E.T. / Utomjordiska raser

Detta måste ni bara höra och se!

2009-08-12 02:34 #0 av: Gahella

En av grundarna till Disclouse projekt (säkert feltstavat:) En som vågar tala när andra tiger. Han känner alla inblandade i allhanda mörkläggningar, han har talat med CIA och presidenter, och tar även upp människogjorda aliens och mycket annat. Han visar och helt fantastiska bilder och även ljudupptagningar på signaler som skeppen ger ifrån sig.

Han säger att nu går det inte att stoppa sanningen längre:) Och Spanien går i täten och låter honom tala..nu väntar vi på resten;)

Anmäl
2009-08-12 02:40 #1 av: Gahella

Ja den är lång, men väl värd att lyssna på!

Anmäl
2009-08-12 02:48 #2 av: Cristine

Får lyssna på hela i morgon,mina ögon börjar gå i kors.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-08-12 02:51 #3 av: Gahella

Mina med, nattinatti:)

Anmäl
2009-08-12 03:32 #4 av: Cristine

Jag såg hela videon till slut.

Anmäl
2009-08-12 11:58 #5 av: [Spanaren]

Skummat lite och det är verkligen tänkvärt ... varför förneka något som redan finns och som vill ha kontakt med oss/kram Spanaren

Anmäl
2009-08-12 12:29 #6 av: Cristine

Ja det kan man ju fråga sig, men det finns ju många som är rädda!

Anmäl
2009-08-12 12:35 #7 av: Gahella

Ja som när Clinton sa: Om jag ber om tillgång till detta, kommer samma sak hända mig som John F Kennedy. Eller som när Amiralen ber om axess dit får ett blankt nej?!  

Anmäl
2009-08-12 13:37 #8 av: Cristine

Undra vilka det är som styr där och kan be både Amiraler och Presidenter att dra.. Zon 51 borde sprängas.

Anmäl
2009-08-13 14:45 #9 av: Kvasar

Nu måste ju jag som skeptiskt inställd få fråga....

När han visade filmerna, så var det en stor grön cirkel i bakgrunden, bakom stjärnorna och farkosterna. Vad var det för cirkel? Var det månen? Hur kan det komma sig att han lyckats fånga även stjärnor på film? Det går ju faktiskt inte att fånga stjärnor på bild, med varken kamera eller filmkamera. Kanske om man har någon superduper wicked bra kanonkamera, men han själv sa att dom hade använt dålig kamerautrustning. Inte ens hollywood filmer har en riktig stjärnhimmel, i det scener man faktiskt kan se stjärnorna. I slutet av den sista filmen han visade så började alla stjärnor röra sig fram och tillbaka, synkroniserat åt samma håll, exakt lika långt och i exakt samma ögonblick och hastighet. Som länderna på en jordglob när man snurrar på den, eller som texten på en overhead när man flyttar pappret. Hur kommer det sej?

Argumentet: "titta hur den rör sig uppåt i bild, det är alltså ingen fallande stjärna". VA!? Vet han om att Jorden är rund och rymden utan gravitation? Och att det inte finns några fallande stjärnor? Fallande stjärnor är antingen sateliter eller meteroer etc, som färdas genom rymden.

I övrigt antar jag att man får ta honom på hans ord. Han lade ju inte fram nå bevis för det han sa. Det var några papper som jag själv skulle kunnat gjort i paint. Har sett ett annat klipp från disclosure project där de faktiskt visade en ritning på ett flygande tefat, visserligen skulle jag kunna göra en sån i paint också.

Va var det han sa, senaste 3 månaderna har vi haft konstant besök av ET's utan att männskligheten vet om det ? Om det nu är så, kan tanken att dom faktiskt inte vill träffa oss ha slagit honom? Det kanske inte är CIA's fel att vi inte vet något?

Tacksam för svar och spekuleringar på mina frågor! :)

/kvasar

Anmäl
2009-08-14 13:03 #10 av: Gahella

Det där kan inte jag svara på kvasar. Men har bjudit in en internet-vän som tydligen kan det här. Så vi avaktar;)

Anmäl
2009-08-16 00:27 #11 av: [StaffanM]

Hej Kvasar !

Cirkeln är formen på nightvision strålen antar jag...Jag har en hd-kamera själv med NV som jag ännu inte testat i nv-mode Att man kan se stjärnorna är inte konstigt alls....han har kameran i nigth-vision mode. T.o.m. de billiga dv-kamerorna har NV.

Du skrev

" I slutet av den sista filmen han visade så började alla stjärnor röra sig fram och tillbaka, synkroniserat åt samma håll, exakt lika långt och i exakt samma ögonblick och hastighet. Som länderna på en jordglob när man snurrar på den, eller som texten på en overhead när man flyttar pappret. Hur kommer det sej?"

Om han rör på kameran så rör sig alla stjärnorna.

Det som rör sig uppåt i bild är något som finns i vår atmosfär och gravitation.

Steven vet att ET:s inte tar officiell kontakt föränns mänskligheten är redo....vilket är snart.

Om inte makteliten hade hemlighållit allt de vet från möten med et:s och kraschade ufos så skulle mänskligheten varit mogen för länge sedan för kontakt.....nu börjar de släppa på en del info. och försöker få oss att tro att et:s är fientliga och vill ha resurser för krig i rymden. Vi hålls dock i karantän av våra kloka vänner i rymden för de galna satanister som nu styr vår planet kommer inte att tillåtas åka omkring och ställa till jävelskap.

Anmäl
2009-08-16 13:05 #12 av: Gahella

Tack mystiker, bra att få svar på de frågorna. Då får vi se om kvasar också är nöjd med de svaren:)

Anmäl
2009-08-18 12:02 #13 av: Kvasar

Ja, jag kan ju inte påstå att ja är 100% övertygad, men det var ett bra svar utan tvekan! Tack så mycket! :)

Jag har aldrig hört att det går att filma stjärnor med night vision!

"Då kommer vi till frågan om hur man får stjärnhimlen att synas. Även här måste man fuska, och det går att göra genom att manuellt måla dit stjärnor i efterhand. Då är det såklart nödvändigt att filma med stativ och undvika kamerarörelser så gott det går. Alternativet är att använda svarta kulisser som man gör små hål i, och låter en liten kamera lysa igenom. Tänk bara på att använda ett mjukt ljus (det vill säga oriktat), så att ljuset inte ger inslag i kameran."

Då pratar han/hon såklart om stjärnorna utanför våran atmosfär, inte som på filmen, ET's i våran atmosfär. Och han/hon nämner heller aldrig night vision.

Jo visst blir de så att ljusen rör sig fram och tillbaka om man flyttar kameran, men då borde väl även den gröna night vision cirkeln röra sej? Det var just det ja reagerade på, overheaden som ex igen.. Om man ruskar på ett overheadpapper så rör sej ju bokstäverna på vita duken, men den vita duken rör sej inte! Och det var så det såg ut på filmen, "stjärnorna" rörde sej men inte den gröna cirkeln.

Nu vet inte jag speciellt mycket om kameror och deras utrustning, så allt tekniskt ja försöker mej på är bara vad ja önskar att jag kunde kalla kvalificerade gissningar! :)

Men absolut, nöjd med svaret! :)

Anmäl
2009-08-18 13:01 #14 av: Gahella

Det är bra kvasar, man ska ifrågasätta allt! Det är så vi får fram sanningarna:)

Anmäl
2009-08-18 13:46 #15 av: Kvasar

Tack! :) Du kan ju tänka dej vilket h*lv*te lärarna hade med mej när ja fortfarande gick i skolan! :P

Anmäl
2009-08-18 13:48 #16 av: Gahella

Hihi, med mig med! Och fråga mina föräldrar och chefer;) Jaja, det är därför vi är här, för att ifrågasätta allt, det finns i våra gener:)Det är så det gamla försvinner och det nya får plats ju!

Anmäl
2009-08-18 23:18 #17 av: [StaffanM]

Ska testa själv med nightvision mot stjärnhimlen nu i höst. Kan inte tänka mig annat än att de måste synas väldigt tydligt. Man kan ju filma människor i nästan kompakt mörker.

Ufo filmer tycker jag det finns bättre på youtube än Stevens.

Föresten Kvasar ...googla James Gilliland och lyssna på hans föredrag. Du hittar länkar till dem på min spaceshemsida.

http://mystiker52.spaces.live.com/

Anmäl
2009-08-19 00:05 #18 av: Gahella

Bra tips mystiker, en klar favorit!:)

Anmäl
2009-08-23 02:59 #19 av: [StaffanM]

Har nu testat nightvision och det gick inte alls...Han har någon slags specialkamera för att filma stjärnhimlen.....någon väldigt ljuskänslig kamera.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.