Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4074 ggr
Cristine
2009-05-28 14:04

Lång resa.

Härlig dröm!                                   SE min 5.53 och min. 6.30

I natt var jag ute och reste..i ufo! Jag var på en planet som var väldigt grön och jag tror att det såg ut ungefär som en myra ser på skogsmark. Allt var täckt utav en slags mossa  och  träden såg ut som lingonris en del och andra som palmblad. Man bodde i någon slags färgade halvglober. De var genomskinliga innifrån men man såg inte in utifrån. Vi klev in i tefatet och jag blev förvånad då den lät som min magnetiska spis. Jag såg planeterna fara förbi som kritstreck då vi plötsligt kom fram till ett ställe där man såg som en dimma i olika färger där vi åkte in och plötsligt såg jag något jag kände igen, det var jorden. Det var imponerande att se hur fort det gick att resa från Berlin till Moskva. Jag fick titta på en oval skärm och såg då att man kunde se inuti kreml och man hörde rösterna tydligt. Dom kunde se överallt!! Jag fick också se hur de andra åtta tefaten gjorde sig osynliga när de skulle flyga över staden. de släppte ut en massa klot i olika färger som de styrde med som det såg ut som…dirigentpinnar. När de kom tillbaka samlades de i en stor genomskinlig tratt där de for runt och sprakade. Till sist blev jag lämnad i skogen bakom mitt hus, gick omtumlad hem och lade mej. När jag vaknade kändes det som upplevt drömmen i verkligheten.FörvånadTungan ute

www.verasoul.com/2009/07/flotilla-de-ovnis-el-22-de-junio-de-2009.html

Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2009-05-28 14:13
#1

WOW vilken resa! Vilka underbara detaljer! Tack för att du berättade! Oj vilken nära kontakt vi börjar få nu! Har fortfarande min "dröm" jag hade för någon månad sen i medvetande, där ett ufo bar på mig och satte mig i en trygg komfortzon. Har analyserat "drömmen" nu;) Enligt fler bl.a Karen Bishop så kommer mycket bli klart och färdigt till sommarsolståndet den 21/6. Så det är mycket viktigt att vi har fokus på våra innersta drömmar nu för att de kommer att börja manifistera sig då…Glad

satori
2009-05-28 22:59
#2

Ja jag finner inga ord!!!! Vad häftigt!! Låter verkligen som att du var med där och att det inte bara var en dröm.

Cristine
2009-05-29 01:06
#3

Ja det var en häftig dröm särskilt för att jag aldrig drömmer..eller kommer ihåg mina drömmar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[budewabo]
2009-07-08 21:36
#4

Tack för att du delar med dig Cristine. Vilken upplevelse du beskriver.

Oavsett om vi människor nu råkar klassificera vissa upplevelser som 'dröm', 'verklighet', 'fantasi' eller något annat är det ju de facto en upplevelse på något plan…

Glad

Tride
2009-08-17 01:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag är också ute och reser ibland. När jag kommer hem försöker jag rita ur minnet vad jag fått se.

Dröm eller verklighet? Vad är skillnaden? Vem vill att vi skall tro att det "bara" är en dröm?

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Cristine
2009-08-17 01:20
#6

Vilken vacker bild Tride!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Tride
2009-08-17 11:38
#7

Tack Christine!Glad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

[Spanaren]
2009-08-17 11:48
#8

Tack Cristine för din berättelse plus ett tack till alla andra som berättar/kram Spanaren

semjal
2009-08-17 11:58
#9

fullt realistisk dröm ur det undermevetna kan ha hänt i dimmensionerna

Gahella
2009-08-17 13:14
#10

Jag håller med. Det är inga drömmar, det är minnen från andra medvetandeplan vi är på när vi vilar från den 3 D-frekvensen.

Jättefin bild Tride! Färgerna, stämningen i bilden rör mig väldigt mycket i mitt innersta. Ett väldigt starkt igenkännande…börjar t.om gråta då jag ser på den…Det sista året har jag dragits mycket till den lila färgen och även den plommonlila, färger jag haft lite svårt för tidigare. Har kanske börjat komma hem mer nu?

Tride
2009-08-17 14:47
#11

Tack för dina tårar, #10. Jag har ett bildspel med fler bilder som jag visar ibland, och du är inte ensam om att börja gråta. Och jag blir glad!Oskyldig Helt enkelt för att det känns som väkdigt viktiga möten på en nivå, som vi kanske ibland inte vågar/kan se eller förstå.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Gahella
2009-08-17 15:04
#12

Om du vill, får du gärna lägga in det bildspelet här i en egen tråd! Tror bilder, såsom ord triggar oss att åter minnas var vi kommer ifrån. Tack igen för påminnelsen…kram

Tride
2009-08-17 17:37
#13

Tyvärr kan jag inte lägga ut bildspelet. Av flera skäl. Dels måste det rensas på onödiga bilder, dels vet jag inte hur jag gör rent tekninskt. Och jag brukar visa det för människor i vissa sammanhang där vi kan träffas och diskutera. Men en och annan bild kan jag kanske lägga ut. I en egen tråd?

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Annons:
Cristine
2009-08-17 18:44
#14

Ja så roligt. De förtjänar en egen tråd.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tride
2009-08-17 18:50
#15

Då kommer bilderna när tid kommer!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Gahella
2009-08-17 21:10
#16

Ser fram emot att få se dem, och du gör det i den takt som passar digGlad

Tride
2009-08-17 22:35
#17

Nu finns en bild under "Resebilder."

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Marr
2014-10-11 13:45
#18

Tack för länkningen Cristine!🙂

Minns nu att du berättat om detta tidigare, en av dina fantastiska "nattresor". Hemskt spännande & helt ljuvliga "drömmar" ju och vilken underbar gammal länk sen då! ✨

Vad jag önskar jag varit med här redan då. Fast bättre sent än aldrig…👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Tarotstollan
2014-10-11 20:24
#19

Vad kul att läsa denna gamla tråd.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: