Övrigt

Healing, terapier och annan förmedling...

2009-04-30 01:59 #0 av: Gahella

Det är bara att fylla på era tjänster vareftersom. Obs! För de som är aktiva medlemmar här på sajten!

Lämna inga kommentarer i denna tråd! Ni kan pm:a vederbörande, eller starta en egen diskussionstråd om något måste klargöras!

Anmäl
2009-04-30 13:45 #1 av: Cristine

Healing!

Du får ta kontakt genom Pm, då jag lagt ner hemsidan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-05-01 14:22 #4 av: Hukanson

Om det är ok för er att jag gör reklam för reiki - jag är 1 initierad .

DEN SNABBA VÄGEN TILL SANN REIKI :

http://1health4al.chikara2.hop.clickbank.net

Oneness can not be divided.

Anmäl
2009-05-05 20:21 #11 av: Cristine

.Underbar bok att läsa av Ann-Britt Berglund

Min andliga stig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-05-05 20:33 #12 av: [Spanaren]

Tack #11 för marknadsföringen när jag var för blyg själv *ler*

Anmäl
2009-05-29 02:29 #13 av: semjal

https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=12163

när jag upptäckte att jag var gud av karl egon wikström

när jag upptäckte att jag var gud
karl egon wikström

Kategori: Annat/Övrigt
Sidor: 80 s
Format: Pocket

en bok om möten med övernaturliga varelser ufo kontakter, drömmar och visioner blandat med filosofiska betraktelser om atlantis, big bang, matematik. första delen tidigare utgiven på recito under titel änglar och demoner och andra väsen

Pris
Pocket 125 SEK
Hård pärm 311 SEK
E-Bok 57 SEK

Anmäl
2009-08-29 02:45 #14 av: enola

enola's lycko/skydds Rymdtomtar.

Tomtetävlingen var ju riktigt skoj tyckte jag, om jag kunde så skulle jag ge alla som ville en tomte gratis men det kan jag tyvärr inte göra :(

Men om ni endå vill ha en tomte och känner att det kunde vara värt 125kr så skickar jag mer än gärna en sådan till er! Det finns nu lite varianter att välja bland också, förutom orginaltomten så kan ni få en tomte med luvan uppdragen, den ser ni längst fram till vänster. Sen går det att variera bulorna på huvudet också, 2 eller 3st, märkte att den med två bulor ser lite bättre ut när tomtarna är i litet format.

Vill ni ha en större tomte så går även detta att ordna, men det kan ta lite längre tid eftersom jag måste skulptera dem vid intresse, och sen tar det några veckor innan den torkat så pass att jag vågar skicka den utan att den skulle ta skada. Ni får även välja om de ska målas i någon speciell färg eller om ni vill ha den som den är, men det kan vara bra med några lager akrylfärg eftersom leran jag använder inte tål vatten.

Blir det rusning efter tomtar så kan det kanske ta någon vecka innan ni får den, men just nu har jag några på lager som väntar ivrigt på ett nytt hem att förgylla med sin tillvaro. Skulle ni bo i Stockholm så kan vi mötas så slipper ni betala 25kr i frakt!

Anmäl
2009-09-29 18:06 #15 av: Hukanson

Jag har glädjen att förmedla jättebra E-böcker och SW-program om Hälsa och Träning som alla kan använda för att må bättre .

LÄNK FÖR HÄLSOBÖCKER MM 

MER JÄTTEBRA SJÄLVHJÄLPSBÖCKER

och priserna är alltid de rätta !

Oneness can not be divided.

Anmäl
2009-10-01 20:56 #16 av: BigBear

Jag utövar ANDLIG HEALING samt Medial Vägledning/Coaching på ett individuellt plan, förutom att jag är verksam som Spiritualistiskt Medium. (Numera enligt Terry Evans metod och arbetssätt)

Jag är initierad i MUNAY-KI och ger dessa riter till intresserade, vilket kan ske som en tvådagarskurs (till ex. över Lör-Sön) eller i cirkelform.

Ni kan kontakta mig på mail: bigbear.jerry@gmail.com för mera info och tidsbeställning. Min hemsida: www.nordic-lights.se

Vänliga Hälsningar

Jerry

Anmäl
2010-05-13 20:37 #17 av: Lunalia

Jag jobbar som fytoterapuet ("örttmedicinare).

Jag koncentrerar mig mestadels på autoimmuna sjukdomar (såsom allerier) och depressioner men tar emot klienter som söker för annat.

Utöver arbetet att finna rätt örter till rätt konstitution och/ eller symtom så jobbar jag mycket med olika balansförhållanden i kroppen (såsom syra/bas, salter, fetter osv) anden och känslan.

Jag använder mig av olika metoder både vad gäller diagnosering och själva behandlingen. Allt från konesiologi till rena samtal. Mycket beror på individ och situation, ibland varierar behovet varftefter en går igenom olika faser i läkningen.

Jag tror eller SER att kärleken är det yttersta vad gäller all form av läkning även om vi kan behöva koncentrera oss på detaljerna och röra om i grytan för att bygga broar.

Jag är utbildad för människor (Nordiska Närings och fytoterapiskolan) men har mycket erfarenhet även av hundar.

Jag håller till i Stockholm.

Mottagningen för människor: Gamla Enskede

Andra arter: Hemma hos mig i Farsta.

Ildiko

Anmäl
2011-02-03 10:30 #18 av: kajmal-0-

UFO  KONTAKT     http://kamjal.ning.com/

Anmäl
2011-02-05 09:31 #19 av: kajmal-0-

NY UFO_SAJT MED FORUM     UFO_KONTAKT....http://kamjal.ning.com/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.