Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 3104 ggr
Ekorren-perro
7/19/09, 1:17 AM

Tror på UFO?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror ni på Utomjordiska varelse/UFO?

Jag är bara nyfiken :)

Kommentera gärna :D

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Annons:
Ekorren-perro
7/19/09, 1:18 AM
#1

Själv så tror jag på dem :)

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

Dressan
7/19/09, 6:30 AM
#2

Nej.. jag tror inte att de finns

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Cristine
7/19/09, 9:33 AM
#3

De finns, jag har sett dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

satori
7/19/09, 2:38 PM
#4

Klart att jag gör! Med utomjordisk menar jag inte nödvändigtvis från en annan planet utan även från andra dimensioner. Spöken är också utomjordiska på det sättet.

Bilden du lagt in är som tagen ur en dröm jag hade härom natten. Stod i skogen vid en sjö och ett UFO störtade ner i sjön, såg nästan likadant ut fast det var vitt.

Ekorren-perro
7/19/09, 7:30 PM
#5

nice :D

Jag ror oxå på dem . har aldrig sett dem dock. men jag såg en film som jag rekomenderar :

Race To Witch Mountain

den är bra :) handlar lite o utomjordingar ( det är en action film, o blablabla :P )

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

enola
7/19/09, 11:46 PM
#6

Om inte ufon fanns så skulle vi ha masspsykoser över hela jorden, så jag tror mer på ufon :) .Delar även satoris tankar att de kan byta dimensioner med dessa farkoster.

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Annons:
Yaxkin
7/20/09, 12:35 AM
#7

Ja jag tror på "utomjordingar", dock behöver dem inte komma från en annan planet.. Men mycket tyder på det..

Jag har sett ett flygande tefat, vid 8-9 års ålder, och fler med mig såg detta.. Och för några år sen, en stjärna som inte beter sig som stjärnor ska :)

Och stjärnan betedde sig heller inte som något Jordiskt, så helt klart tror jag på Utomjordingar :)

Thyra4
7/20/09, 12:46 AM
#8

Det är helt klart för mej att det finns liv på fler platser i universum. De kan ha helt andra kunskaper och levnadssätt än vi har. Men jag tror att de finns.

Gahella
7/20/09, 2:52 PM
#9

Jag "vet" att de finns;) och för mig är det så självklartGlad

semjal
7/21/09, 5:45 AM
#10

jag tror inte, jag vet att dom finns ,har mött dem vid flera tillfällen

moonflower
7/21/09, 9:43 PM
#11

Instämmer med #3.

[TrevorS]
7/22/09, 7:20 PM
#12

De finns sett dem flera gånger i småland.

Dressan
7/22/09, 7:55 PM
#13

men om de finns.. varför har inte alla sett dem då? Obestämd

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Annons:
[TrevorS]
7/22/09, 8:22 PM
#14

#13. Brukar du kolla mot himmelen? Kom ni ihåg meteoriteen med svans? Det var tusentals om inte 100-tusentals människor som kollade på den under slutet av 90-talet till och med jag minns den. ett visst klockslag kom det något föremål och flög mot meteroiten och bytte snabbt håll och följde efter den en bit, skedde under någon minut sedan försvan det andra föremålet, det blev inte något prat om detta utan bara att de trodde det var en annan komet inget mer med det.

Dressan
7/22/09, 8:35 PM
#15

jag tittar ofta mot himmlen när jag är ute..

men aldrig har jag sett något..

Har folk bara sett UFO saker.. eller har ni sett själva utomjordingarna?

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

[TrevorS]
7/22/09, 8:40 PM
#16

Lite både ock kanske? Men UFO har jag sett, varit i Skruv i småland? Det kryllar av dem även i Madesjö . =)

Playja
7/23/09, 8:40 PM
#17

Eftersom jag tittar mer upp mot himlen än ner på jordbacken.. så har även jag sett en del saker… men vad det är…DET vet jag inte?

Har som #7 sett stjärnor som betedde sig riktigt konstigt när jag bodde i skogen uppe i norrland (även här där jag bor nu). Där uppe i norrland i den byn träffade jag en riktigt skön kille som jag snacka mycket med om just vad jag såg på natthimlen. Han berätta en massa saker för mig… bl a att han va ute å fiska i några dagar och vistades i naturen  … då hade han fått besök av utomjordiska varelser som hade gett honom gåvan att heala och stämma blod.

(Sen hade dom berättat varför kyrkor ser ut som dom gör… att kyrktornen var uppbyggda/formade som typ raketer… att dom varit här på jorden många ggr förut (liten ot info medans jag kommer ihåg det)

Att han kunde stämma blod såg jag själv med egna ögon då min son ramla på ett isborrskär och skar upp hela knät så man såg knäskålen…  killen la sin hand över jacket och följde med till sjukan… min son började inte blöda förän han kom in till läkaren… då bara forsa det. Den resan till sjukan tog flera timmar (2-3 tim) + tid att få komma in till läkare och inte en droppe blod kom.

[TrevorS]
7/23/09, 8:41 PM
#18

Mycket möjligt de gillar kyla. =)

Playja
7/23/09, 8:58 PM
#19

#18… Tror inte det är just kyla utan att man lägger märke till saker när det är mörkt…i städerna är det ju så ljust av alla belysning så man undgår att se det som finns på himlen.  Glad

[TrevorS]
7/23/09, 9:01 PM
#20

Det är ju rätt så mörkt där också får du tänka på så man ser tydligare i större stder så blir det väldigt ljust och svårare att se, jag ser itne överallt eftersom staden lyser upp så mycket.

Annons:
Playja
7/23/09, 9:08 PM
#21

#20….Om jag inte är helsnurrig?? så tror jag vi säger samma sak!Flört

Eller?

[TrevorS]
7/23/09, 9:16 PM
#22

Jo det gör vi nog, men du var inte säker på om det var det eller inte. Men på nära håll är sällan men det händer och de flesta tror att de är kometer, vi hade n komet i svartbäksmåla. De spärrade av området med vakter, 3 dagar senare fick man gå dit, men det var bara några träd sönder.

Jag tror det var ett Tefat som de tagit och get iväg på något sätt. Vet inte riktigt så jag ska inte lova något. De sa att det var så varmt, men tydligen så kyls de ner efter bara 20 minuter efter de landat om det är mindre som de påstår att det är (Meteoritjagarna) på Discoverychannel de berättade detta med att den kyls ned, eftersom den är många minusgrader, den flammar och kan börja brinna när den åker igenom och ner till jorden men den kyls ned fort efteråt.

Dressan
7/23/09, 10:43 PM
#23

Jag tror inte på dem.. eftersom jag aldrig har sett något..

men men.. om de finns.. varför kommer de inte ner på jorden då?:O

Och typ säger hej eller något :P..

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Minerella
7/25/09, 11:04 PM
#24

Absolut!

Gahella
7/26/09, 2:26 AM
#25

#17 Vilken speciell upplevelse Playja.

De visar sig nog inte bara för att säga hej precis;) Det finns alltid ett större syfte då de visar sig. De som haft dessa möten förändras helt!

Playja
7/26/09, 4:22 PM
#26

#25… Ja ..det var det och det är inget sonen glömmer heller! Flört Han pratar ofta om det.

Hopoksia
7/27/09, 2:01 AM
#27

Du menar kometen Halebob. tror det var 1997 eller 1996. Jag kollade på den en hel kväll ute på stranden, men såg inget annat än kometen. Men den visade sig ju flera dygn.

Annons:
Hopoksia
7/27/09, 2:02 AM
#28

Naturligtvis så finns de! Skulle vara otänkbart annars.

Rumblebee
8/13/09, 11:04 PM
#29

UFO'n finns, tror varenda kotten någon gång sett ett ufo.

Sedan om utomjordingar finns, så ja, det tror jag, i och med att rymden är så pass ofantlig, som den är, så måste det finnas minst en främmande civilisation där ute någonstans.

[Spanaren]
8/14/09, 12:18 PM
#30

Varför ska vi bara vara så ego och tro att bara vi finns?!?! Givetvis så tror jag på att det finns något mer där ute i universum.

Intressant det du berättade #17 /kram Spanaren

[TrevorS]
8/14/09, 12:32 PM
#31

Jag vet att de finns av egen erfarenhet faktiskt, däremot vågar jag inte säga något om att folk blir bortrövade och testade droger på eftersom om det skulle vara så är de sjuka och behöver hjälp, men varför de inte vågar be om hjälp kan vara för att de vet att människorna kommer att freaka ut och springa iväg som galningar om de skulle landa, jag skyller på dagens film att vi är rädda för det som inte ska hända eller om monstret under sängen och änglar sa föräldrarna alltid att de aldrig fanns eller tomten och utomjordingar och spöken, men det gör de ju, nja inte tomten då. =)

[StaffanM]
8/14/09, 10:18 PM
#32

Nog finns dom allt.

Gahella
8/15/09, 12:04 PM
#33

Hej kompis! Då kanske du kan bättre svara på frågorna som kvasar har från denna film, än vad jag kan? kvasars frågor

semjal
8/15/09, 4:13 PM
#34

är det nån som har implantat, och vet anledningen

Annons:
SumacWarmi
8/15/09, 7:24 PM
#35

Om jag inte trodde på att UFO finns, vad skulle jag då göra på den här iFokussidan?

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

[magic13m]
8/16/09, 2:51 PM
#36

Självklart finns de! Att vi skulle vara ensamma i hela universum DET känns osannolikt!

jossan84
9/30/09, 9:28 PM
#37

Jag tror att det finns liv på andra planeter, men tror inte att de har varit här. Hur ser de i så fall ut? Kan knappast likna något på jorden, allt liv här beror ju på mutationer som skett här. Tror inte heller på spöken.

Är ofta ute och kollar ofta på himlen, fotar mycket på himlen, speciellt solnedgångar. Jag har då aldrig sett annat där uppe än fåglar, flygplan och moln. Kollar man på natten kan man se stjärnfall och satelliter.

Vi blir lätt lurade av våra ögon och vår hjäran och tror att vi ser och upplever saker som inte finns.

Det finns folk som tror att de upplever onaturliga saker när tvn slår på sig av sig själv, dörrar glider upp, muspekaren åker på skärmen, det knarrar på övervåningen… nej, det är inte onaturligt.

[StaffanM]
9/30/09, 9:51 PM
#38

#37 vad tror du om den här filmen Jossan

jossan84
9/30/09, 10:46 PM
#39

#38 Det ser ut som att någon släppt upp en väldig massa vita ballonger i luften :P

Finna ju massor av filmer med ufon och, även om man inte kan förklara vad det är så tror jag knappast att det är utomjordingar som hälsar på. Det är ju väldigt lätt att fejka sånt här.

Kan tillägga att jag tycker att det är väldigt intressant med utomjordiska och onaturliga grejer. Älskar sci-fi och rysare och tycker att det är spännande att höra folks historier om märkliga saker och skulle verkligen vilja tro på det. Men jag är naturvetare och jag kan helt enkelt inte se att det kan finnas en förklaring i naturen. Och allt som inte människan skapat har naturen skapat. Så när något 'onaturligt' kommer upp på duken så tror jag att det finns en naturlig förklaring eller så har människan ett finger med i spelet.

Finns ju förstås mer eller mindre seriösa 'upplevelser'. Det där programmet på tv där de springer runt med värmekameror och leter efter elektriska fält och hoppar högt när något ramlar i golvet, det är pinsamt.

Sorry, nu blev det lite mer åt spökhållet.

ufo-anna
10/1/09, 2:18 AM
#40

Wow, Playja - vilken kille du träffade där i norrland som hade träffat UJ o därefter kunde stämma blod!

Var i norrland bor du?… Jag bor oxå i norrland - I sundsvallstrakten - vore kul om man kanske kunde ses någongång om nu inte avståndet är för långt bort?…

Den där killen som mötte UJ är jag väldigt nyfiken på… Vet du vilka sorts UJ han träffade?

Träffar han dom än?

Kramar Anna!

[StaffanM]
10/1/09, 3:37 AM
#41

Alien Threat Invasion Aliens Warning Raw Ufo's Are Real NASA says - You Can't Handle the Truth

Annons:
ufo-anna
10/1/09, 12:20 PM
#42

Staffan M - videon med konferensen i Barcelona nu i somras är så bra och sammanfattande av den UFO/utomjordiska angelägenheten att jag bara vill gråta av lättnad och glädje när dr Steven Greer har modet att föra ut dessa förlösande ord i sitt tal!!!

Tack för videon!!

kramar Anna!

[StaffanM]
10/1/09, 12:56 PM
#43

Nämen hej Anna….så du är här också !

Javisst är den bra, ….Bob Dean och en massa andra var ju där också

Kolla Project Camelots nya konferens från Sept 2009 på min sajt.

"en vidunderlig konferens"  heter tråden.

David Wilcock har mycket intressanta fakta om både det ena och andra…och många andra var också där…..

[StaffanM]
10/2/09, 12:58 AM
#44

2 min och 36 sekunder med Stephen Bassett talking about Disclosure

Foolmeonce
11/25/09, 11:50 PM
#45

#14

Jag vet inte om det är samma "komet" men för någon vecka sen berättade jag för en avdankad stridspilot att jag sett en hel del intressanta program på History-channel och att dom sa att är det några som har trovärdiga observationer så är det piloter. Då berättade han om en känd komet för ett antal år sen som han sett när han var uppe i luften och han säger att det var ingen komet och att han är stensäker på det. Det var en cylinderformad farkost som rörde sig helt olikt vad en komet skulle ha gjort.

 Han berättade om 2 andra möten han haft varav det ena hände när dom var 5 st stridsplan som var uppe och alla såg det. De hade diskuterat det efteråt och alla var överens om att det var UFO. Han berättade även om ett stort skepp ca 4 kilometer i diameter på 12.000 meters höjd över nordvästra skåne, som låg kvar i flera timmar och dom skickade upp det ena planet efter det andra för att spana men han var inte själv uppe och såg det. Farkosten försvann sen med en otrolig fart.

Innan trodde jag starkt på UFO´s men nu känns det som att det står utom all tvivel. Det enda som kan få mig mer övertygad är att få se med egna ögon. Jag har sett någon liten konstighet på natthimlen men inget som jag kan belägga med varken det ena eller det andra.

satori
11/27/09, 1:39 PM
#46

#45 Intressant, men borde inte den där på 12 000 meters höjd ha setts av folk då?

Foolmeonce
11/28/09, 9:45 PM
#47

#46 Jo för fan och det var det tydligen också. Man snackade väderballonger och sådant klassisk, men det var väldig många som såg det. Tänk att 12000 m är rätt högt upp. Ett SAS-plan på 6ooo m ser ju inte så stort ut.

Inte min egen upplevelse men jag finner expiloten väldigt trovärdig.

Upp till toppen
Annons: