditt hjärta och kände tillit, dina böner har blivit hörda."

Hjärtat hoppade en glädjeskuttSkrattande

Anmäl
2008-11-13 19:17 #10 av: Playja

#9..Men visst är det härligt att få till sig den typen av budskap när allt kanske inte går ens väg? och förhoppningsvis kan man vända på sitt tänk.

Jag tror ju på tankens kraft och sett under livets gång hur saker kan ändra sig när man öppnar sitt hjärta.

Good luck to you!  Skrattande

Anmäl
2008-11-14 00:15 #11 av: satori

Det du sänder ut till din omgivning kommer du att få tillbaka, därför ges rådet till dig att du koncentrerar dig på det goda i livet, handlingar utförda med och i kärlek, detta kommer att sprida sig som ringar på vatten och du kommer få mer av detta tillbaka. Rådet här är alltså att uppmärksamma vad det är för något du sänder ut till din omgivning så att du också får tillbaka det bästa möjliga. Kärlek och förståelse möts med kärlek och förståelse.

Stämmer bra Skrattande

Anmäl
2008-11-14 13:11 #12 av: Kurina

Tack Playa, man måste vara optimist. Hur skulle det annars gå..?

Tankens kraft fungerar även fast man inte tänkt medvetet. Ibland får man det som man inte vill ha för att man tänkt mer på det...Obestämd ...måste tänka på vad det är jag vill manifestera istället.

Anmäl
2008-11-15 12:23 #13 av: Gahella

Helande är viktigt för dig just nu och din ängel vill göra dig påmind om att du kan få hjälp på vägen genom att öppna ditt hjärta och låta dina sår läkas. Öppna upp dig och tillåt dig själv omfamnas och bli helad med din ängels kärlek och omsorg.

Det här stämde också bra.

Anmäl
2008-11-19 01:34 #14 av: Gahella

Var tvungen och kolla lite..

Gå din egen väg, din själs väg, den väg som är rätt för bara dig. Du är unik, du är född med en speciell gåva och uppgift i den här världen. Låt dig därför inte bli förvirrad eller påverkad av omgivningens åsikter och viljor. Du vet vad som är rätt för dig, vilken väg som ger din själ glädje och frihet. Din ängel kan hjälpa dig till rätta om du känner dig förvirrad och ur kurs i livet.

Stämmer bra, med tanke på all förvirring jag känner just nu!

Anmäl
2008-11-19 10:44 #15 av: satori

#14 Jag fick samma budskap här.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.