Annons:
Etiketterarkivlänkar
Läst 3677 ggr
Kvasar
8/18/09, 1:09 PM

1 klipp & 1 video

Att göra ett UFO - Youtube

Alien Autopsy - Google Vids, en dokumentär, inte youtubeklippet.

Absolut ingenting jag lägger upp för att tycka någonting åt något håll, men eftersom det finns så mycket material här som talar för Aliens, så tänkte jag jämna ut det lite med två videos som (enligt mej) faktiskt varken talar för eller mot…

Annons:
Gahella
8/18/09, 1:23 PM
#1

Hehe.. Ja människan är uppfinningsrik! Men säger som de: But we still belive in ufos:)

Nu har inte jag sett hela filmen i Autopsy, men den har vi diskuterat härinne förut, och vi var redan då skeptiska till den. Han säger i början att inte hela filmen är fejk, vad är det som inte var fejkat då?

Kvasar
8/18/09, 1:37 PM
#2

Jo ja kommer ihåg dom trådarna, har vart här och tassat mer än ja lämnat fotspår! :p

Han kommer inte ihåg vilka delar som är fejk och inte. Han hade träffat en kille som jobbade för (om ja minns rätt) flygvapnet, och den killen hade gett honom en remsa film som senare blivit förstörd av slitage och ålder, så man kan dessvärre inte kolla på orginalet. Men dom tre grabbarna som ligger bakom skapandet av filmen hävdar att hela filmen är en remake av orginalet med små bitar från orginalet inmixat.

Gahella
8/18/09, 1:50 PM
#3

Tack, ja det skulle däremot inte förvåna mig. Tänker bl.a på Roswell i detta.

Kvasar
8/18/09, 2:12 PM
#4

Kan du utveckla de tack ?

Gahella
8/19/09, 12:14 AM
#5

Jag vet ingenting bara hört lite genom åren. Men har en känsla att då de kraschade i Roswell, tog de hand om dessa kroppar. Och vad de gjorde med dem, kan vi bara gissa. Men säkert var det på liknande sätt som i filmen ovan.

Kvasar
8/19/09, 10:10 AM
#6

Jaså var de så enkelt! :) Jo dom säger ju i dokumentären att orginalet kommer från Roswell. Men det klippet som alla har sett, som är en remake, de klippet kommer från en lägenhet i England.

En snubbe som jobbade som kameraman åt amerikanska armén säljer filmen till honom, och säger att han spelade in den 1947 i Roswell. Dvs. inte flygvapnet som jag gissar i inlägg #2.

Den här orginalkameramannen är ju dock anonym så de sjunger om de i hela dokumentären, dom kallar honom "kameramannen" och vill inte avslöja de minsta om vem de är! Och de är ju den näst största anledningen att man inte kan säga om de är 100% bluff eller om dom talar sanning. Störst är väl att orginal på 16mm film är trasigt och inte går att se på.

Annons:
Upp till toppen
Annons: