Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1982 ggr
semjal
8/10/09, 7:24 PM

lifta med ufo

jag gick ut en vinter för två år sedan och stod på gården och tittade upp mot sjänorna, då kommer det västerifån rakt över gården, jag har bara sett dem som lysande punkter, då får jag ett infall och håller upp tummen i luften, samtidigt som jag pratar med dom telepatiskt, …"får jag följa med" jag blir paff men det stannar upp och står stilla, så står jga med tummen i vädret en två-tre minuter och ufot står stilla ovanför mej, men inget mer händer så jag säger , jag kan väl inte hoppa upp heller, men inget svar, så ledsnar jag tar ner handen igen så går det en liten stund, så startar det igen och fortsätter rakt fram i samma bana.,så sen stårjag ett tag och går in sen, funderade varför det stannade när jag satte upp tummen, otroligt alltihop

Annons:
Gahella
8/11/09, 2:06 PM
#1

Förstår din känsla sejmal! För de stannade ju faktiskt upp:) Ja det är bara en tidsfråga innan vi sitter där i sätet igenGlad

Foolmeonce
12/2/09, 10:35 PM
#2

Om de hade landat och "bjudit dig på en tur", hade du blivit skraj eller nyfiken? Själv går jag och hoppas på att bli "uppbeamad" men hade det hänt i verkligheten hade jag nog gjort i rustningen. Skrattande 

Spännande äventyr. Hoppas att du får hänga med nästa gång.

palien
12/2/09, 11:12 PM
#3

hänger med så fort jag får chancen

lyrah
1/18/10, 3:17 AM
#4

har alldrig hänt mig hur mycket jag än önskat att få följa med en farkost på en tur,  har varit på ödsliga ställen i skogen på natten men inget har hänt, dom vill väl kanske inte ha med mig att göra, vad vet jag. tror dom kanske väljer ut folk av ett syfte

palien
1/18/10, 6:46 AM
#5

ska tala om hur jag gjorde för många år sedan. jag låg vaken innan jag somnade på kvällen och sände ut tankar mot rymden att jag ville ha kontakt i många år, sen en kväll gick jag ut på gården, höll upp en tändare mot stora björn, och sa telepatiskt "vi har uppfunnit eld".sen gick det nåt halvår, så ligger jag i sängen en eftermiddag, det hade börjat skymma. så ser jag en stjärna trodde jag som rörde sig konstigt. så börjar den fara upp och ned och åt sidorna. jag såg den bakom ett grenverk på en björk. så man om man har den synvinkeln, kunde se att den rörde sej runt och upp och ned på båda sidor av björkstammen , ungefär en meter som mest från min synvinkel. sedan dagarna efter och åren har det hänt mycket efter de tog kontakt  (går att läsa i min bok på min sajt)

[Hukanson]
1/20/10, 3:48 PM
#6

I värsta fall är de väldigt gramsna på dig ifall det är en galaxial symbol för f-k y-u .

De kanske tror att du är för hastighetsbegränsningar över svenskt luftrum , medlem i hemvärnet eller så .

Du har så mycket att berätta semjal , det är få som har upplevt så mycket med ufo väsen.

Annons:
lyrah
1/22/10, 8:05 AM
#7

he he måste fan va så, jag blir feting dissad av utomjordingar, snyft!! nej visst har jag sett något jag oxå, sen om det var ett ufo vet jag inte, nog snarare ett ljusfenomen.

palien
1/24/10, 10:42 AM
#8

hade besök dagen efter ochså , det var mulet jag skymtade två stjärnor svagt, en stor lysande punkt kommer sakta glidande förbi mitt fönster där jag ligger,jag rusade efter kameran, som jag lånat just för sådana ändamål ett par tidigare , öppnade fönstret och skulle knäppa ett kort, när precis två bilar kom uppför berget och bländade av alltihop, annars har jag haft kort på ett lysande föremål, mot en mulen himmel. men jag får säkert fler tillfällen

Upp till toppen
Annons: