Frågor inom ämnet söker svar

Stjärnmänniskor

2008-06-30 00:03 #0 av: Ayena

Det sägs ju att en del av oss människor är "stjärnfödda". Det finns ju en del beskrivet om egenskaperna hos stjärmänniskor på olika sajter på nätet, så detta vill jag inte gå in på här.

Det sägs också att man kan se i ögonen om en människa är stjärnfödd.

Så - nu kommer min fråga;

- Vet ni någon kändis som skulle kunna vara stjärnfödd, som har annorlunda ögon/blick?

Det  hade varit ännu mer spännade om vi kunde få in en bild på vederbörande.

Anmäl
2008-06-30 00:54 #1 av: Gahella

Shirley Mac`Clain är den enda nu levande jag kommer på. Bra fråga!

Anmäl
2008-06-30 01:06 #2 av: enola

Di Leva kanske?

Anmäl
2008-06-30 01:08 #3 av: Gahella

Jamen precis, hur kunde jag glömma honom!

Anmäl
2008-06-30 01:30 #4 av: Solar

Michael Jackson

Celine Dion

ja där är mange flera -

Anmäl
2008-06-30 01:57 #5 av: Ayena

Michael Jackson?

Det finns en nyhetsuppläsare på TV, vet inte om det är SVT eller TV4. Naturligtvis har jag glömt vad hon heter. Hon har ögon som man praktiskt taget drunkar i. Hon har blont hår rak och ungefär axellångt, ni måste veta vem jag menar.

Di Leva måste ha en aura som sträcker sig flera meter runt honom. En varm och solig majdag var jag på Gust Ad Torg och blev sugen på vårens första glass. I i väntan på bussen satte jag mig på en bänk och njöt i solen. Jag kände att jag var tvungen titta upp och då såg jag en kvinna i den vackraste blå klänning jag någonsin sätt. Men så tittade jag upp och då såg jag att det var Di Leva! Vilken karisma han har! Oj oj!

Hmm får tänka efter lite mera

Anmäl
2008-06-30 02:07 #6 av: pson

Åh, kul fråga.

Jag tror att många artister och skådespelare är stjärnfödda, bl.a. Robbie Williams, Angelina Jolie, Madonna, Jim Carry, Oprah Winfrey,  och många andra såklart. Vi har ju DiLeva, Björk, Regina Lund, ja, det är såklart lite "farligt" att peka ut någon men detta är bara vad jag tror. Och så får vi inte glömma de nordiska kungahusen.  ;-)

Anmäl
2008-06-30 03:13 #7 av: Solar

Man vet också at mange av dom mennesker som lever som prostituerede och som knarkere er Stjernemennesker som går så langt ned i materien og lidande at dom utveckler dom dybe Kristus-hjerte vibrationer -

mange av dom kommer tillbax här i Vattenbærerens Tidsalder och skal hjälpe med att få ändret den sociale verden på Jorden och här skal dom bruke de utveckelde dybe menneskelige egenskaber som dom fik da dom var genom en räkke sväre liv på Jorden ect.

kram

Solar

Anmäl
2008-06-30 14:36 #8 av: satori

#5 Är det Ulrika Nilsson du menar? Bara för att någon är attraktiv betyder inte att de omedelbart är stjärnmänniskor Räcka ut tungan

Men å andra sidan så är ju attraktivt något som kommer inifrån och inte sitter på utsidan, tycker jag i alla fall. 

Anmäl
2008-06-30 15:28 #9 av: MOTHERS_LOVE

VAd är STJÄRNMÄNNISKOR ?(hur är sånna då?)

Anmäl
2008-06-30 15:51 #10 av: Solar

Stjernmemmensker är i jordisk forstand ander och själe som kommer utifrån Universet och gäster Jorden och tex. taket utbildingen här som menneske -

men vi är jo alla i Universet stjernmennesker - 

Kram

Solar

Anmäl
2008-06-30 23:58 #11 av: [Lady-Oona]

http://paranormal.se/topic/stjarnmanniska.html

Här kan du/ni läsa om just Starpeople....

är själv en...

Anmäl
2008-07-01 00:40 #12 av: Ayena

# 8 - Nej det är inte Ulrika Nilsson. jag ska nog får fram vad hon heter.

Och jag har INTE den uppfattningen att om någon är attraktiv så är denna en stjärnmänniska. Det var ögonen jag talade om här - ögonen! Det påstås att man kan se på ögonen om någon är en stjärnmänniska.

Anmäl
2008-07-01 13:30 #13 av: Playja
#. Håller med dig och tycker som du att vara attraktiv inte bara handlar om utsidan utan att det  kommer inifrån. Glad
#12. Jag förstår precis hur du menar med det där om ögon...  och att det inte handlar om att vara attraktiv. *ler*
Som jag tycker.. är  Di Leva är ett utmärkt ex.   FlörtGlad Jag gillar verkligen honom och hans utstrålning är en klass för sig!!!! Såg hans fru på en mässa för några år sedan och hon hade oxå det där skimmret över sig samt otroliga ögon som glittrar. Först visste jag inte vem det var men förstod sedan att denna "älvliknande" unga kvinna var hon.
#11..  Trevligt att du "tittar in" på Uj! *ler* Tack för länken och har kollat. Glad

Anmäl
2009-09-03 13:40 #14 av: [Rivdottir]

hmm..läst om detta förut. Man blandar lätt ihop det där med karisma och utstrålning :P Har lite svårt att se nån skillnad, eller är det bara jag?

Anmäl
2009-09-04 10:58 #15 av: [Spanaren]

Di Levas nuvarande tjej har också samma utstrålning och de påminner mycket om varandra i utseendet också. Jättetjusiga tillsammans och det bara flödade ut energi ur tv-burken :-)

/kram Spanaren

Anmäl
2009-09-04 12:46 #16 av: Playja

#15... Jasså har Di Leva en ny? hänger inte med riktigt i  svängarna SkämsFlört

så jag googla lite och hitta blid på  paret.   *hi hi* Läst i artikeln att han kallar sig själv för utomjording.. alien smiley #124

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.