U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Cnn news.

2009-06-14 14:31 #0 av: Cristine

Det sista om ovnis.

Nu är andra länder föbannade på Usa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-06-14 14:48 #1 av: satori

Jag är så rastlös och otålig! Jag kan inte vänta tills allt kommer ut offentligt! Tills det inte för någon finns några tvivel alls på att de är här!!! Det är den där känslan man har i kroppen som att man går och väntar på nåt stort som skall hända - det är det här!

Anmäl
2009-06-14 19:11 #2 av: Gahella

Det här trycket inifrån och uppifrån har jag bara väntat på! Detta går ju inte längre att dölja, vi är för upplysta för det! Tack och lov för internet!

Anmäl
2009-06-14 19:53 #3 av: Cristine

Någon gång måste de ju ge sej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-06-14 21:50 #4 av: enola

Ja nu börjar det knaka i fogarna, inte bara i ekonomin! :)

Anmäl
2009-06-15 00:01 #5 av: Ewerhof

Härligt! Jag skulle vilja säga sååå mycket om detta, mängder av tankar swischar genom huvudet, men jag nöjer mig med; Härligt! Glad

Anmäl
2009-06-15 00:09 #6 av: satori

CNN är ju en ganska seriös TV-kanal oxå väl? Känns "tryggare" och mer trovärdigt då.

Anmäl
2009-06-15 00:12 #7 av: Gahella

Det är ännu häftigare än så satori! Det är Fox-news, Bush-regimens gamla hantlangare! Något stort händer även i den kanalen!

Anmäl
2009-06-15 00:17 #8 av: satori

#5 Önskar du kunde sätta ord på dina tankar - nyfiken ju!

#7 Är det så? Underbart i så fall! Själv drömmer jag om den dagen de talar seriöst på SVT´s Aktuellt och då inte den 1 april va.

Anmäl
2009-06-15 16:37 #9 av: enola

Ja jag vart också förvånad över att detta sades i CNN, de har vart väldigt cencuerarade som alla andra stora nyhetskanaler!

Nu hittade jag inget konkret i CNN logga men hittade denna med en suspekt text under. I CBS har vi allseende ögat och NBC har sin sol och obelisk som amerikanarna snott från egypten.

http://kingcorn.net/blog/wp-content/uploads/2007/11/cbs_logo2.jpg

http://www.midnightchimesproductions.com/MCP/images/NBC-logo.gif

Anmäl
2009-06-15 19:59 #10 av: Ewerhof

#8 Ha-ha! Ja, det är väl inget revolotionerande utan mer en inre 'bild', förståelse kanske, över hur 'vi' slussas in, med lite mer fart nu, på att 'de' är närvarande. Tiden har liksom speedats upp lite.

Tänker på då Orwells drama spelades på radio, på 50-talet?, och så många fick panik, fram till dagens mottagande ute i samhället. Några har hela tiden varit nyfikna intill upptäckarglädjens gränser men det stora flertalet har nog backat inför ett eventuellt möte IRL. Media har pratat om det i skojsamma ordalag genom tiderna men nu tar en nyhetskanal upp det.

Samtidigt kommer tankarna om att kanske 'Blossom Goodchilds datum' var inkörsporten för uppöppnandet; i och med förväntningarna, förenandet, besvikelsen och därpå alla spekulationer och ställningstaganden...allt lyftes liksom fram då.Manifesterades mer utanför filmer och böcker för allmänheten.

Och min, och andras, otroliga inre rastlöshet. Något är på gång, det känns så tydligt.Inte ens att vara vaken nattetid är lugnande längre. Annars tycker jag att nätter har varit en avspänd tid då de flesta människor och händelser avtagit till förmån för tankar och känslor.

Olika nivåer utav rening, både yttre och inre, som får en annan innebörd. Från denna hysteri kring motionerande som var på 'modet' för en 20 år sedan över till dagens medvetenhet, och ifrågasättanden, kring det vi stoppar i oss. Ett ökat sökande efter renhet; naturliga råvaror, frisk luft och rörelse mer än sportande, datorernas inverkan på vår mentala utvecklande och också en social umgängesform som tagit en vändning mer åt att lyssna till personer än att sortera bort med stöd av utseendefixering, att meditation inte är en invecklad process utan ett naturligt förhållnings sätt till livet.. osv osv.

Som sagt, tankarna svishar förbi, i många delar, men är klara över att det är åt ett och samma håll allt är på väg. Strömmen av energier färdas mot framtiden på ett mycket påtagligt vis nu. Tycker jag. Glad

Anmäl
2009-06-15 21:57 #11 av: satori

Ja det var intressant, Tycker du har en poäng där med Blossom. Tänk alla känslor om förväntan och sen besvikelse och allt annat kring just det - det kollektiva ändå påverkar till att detta satte fart. Spännande fortsättning följer. Vi lever i en spännande tid!

Anmäl
2009-06-22 21:38 #12 av: AnimaCupido

Fast mycket av dessa UFO är hemliga militär flygplan som "inte finns" på papper.

Anmäl
2009-09-15 04:38 #13 av: ufo-anna
Satori - känner så väl igen mig i detta som du säger: "Jag är så rastlös och otålig! Jag kan inte vänta tills allt kommer ut offentligt! Tills det inte för någon finns några tvivel alls på att de är här!!! Det är den där känslan man har i kroppen som att man går och väntar på nåt stort som skall hända - det är det här!" Precis så känner jag varje dag!! Man blir lätt frustrerad... *ler* Kramar Anna!
Anmäl
2009-09-15 09:12 #14 av: satori

#13 Visst är det så, men allt har sin tid...tydligen. Tungan ute

Välkommen hit förresten Anna!!

Anmäl
2009-09-15 13:11 #15 av: Gahella

Ja välkommen hit också Anna...Glad

Anmäl
2009-09-16 15:38 #16 av: Hukanson

Det vore fjärran att tro att de börjar bomba först december 2012 men bara skräms litet först , hahaha det vore ju för fånigt , hahaha .

Allvarligt talat vi får nog leva med en dubbel verklighet några år till .

Oneness can not be divided.

Anmäl
2009-09-16 17:26 #17 av: Jina

Jag trodde NBC var en påfågel.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.