Frågor inom ämnet söker svar

Implantat

2009-04-02 10:31 #0 av: Cristine

Kirurg opererade bort utomjordiskt implantat
Patienten Paul (vi kallar honom så) råkade ut för en skidolycka och skadade handleden. När han blivit röntgad fick läkarna se ett litet svart föremål i tummen på Paul. Han tog då kontakt med professor Roger Leir för att låta honom ta bort föremålet. Man gjorde en röntgenanalys på universitetet i San Antonio, Texas. Det visade sig vara ett ämne vars sammansättning inte gick att bestämma innehållsmässigt. Inga jordiska grundämnen fanns närvarande, inte ens en enda träff bland datorns 65.000 förslag på olika ämnen

Utomjordiska implantat (alien implant) det slutgiltiga beviset för att utom jordingar rövat bort människor.

http://www.youtube.com/watch?v=B_ATAPP4hTM&feature=related

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-04-02 13:16 #1 av: satori

Ja vem vet hur många av oss som springer runt med implantat? Det upptäcks ju oftast bara då det händer saker som gör att man måste röntgas.

Anmäl
2009-04-02 14:24 #2 av: Gahella

Har också undrat det?

Anmäl
2009-04-02 20:24 #3 av: Farwuq

"Inga jordiska grundämnen"

Det låter skumt, grundämnena är universiella.

Men... Jag har hört någon som sade att de är av "astral" materia och därför inte kan analyseras.

Jo, det är nog många som bär på implantat, speciellt de som är mediala eller har haft kontakt med "Ufo'n.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2009-04-02 21:58 #4 av: Cristine

Question MarkUndra sa flundra om man ska gå och röntka sig! Tungan ute

Anmäl
2009-04-02 22:05 #5 av: Farwuq

Nä varför? Vem skulle tro dig? Lev med implantatet och låt det vara.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2009-04-02 22:10 #6 av: satori

#5 Vem skulle tro vad? Man behöver väl inte säga "hej jag misstänker jag har ett utomjordiskt implantat". Man kan väl hitta på nåt annat.

Anmäl
2009-04-02 22:11 #7 av: Cristine

He he ja det kanske du har rätt i?Flört Man kanske har varit ut själv och implanterat*Sssss*

Anmäl
2009-04-02 22:16 #8 av: Farwuq

Och du tror att du får en helkroppsröntgen hur lätt som helst?

Anmäl
2009-04-02 22:17 #9 av: satori

Jag har en fyrkantig liten mojäng bakom ena framtanden som ser ut som ett litet chip och hade jag aldrig köpt en sån där spegel som tandläkarna har för att spana tandsten med så hade jag aldrig upptäckt den. Jag frågade faktiskt tandläkaren en gång vad det var för nåt och han sa att det nog var en lagning, men till saken hör att jag aldrig lagat mina framtänder men faktiskt så sa jag till honom att det kanske kunde vara ett utomjordiskt implantat lite på skoj och han plus sköterskan höll på att garva ihjäl sig.......så jag drog slutsatsen att han egentligen var en förklädd liten grå Tungan ute

Anmäl
2009-04-02 22:20 #10 av: Farwuq

Så rysligt.

Förvånad

Tungan uteFlört

Anmäl
2009-04-02 22:23 #11 av: satori

Förresten har jag en himla massa konstigheter lite här och var som jag inte riktigt vet vad det är. Saker som man kan känna som ligger under huden som när man försöker ta tag i dem liksom glider iväg så de är svåra att greppa. En liten kula i vänster käke t.ex, sen har jag under armhålan ner mot revbenen något avlångt som skulle kunna påminna om P-stav och så har jag nåt under hälen också fast det tror jag är en bit skelett som sticker fram efter att jag en gång spräckte foten när jag var liten.

Anmäl
2009-04-02 22:26 #12 av: satori

Haha, ja vem vet?? Här går man och kanske bara tror man är människa och så kanske man är en cyborg eller vad det heter istället.Förvånad

Anmäl
2009-04-02 22:59 #13 av: Farwuq

Huga, tur Satori att jag möter dig på nätet och inte hemma i stugan!

Skrattande

Vem vet jag kanske är ännu värre?

Anmäl
2009-04-02 23:05 #14 av: satori

#13 Det tror jag knappast - Jag skall nämligen alltid vara värst Flört

Anmäl
2009-04-02 23:09 #15 av: Farwuq

OK! Men vi kan väl var överens om att "den ene är värre än den andre"?

Anmäl
2009-04-02 23:14 #16 av: satori

Absolut!

Anmäl
2009-04-02 23:17 #17 av: Farwuq

Flört

Anmäl
2009-04-02 23:21 #18 av: Playja

#11.. Jag hade en liten ..typ "kudde" övanför en hörntand som bara dök upp men tandläkarna vet inte vad det är? (3st) Nu flera år senare känns den som typ en mini "korv" som hunden har. *han e chippad*  Förvånad

Anmäl
2009-04-02 23:51 #19 av: Cristine

Du har ju en svans Draken..har du känt efter där?Flört

Anmäl
2009-04-02 23:57 #20 av: Gahella

Hahaha...här funderas det hejvilt....Tungan uteJa vem vet egentligen, vem man är egentligen?..;)

Anmäl
2009-04-03 00:11 #21 av: Cristine

Jag ar fått höra ända sedan jag var ung att jag måste vara från en annan planet.Bättre det än att bli kallad heltokig.Glad

Anmäl
2009-04-03 00:41 #22 av: BigBear

´Det funkar med heltokig också.....Oskyldig

Anmäl
2009-04-03 08:32 #23 av: Farwuq

Jo, men där finns inga chip instuckna.

Flört

Anmäl
2009-04-03 13:47 #24 av: Kurina

För många år sen hade jag besvär med en tryck (känsla) i bröstkorgen, ångest liksom. Men egentligen hade jag ingenting att känna ångest för, när jag tänkte efter. Och en konstig känsla i bröstbenet, det kändes ungefär som om man skulle dra en dragkedja upp och ned. Men i alla fall, så sökte jag en healer av en annan orsak och nämde "dragkedjan" när jag ändå var där. Det visade sig att han också kunde avlägsna eteriska inplantat. Enligt honom var det en inplantat jag hade över bröstkorgen som också gick runt halsen. Förvånad. Efter besöket hos honom har jag inte känt av någon "dragkedja". Inplantat eller inte men känslan av "tryck" är borta sen dess. Om jag minns hans förklaring rätt så hade den någonting att göra med att hindra mig från att öppna mitt hjärta.

Anmäl
2009-04-03 13:59 #25 av: satori

#24 Visst kan man ha ångest utan anledning eller i alla fall utan att veta varför och jag tror helt klart det ofta handlar om en rädsla för att öppna sitt hjärta. Glad att du gjorde det då Skrattande

Anmäl
2009-04-03 13:59 #26 av: Farwuq

Det kan kanske stämma att vissa implantat är "etriska".

Anmäl
2009-04-03 14:08 #27 av: Kurina

Jag är också glad att jag gjorde det. Skrattande Allt kändes mycket lättare efter det. Men det kunde likaväl ha varit någon undermedveten ångest som han fick bukt med. Kan bara utgå från hur jag kände mig efteråt.

Anmäl
2009-04-03 22:23 #28 av: Luddesmatte

Ja du, jag har ett implantat i foten i form av en rund bricka som ingen läkare kan bena ut vad det är för något eller överhuvudtaget vågar ta bort då det sitter för nära närver.

Anmäl
2009-04-04 22:54 #29 av: Cristine

Jag tror jag fått ett stort implantat*suck* en hjärna som inte är av denna jorden. jag är jämt någon annan stans.

Anmäl
2009-04-04 22:58 #30 av: Farwuq

Implantat?! Är det därför min mage är lite "svullen"?

Anmäl
2009-04-04 23:32 #31 av: Cristine

Hmm kan det vara ölen med burkarna på...

Anmäl
2009-04-05 09:21 #32 av: Farwuq

Nope.

Drakar dricker mycket lite öl och inte särskilt ofta heller.

Anmäl
2009-04-05 13:31 #33 av: satori

Jag drömde skitskumt. Jag drömde att jag skulle dricka vatten ur ett glas men såg att det var nåt i botten som rörde sig, ett litet djur eller en insekt. Tog ett förstoringsglas och kikade - det var en drake Förvånad

Haha undrar vad det kan betyda!?

Anmäl
2009-04-05 13:43 #34 av: snurro89

Intresant:O

Anmäl
2009-04-05 14:06 #35 av: Gahella

Jag älskar drakar! Är själv en kosmisk röd i maya-kalendern;)

Här kan du läsa lite satori, kanske en ledtråd?

Draken är den bevingade ormen. Draken förenar ormen med örnen, det som är nedan med det som är ovan.

Draken är de fyra elementen. Vingarna är Luften. Reptilkroppen är Jorden. Fjällen är Vattnen och och den brinnande andedräkten är Elden. Draken är därmed även det femte elementet ? Anden.

Draken är, i formen av Ouroboros, ormen som biter sig i svansen. Draken är början av slutet och slutet av början.

Draken är bortom ont och gott, natt och dag, kvinnligt och manligt, minus och plus. Draken stiger genom motsatsernas möte. Draken är laddningen mellan minus och plus.

Draken är symbolen för Tao ? Vägen ? och Vägen är målet. Draken är den dynamiska evigheten.

Det mörka är det okända, det från det medvetna förträngda. I det mörka finns själens dolda skatter.

Tänder vi ett ljus uppstår samtidigt en skugga. Ju mer man eftersträvar det ljusa desto större skugga kastas bakom en.

I mörkret finns rädslan. Genom att möta mörkret möter vi rädslan och blir fria från den. Flyr vi mörkret förstärks vår rädsla för det som finns i mörkret

Anmäl
2009-04-05 22:32 #36 av: Cristine

Kul läsning.. Nu kan du resa på dig Draken.Skrattande

Anmäl
2009-04-06 00:01 #37 av: enola

Jag känner av en punkt bakom vänstra axeln, har kännt av det i nått år nu tror jag. Det kan gå veckor utan att jag känner nått men sen ibland vill det inte sluta. Det värker inte utan pirrar och vibbrerar en centimeter under huden. Har funderat på om det är nått skit där för det vill inte sluta! Försöker masera men det finns inget å masera där.

Har haft en dröm där jag tog bort ett implantat från tummen, tror jag skrev det i nån tråd tidigare. Hade även innan jag somnat den kvällen bett om assistans att alla onödiga och dåliga saker från kroppen skulle avlägnas under natten.

Anmäl
2009-09-15 10:48 #38 av: ufo-anna

Läs gärna om implantat på www.ufo.vingar.se!

Mycket intressant att denna info går att läsa på svenska!

Ofta kan man "se" implantat med det "3:e ögat, och många mediala kan se det!

Hur som helst är det så lurigt att många utomjordingar lägger dit olika sorters implantat på oss - och särskilt när vi inte ens vet om det!
Varje människa borde få bli "upplyst" om sådana här förekommer - för att bli varse om att man är ett "objekt" för någon utomjordisk intelligens!

;o)

Förresten, HÄR står lite mer om implantat - en diskussion om hurvida vanligt det kan vara med personer i Sverige som har det.... Vad tror ni?....!
Anmäl
2009-09-15 13:07 #39 av: Gahella

Jag tror allt som vi är med om, har vi sagt ja till innan vi klev ner här. Att vi sedan inte kommer ihåg det är en annan sak;)

Anmäl
2009-09-15 15:21 #40 av: semjal

nån som känner en" troende" läkare behöver remiss för att röntga skallen för mitt implantat

Anmäl
2009-09-16 02:45 #41 av: Gahella

Hahaha....du får be om det sejmal:)

Anmäl
2009-09-16 09:06 #42 av: Farwuq

Säg att du slog huvudet hårt i våras och har varit yr av och till sedan dess. Då kanske de röntgar skallen, om de finner din historia trovärdig.

Flört

Anmäl
2009-09-16 13:24 #43 av: satori

Ja exakt! Du får nästan hitta på nåt som ursäkt, annars lär du aldrig få en tid.

Anmäl
2009-09-18 01:50 #44 av: Tride

Se upp med tandläkare! De, om några, har ju alla möjligheter att sätta in implantat. Även kiruger. Lurigt!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Anmäl
2009-09-22 01:13 #45 av: Ewerhof

#37 Det bad jag också om en gång för många år sedan. Morgonen efter vaknade jag lugnt och stilla och sträckte på mig så där kattlikt. Det kändes som om jag sovit lugnare än på mycket länge. Jag låg en god stund och njöt av lugnet inom mig. Som om något oroligt tagits bort ur mig... plötsligt kom jag ihåg vad jag bett om kvällen innan! Det var nästan en fysisk känsla av avsaknad av något, på vänster sida vid midje/magtrakten.

#39 Japp, det tror jag med. Efter mitt skrämmande möte med den där 'reptilkvinnan' som jag berättat om tidigare (där jag så småningom kom fram till att det var min egen rädsla som var det stora hindret) så har jag kunnat genomskåda/förstå många andra obehagliga upplevelser. Det har alltid gällt såna saker som jag verkligen inte ha velat veta om mig själv...men behövt att se för att kunna komma vidare som människa.

Det för även mina tankar kring det här med Alien och bortföranden till de tankarna; att en del av dem kanske är brutalt ärliga och därför uppfattas som hotfulla. Förutom dom som faktiskt ser oss som labbråttor... Tungan ute

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.