Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4166 ggr
Cristine
2009-03-24 10:21

Utomjordisk guide!

Som alla vet så har vi guider som hjälper oss genom livet. Jag blev väldigt förvånad när jag såg att jag hade en utomjording som huvudguide och trodde jag inbillade mej men nu har jag accepterat honom.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Kurina
2009-03-24 10:30
#1

Wow, det har jag nog inte hört förut. Men det borde ju inte vara omöjligt om man tänker efterObestämd. Hur såg du det, nyfiken vill veta? Hurdan utomjording? Även fast vi alla är utomjordingar på ett eller annat sätt och haft liv både här o där så tycker jag att det är kul när någon blir påmind.

Cristine
2009-03-24 10:38
#2

Jo Kurina, jag går ju en kurs på Ön och vi får skivor med teman vi ska lära oss.Ett var att träffa sin guide..och jag såg bara ett par jättestora svarta ögon. När alla talade om sina underbara guider såg jag bara det och var säker på att det var inbillning. jag trodde jag var den enda som inte hade guide tills de sa åt mej att aceptera honom. då såg jag en klassisk utomjording och det är han som hjälper mej med det mesta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Kurina
2009-03-24 10:46
#3

Hmm, intressant. Det är någonting i mig som fegar. Jag skulle också vilja veta om mina guider men jag fegar ur eller sätter upp spärrar. Jag förblir den evige teoretikern Gråter

chik
2009-03-24 10:53
#4

Den tanken slog mig, när jag läste om stenen här inne.

Nu till min knäppa fråga. Vad kommer deras fula utseende i från..Vem har skappat den?

Missförstå mig inte nu…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
2009-03-24 10:53
#5

Hmm..det är bättre att veta än att gå och undra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2009-03-24 11:02
#6

Jamen chik vi såg ju ut som apor förr..eller hur

.Om vi sitter t.ex vid datorn hela dagarna tynar musklerna bort och vi får smala armar ben och kropp, fingrarna blir långa eftersom det är vad vi mest änvänder. Huvudet blir stort för vi tänker mer och ögonen växer för vi glor på skärmen hela tiden. Vi växer inte för vi sitter i en stol hela dagarna. Vi behöver inga ögonbryn eller hår på kroppen då vi inte svettas av att sitta stilla. Munnen blir liten för vi lever nog bara av piller.

Så ser jag detGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2009-03-24 11:55
#7

Hahahahahaha Cristine, vilken underbar förklaring till det utseendet;)

Inget att vara rädd för Kurina, se det som ett äventyr, och vet att du alltid är beskyddad. Våga vara nyfiken, hihihi…

chik
2009-03-24 15:37
#8

Cristine!!Så då sitter bara utomjordingarn?

Men Din beskydare verkade ju vara vacker?

Nej! jag tror att OM det fins utomjordingar så tror jag att dom ser ut som vi..Vi kan inte se om det är vi eller dom.Fast jag tror att dom är mer inteligenta än vi.

O vad jag får detta i från har jag ingen aning om.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
2009-03-24 16:23
#9

Var och en har sin egen tro och ingen har fel….än!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ayena
2009-03-24 17:50
#10

Cristine! Jag har också haft en utomjording som en guide. Jag såg henne tydligt en gång under en healing då healern också såg henne. Hon var otroligt vacker och liknade inte alls de där små gröna gubbarna. Jag har sett henne många gånger under meditationer men aldrig så tydligt som vid denna healing.

Jag har också fått reda på av ett annat medium att jag har en kvinnlig och en manlig som mina guider och att de är några som jag i tidigare liv haft kontakt med. Jag vet dock inte om det rör sig om två eller tre utomjordingar.

Vi har olika guider i livet beroende på vad vi behöver och i vilken fas vi är i vår andliga utveckling.

Visst är det underbart!

[GunillaF]
2009-03-24 18:38
#11

Har ni inte märkt att det finns ett och annat UFO bland oss emellanåt?!Tungan ute

Jag har två på jobbet.Flört

SumacWarmi
2009-03-24 21:38
#12

När jag var liten hade jag en "osynlig kompis" (dvs, ingen annan såg henne, men jag gjorde det), som jag nu i efterhand förstod var från en annan planet eller annan dimension. Hon påminde en del om de där söta gråa, men var mer som en blandning mellan dem och en människa: hennes ögon var mer människolika, men huvudet var kalt och stort som deras, fast det buktade ut mycket mer bakåt än vad deras verkar göra. Mycket vacker var hon. Hon lärde mig bland annat i mina drömmar hur man flyger: man lägger sig bara mellan luftlagren. Nu har jag väl inte lyckats göra det i vaket tillstånd, hahaha, men i drömmar och i meditatiner funkar det utmärkt.

Jag är mycket ledsen över att vi förlorade kontakten. Jag är säker på att det var mitt fel… Gråter

I alla fall så tycker jag nog att själva logiken borde säga att det finns liv på hur många planeter som helst, men att alla planeter har givetvis olika betingelser vilket gör att livet utformas olika överallt. Just här var det visst optimalt vid just den här tidpunkten med liv som ser ut som vi (vi= människor, djur, plantor, kryptogamer, bakterier, etc). På många andra ställen är det säkert mycket lämpligare med andra utseenden. Men jag håller inte för otroligt att det finns fler än vi som har ungefär det här utseendet.

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

moonflower
2009-03-24 22:35
#13

I mina meditationer har jag speciellt sett en väldigt vacker dam - tror jag det är - hon lyser i vitt ljus och ger mig ett varmt hjärta!

Annons:
SumacWarmi
2009-03-24 23:06
#14

#13: så underbart det låter!

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

Cristine
2012-06-27 20:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Så roligt att denna gamla tråd poppade uppSkrattande

Jag har fortfarande samma lille alien och nu en kvinna som ja inte vet vad hon är än för mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-27 21:32
#16

Jag har 3 stora guider sa Bengt Stern en gång till mig, men har inte fattat förräns de sista åren att man kan möta och se dom. Fast jag förstår att det är sant för ofta vet jag saker i det dagliga livet, som jag inte borde veta. Varifrån det kommer måste vara genom drömmar guiderna når mig och en intuition som ger mig "ord" och en känsla som ingen kan ta ifrån mig.

Tror att jag inom den närmaste tiden kommer möta åtminstone en av dom. Fast skulle nog behöva vägledning eller åtminstone vara mer ihärdig med meditationen. Vid meditationen under venuspassagen tittade Bengt Stern in och gav mej ett leende och en blinkning.

Bengt är inte i detta livet längre sen många år. Han var läkare som hoppade av och startade kursgård utanför Norrköping på 90 talet. Bråkade med läkemedelsbolag, skrev böcker etc…Hans kurser handlade om att möta sig själv och ta ansvar för sitt liv utifrån det universiella. Lärde mig mer där än vad jag gjort i skolan och livet för övrigt.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-27 21:34
#17

En väldigt intressant och integral person av vad jag kan förstå.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nandini
2012-06-28 11:54
#18

Intressant! Jag har också gjort såna där övningar med band för att möta min guide. Men det var länge sen. Det var en som var väldigt gammal, klädd i svart och en yngre klädd i ljusare kläder. Mer kommer jag inte ihåg. Jag minns att jag inte trodde riktigt på det jag fick fram och fortfarande är jag faktiskt skeptisk. Tänk om jag hittade på!

Jag har gjort regressioner genom att lyssna på band och fått fram både utomjordiskt och jordiska liv, men jag vet faktiskt inte vad jag ska tro!

Cristine
2012-06-28 12:09
#19

Det är ju så att för det mesta så tror vi det är fantasi bara..vi tror inte på oss själva utan vi tror mer på andra konstig  nog.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-28 12:13
#20

Är säker på att det universiella och andliga är samma sak, så att man har aliens som guider är för mig helt självklart. Det är nog dags för mig att söka sådana band nu. Jag är mogen för det.

Hur kan man hitta på något som man absolut inte väntat sig eller ens kunnat tänka sig? Allt köper jag inte, men min känsla är min sanning! Jag ser framtiden med tillförsikt numera och är såå glad! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Amon
2012-06-28 12:15
#21

#18  Du skall nog tro på det du får till dej! Glad

I mina meditationskurser brukar jag ha minst en meditation där man får träffa sin guide. Och det är slående vilka upplevelser deltagarna får! Jag minns bla. en tjej för några år sedan - som just då gick en målarkurs - hon var med och vi gjorde denna meditationen med att träffa sin guide. Då kom det till henne en konstnär från 1400 - talet med gammaldags, stora, yviga kläder på sej. Hon blev helt paff.

Vi brukar avsluta kursen med en regression till tidigare liv. Och kan bara deltagarna slappna av - så får alla sina personliga upplevelser. Det brukar ofta bli aha - upplevelser när man upplever och förstår saker som hänt för länge sen - och hur detta påverkar ens liv idag.

Och bara genom att få se, återuppleva eller få en insikt i varför - så uppstår en spontan läkning och förståelse - och problem släpper oftast omedelbart. Om det nu finns några problem vill säga.

Det kan ju också vara episoder från fantastiska, underbara liv man får se - och man förstår då var ens passion för något speciellt kommer ifrån. Glad

Marr
2012-06-28 12:28
#22

Ha ha ha jaaa Cristine! Som jag när jag healade fisken min och såg en diamant i pannan på henne, som kom som strålar/slingor ifrån dom vita armarna&händerna jag såg. Blev ju så chockad av lycka att jag var tvungen fråga om det var sant, men jag tror på det för min Scalare är frisk som en nötkärna än idag. Varför såg jag detta som jag inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig ens? Nää, nog är det lika sant som att jag är vrålhungrig nu! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Nandini
2012-06-28 12:34
#23

Alla de här trådarna på UJ har fått mig att se tillbaka. Så i helgen läste jag mina drömböcker och dagböcker från långt tillbaka. Och jag läste i boken där jag skrivit ner regressioner. Jag blev lite fundersam, för ett av liven var på en annan planet och jag fick ihop så konstiga namn på planeten och på mig själv, tyckte jag då.

Och här på UJ när jag läser om Ainu-Ra och hennes upplevelser, så märker jag att hon har precis lika "konstiga" namn som jag fick fram i regressionen! Det var inte samma namn, men liknande (såna där med x och z, typ).

Och visst är det spännande!

Amon
2012-06-28 13:43
#24

#21  Spännande Cristine! Glad

#22  Fantastisk upplevelse med guldfisken! Förvånad

#23  Fashinerande! Glad

Jag har en sk. "andlig dagbok" - där jag skriver upp upplevelser från meditationer osv. Det kan vara intressant att gå tillbaka och läsa - ibland behöver man också friska upp minnet lite! Flört

Nandini
2012-06-28 20:13
#25

# 24

Ja, för visst är det mycket man glömmer! Jättebra med en liten andlig bok!

# 22

Ja, det där med din guldfisk är ju jättehäftigt! Att en sån liten varelse får healing! Du har verkligen förmågan, Marr.

[eken77]
2012-06-28 22:57
#26

Minns då jag hade två greys som guider. Har även haft en indiankvinna, och tror hon finns där fortfarande.

Marr
2012-06-29 07:38
#27

Nandini! Nja jag vet inte om jag har mer förmåga än någon annan. Är inne på ÖN en del och tack vare att Fjäril säger att alla har förmågan till att heala, så försökte jag bara.

Hade en Griffon Bruxellois (liten skäggig hund) som hade magproblem för 20 år sen. När han fick sina attacker lade jag handen på hans mage och bara önskade bort det, men såg något gjorde jag aldrig. Har aldrig hållt på med sådant för övrigt. Fast det är ju helt underbart förståss….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Nandini
2012-06-29 08:05
#28

Marr! Men i den här tiden när vi alla går upp i medvetandet, får vi tillbaka våra "gamla" andliga förmågor, så det är inte konstigt att det funkar bättre nu! Just det där att se små händer eller trådar av ljus eller vad det kan vara, är verkligen bevis på det.

Den kände healern Eric Pearl skriver om det i sin första bok, han har ju en speciell healingmetod.

Marr
2012-06-29 08:21
#29

Oj! Där kommer en bok till på min lånelista. Hade jag ingen aning om, trodde det var en personlig upplevelse! Så det är så det är alltså? Guu va häftigt, vad glad jag blir och tack för tipset!Glad Strömavbrott nu får logga ut REDAN!Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[eken77]
2012-06-29 08:50
#30

Jag tror att man bör vara tränad i att heala, man bör kunna karnarlisera kraften. Det räcker inte bara med att lägga händerna på en kroppsdel, även om det säkert kan fungera vid enstaka tillfällen.
Eric Pearl har jag läst, men tröttnade efter halva. Är inte i någon bokläsarperiod

Upp till toppen
Annons: