Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4975 ggr
semjal
8/23/09, 1:07 PM

öppen rymd om 200 år

vi kan inte se den fjärde dimensionen….men  inom 200 år ska våra ögon öppnas…..det dröjer nog längre tills vi kommer in i femte dimensionen………jag har fått se en  glimt av fjärde dimensionen det är enormt…………..det var stjärnklart och så  öppnas det en  glugg i en sjärnklar himmel    helt otrolig känsla  öppen rymd………det for flera lysande punkter  skepp åt olika håll man kände att här hör jag hemma en enorm närvarotjänsla med framtiden  som om jorden var ett litet hus i rymden………….mina guider utomjordiska vänner  har sagt mej att fjärde dimensionen är här inom 200 år…men femte dimensionnen  som det pratas om dröjer längre,  när fjärde dimmensionn kommer får vi se vilken livlig trafik det är på stjänhimmelen

Annons:
semjal
8/23/09, 7:31 PM
#1

vi kan bara se tredimmensionellt.   de som tror att vi är på väg att gå in i femte dimmension tänker tydligen hoppa över ett steg i utvecklingen…..nästa steg är den fjärde dimmensionen. som många av oss kan ha syner och upplevelser av.den femte dimmensionen kan vi inte föreställa oss innan vi gått igenom den fjärde dimensionen. hjärtats chachkra dn fjärde dimmensionen

semjal
8/23/09, 8:37 PM
#2

andra dimensionen, det är en streckgubbe på ett papper han skulle aldrig fatta att det finns något utanför papperet…skulle han nu gå vidare till tredje dimensionen skulle han se pappersarket ligga på ett bord i ett rum………………vi kan ana oss och se glimtar av fjärde dimmensionen efter som vi är på uppstigning…………………………men den femte dimmensionn då är vi som en streckgubbe på papperet i jämförelse

enola
8/23/09, 9:29 PM
#3

Knepigt är det med alla dessa dimensioner, har själv ingen aning om vi är i 3e på väg in i 4e. Har läst lite här och var att vi kanske redan kommit in i 4e och kommer gå in i 5e vid 2012 när vi skiftar tidsålder. Men kärleken tänker jag inte hoppa över vart vi än skulle vara! :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

semjal
8/23/09, 11:15 PM
#4

ja det är knepigt…..om du ser på tv så är det en två dimensioneldbild………men ser du en tredimensionell film så måste du ha speciella glasögon för samma sak  som bara  du behöver titta ut genom fönstret för att se…………om du ser en gran med ett berg bakom  så ser du att det finns ett djup mellan granen och berget.det är det tredimesonela……………när vi kommer till fjärde dimensionen så får vi ett djupseende till kan man säga…………vi kan se fysiska varelser bakom granen eller framför som är osynliga för oss i det tre dimensionella synen

Acko
8/24/09, 10:40 AM
#5

Och du mår bra?

semjal
8/24/09, 10:55 AM
#6

har jag fel så rätta gärna till!

Annons:
semjal
8/24/09, 12:20 PM
#7

VAFF!   (en peronlig hälsning)

Gahella
8/24/09, 4:29 PM
#8

Jag såg den öppna rymden förra sommaren på den kosmiska träffen i Ramsberg. Vi gjorde en vägledd meditation med acturianerna som var så stark! Jag åkte upp som i en tunnel och stannade till vid en avsats och t.vä står en av dem vid ett skepp, en liten grönaktig vänlig varelse som önskade mig välkommen! Sedan fortsatte jag lite högre och hamnade med huvudet i den rymden. Och det är som du säger, där är livlig trafik, fullt med olika flygande skepp och massor av synliga planeter.

Denna upplevelse grep mig djupt, så när jag landade igen kunde jag inte sluta gråta. Att jag bara fick komma fram med huvudet handlar väl om att jag är mentalt redo för detta möte, medans min kropp hade mer att bearbeta i sin cellminnen innan nästa etapp…Obestämd

Gahella
8/24/09, 4:36 PM
#9

Att det ska ta 200 år är nog olika för oss alla. Enligt M. Munk kan det ta c:a 1000 år innan alla är uppe. Men denna resa går det också sådana som är före och visar/plöjer vägen, vissa är redan i den 5:e dimensionen, andra på väg in…Den 4de är väl som en stor reningsplats innan vi kan leva i den villkorslösa kärleken och våra kroppar helats från det 3D-"helvetet", av sorger, illusioner och separationer och kärlekslöshet, kanske?

Acko
8/24/09, 5:51 PM
#10
8

Skärp dig! Du har förläst dig på SF litratur, komm tillöbaka till verkligheten.

Gahella
8/24/09, 6:43 PM
#11

#10 Skärpa mig?! På vilket sätt då, så det passar din världsbild bättre då, eller?!

Vill bara påminna om att detta är en Intressesajt för de som behöver och delar liknande intresse. Om du har intressanta frågor, ställ gärna dem, men kom inte och häckla dem som har dessa upplevelser, varse du tror på dem eller inte.

Playja
8/24/09, 9:26 PM
#12

#10…  Du!.. vi undanber oss den typen av kommetarer här inne på Uj… annars är du välkommen att ha åsikter, fast med god ton.. okej!!!

moonflower
8/24/09, 11:35 PM
#13

Vet inte särskilt mycket om olika dimensioner - vet bara att jag ser och besöker och möter många olika själar…och jag blir lika glad varje gång över all kärlek och vänlighet! Oavsett dimension! 

Okey alla jag möter är inte "guld och gröna skogar"…alla är inte så charmiga… en del verkar kolla in om jag blir skraj - då "attackerar" jag dom med en "andlig" kram fylld med ljus och kärlek och poff - de försvinner tack och lov …de verkar inte gilla läget…

Annons:
[Hukanson]
8/25/09, 12:38 PM
#14

Håhå tillåt en enkel materialist att påminna om våra vetenskapsmäns och teknikers arbeete för er välfärd . Det är faktiskt sant att vi planerar att fara till Mars och för att kunna göra det så behöver vi bygga en rymdstation antingen på månen eller som en fristående (!) rymdstation . Det kommer att inom kort vara en väldig massa människor som reser omkring och arbetar med fast månadslön i rymden och de behöver inte meditera på Ramsbergsgården för att se rymden öppna sig på alla sidor . Möjligtvis skulle de vilja slippa att se andra rymdskepp omkring sig när de arbetar men de modiga skulle kanske vilja ha någon chans till kosmiska språkövningar . Huruvida de då skulle förfalla till teckenspråk eller sitta crazy i telepatiska hjärntvätter vet inte jag men kanske Semjal kan gissa .

semjal
8/25/09, 1:27 PM
#15

när det gäller 2  3  4 dimensionn är det fakta   när det gäller 5 kan jag inte ens gissa hur den är……………….när det gäller inlägg 1    så var det en faktisk fysik synupplevelse   med 4 dimmensionens  djupseende i en stjärnklar 3 dimensionll himel det var dessutom 3 personertill närvarande en av dem yttrade "öppen rymd"…………………….men nu är det ju så att den 4 dimmensionen ochså  är chackra4  hjärtas chackra  så jag förstår att det väcker starka känslor

[kajmal"]1
3/22/15, 9:17 AM
#16

tror att syner av andar spöken, är glimtar från fjärde dimmensionen

[kajmal"]1
3/22/15, 9:27 AM
#17

min tidsresa, eller en resa i främmande dimmension

Upp till toppen
Annons: