Annons:
Etikettframtiden
Läst 2214 ggr
satori
2009-06-10 23:38

Vad tror DU händer 2012?

Hur tänker ni inför 2012? Lever ni som om ni snart skall gå under. Passar ni på att LEVA livet fullt ut. Ser ni på denna sista tid av Mayakalendern en trots allt spännande era som en chans att utvecklas maximalt andligt oavsett vad som sker 2012. Det är bara 3 år kvar nu. Vad tror du kommer att ske?

Annons:
Gahella
2009-06-11 00:11
#1

Massiv medvetandehöjning tror jag! Det är då vi kommer ut från tunnelnSkrattande

enola
2009-06-11 00:27
#2

Polskifte behöver ju inte betyda att alla dör? Men jag tror på en blandning av medvetandehöjning och polskifte utan massa död :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

satori
2009-06-11 01:00
#3

Bara känner att det är stora grejer på gång. Jag tror såklart på medvetandehöjningen, den sker ju nu och hela tiden. Ja det var ju dumt att jag skrev att alla dör vid polskifte för det behöver ju inte ske. *asg* För jag tror nämligen på den med…*hm hur tänkte jag när jag la in det här?* Så jag tar Enolas hand här.

satori
2009-06-11 01:02
#4

Ja Gahella vi kommer ut ur tunneln. Vi har levt länge nu i den mörka eran och efter allt mörker kommer ljuset. Ut ur tunneln in i ljuset med oss!!

Gahella
2009-06-11 01:08
#5

Ja polskiftet är ju på gång, ska bli intressant att se vad det för med sig…Obestämd

Ja och det är väl därför det är extra tungt nu, för det är ju alltid mörkast innan gryningen;)

BigBear
2009-06-11 01:50
#6

Jag hänger på Gahella & satoris linje…..Oskyldig

 

 

Annons:
satori
2009-06-11 02:30
#7

Såhär kan det ju vara också.

2012 har redan varit. Det gick åt helvete med hela människosläktet. Illuminati vann och tog över planeten. Allteftersom tiden gick blev människan ondare, kallare och mer egoistisk och materialistisk. Eoner förflöt och vi tappade allt hår på kroppen, solens ljus och strålning blev allt starkare och farligare vilket gjorde att vår hud blev tjock som läder och våra ögon blev tvungna att skyddas med stora mörka solglasögon. Våra hjärtchakran stängdes ner så till den grad att vi inte längre kunde känna kärlek. Djur och växter dog ut pga vår girighet så vi levde på konstgjord mat - våra munnar krympte så vi till slut inte kunde tala utan kommunicerade telepatiskt. Vi blev de som vi kallar "The Greys". Men det fanns en liten skara Greys som hade hållit undan och bevarat bitar från den gamla tiden, minnen om en bättre tillvaro. De var ett hemligt sällskap. Med tidens avancerade teknologi kom de på ett sätt att rätta till allt. Så en del av de reste via tidstunnlar tillbaka i tiden för att förhindra att mänskligheten skulle gå under 2012. De är här nu och de är vi från framtiden och de/vi ritar meddelanden på ängar och fält, på isar och visar sig ibland i skyarna för att få människorna att hinna vakna upp så att vi kan ändra det som redan skett till att inte ske. Den här gången kommer inte våra hjärtan att stängas, ondskan att vinna och Greys att bli vår framtid. Vi är de vi har väntat på och nu är vi här för att rädda oss!

Jag "kom på" allt nyss då jag gjorde ett skojtest på en annan sajt om vilken utomjordisk ras man är och jag blev en Grey. Lite svårt att få till exakt hur jag menar här men som sagt jag har så mycket tankar och idéer nu att jag borde ha värsta pannknacken.

[Spanaren]
2009-06-11 11:16
#8

Medvetenhöjande höjs tror jag och verkligen en tänkvärd läsning du presenterar #7 för vem vet ?!?! /kram Spanaren

Gahella
2009-06-11 14:12
#9

Det där känner jag igen satori…för där har vi varit!! Och det är kanske det vi minns så väl, som gjort vi har varit så idoga med ljusarbetet detta liv….Obestämd

semjal
2009-06-11 17:57
#10

ingenting kommer att hända!

Ewerhof
2009-06-11 20:15
#11

Tja, nog tror jag att det kommer att hända något, men vet inte vad.

Tänker såhär: att det skulle ske något 'över natten' tror jag inte. Snarare att vi efteråt kan se att det var 'då' som 'det där' hände. Ungefär som när man tar vitaminer och inte märker nån skillnad, förrän man slutar med dem och blir trött igen. :-) Alltså en långsam övergång på något vis, fast lite markerat ändå så det inte passerar obemärkt…

Och så tror jag att oavsett om nu aliens eller nåt annat som skulle påverka framtiden uteblir så tror jag att det kommer att hända något just för att det är så många människor som förväntar sig något; alltså att vi kollektivt styr skeenden runt den tiden. Självuppfyllande profetia, så att säga.

Cristine
2009-06-12 23:35
#12

Medvetandehöjning och polskiftnig jag är lite inne på Ewerhofs tänkande.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

satori
2009-06-13 02:21
#13

Framtiden är aldrig skriven i sten. Det finns potensiella utgångar. Tankens kraft är stark och majoritetens likaså. Enligt kvantfysiken så existerar saker bara i vågor så länge det inte observeras men så fort vi riktar vår uppmärksamhet mot det så tar det partikelform och kollektivets tankar skapar alltså framtiden, därför jätteviktigt att vi tänker LJUS & KÄRLEK nu inför 2012. Vad hette det där instrumentet jag la in en tråd om som kunde mäta just förändringar i det kollektiva medvetandet vid stora katastrofer även inför framtiden. Undrar vad den visar om 2012?

Annons:
Monky
2009-06-13 22:13
#14

Jag hoppas innerligt på en medvetandehöjning så det blir nån ordning på det här stället!

#7 Vad var det för skojigt test du gjorde? Skrattande

satori
2009-06-14 00:48
#15

#14 Det var på Facebook, "which planet do you come from"

satori
2009-06-30 21:29
MichaelE
2009-10-23 16:20
#17

Alla forskare missar en viktigt vetenskap av en anledning, pga att det inte anses som en "riktig vetenskap"!

Astrologin.

I Astrologin ska jorden gå in i ett nytt skede ganska snart, men när är de inte säkra på. Vi alla känner till stjärntecknena och att vid 21/22:a varje månad går vi från ett stjärntecken till ett annat. Men det finns en annan stjärnkalander… Tidsaxelns egen stjärnkalender dvs jordens. Vad menar jag?

För att förklara måste jag gå tillbaka ca 2000 år till den tiden Jesus existerade. Vid den tiden gick jorden från ett skede till en annan - människans existens upplyfts till en högre intelligens. Innan Jesus kom levde människan i vädurens tidsålder och gick sedan över till fiskarnas tidsålder och på så sett minskade människans begär efter blod och barbariska beteendet minskade genom att vi började känna till kärlek inte bara till oss själva utan till varandra.

Nu är vi påväg att gå in till Vattumannens tidsålder och vi har redan lagt märke till detta eftersom vi är mer och mer koncentrerade kring om vårat inre - det vi kallar upplysningen. Vårt andliga inre är det som kommer göra skillnaden efter 2012… Hur vet jag detta?

Jag hade inte reagerat såvida inte datumet i Mayakalendern hade varit 21:a december. Detta är ett viktigt datum i Astrologin då det nya året börjar där eftersom Vintersolståndet är ett tecken på att mörkret vänder till att bli ljusare. Läs Astrologi och du vet detta.

I och med finanskrisen, vårt sökande efter vårat andliga inre, miljösatsningarna - allt detta sker inte på grund av människan utan på grund av att stjärntecknenas tidsåldrar är en utveckling av människans sinne. Vi själva kommer inte direkt lägga märke till detta, men i framtiden kommer vi att se skillnaden hur det var innan och efter 2012-12-21.

Med detta dör människans gamla krigiska begär och slarvheten mot naturen och vi kommer gå in i en mer fredlig samt miljövänlig framtid.

Upp till toppen
Annons: