Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2369 ggr
Botte
9/17/09, 11:55 PM

Kontakt är ganska vanligt.

Nån som farit över till Amerika och mött Dr Steven Greer eller Jamesa Gilliland? Funderar på det men vill höra om någon annan har erfarenhet av dessa herrars övningar. De "tänker ner" ufon. med 100 tals timmars videoupptagningar och 1000 -tals vittnen, de åker ut i stora grupper. finns massor på videogoogle av dom t.ex http://www.ustream.tv-/recorded/1874942 exopolitics -möte i europa i Juli i år.

Anledningen till mitt intresse är bl.a att jag hade en tredje gradens närkontakt, för ett antal år sedan, kanske 100 meters avstånd, de ljus -tutade på mej, blev skiträdd och kutade in i lägenheten, nyfikenheten tog över efter 10 sekunder, sparang ut men då var de borta, klassisk kontakt: ovalt, silvermetalliskt föremål, sakta ljudlöst gled det fram väldigt nära mej, de måste ha garvat när de såg min förvånade nuna i fönstret.

Detta var kring år 2000 i Solna i Stockholm, mitt i stan alltså. lustigt är att det tog nästan 10 år innan jag började processa denna info, söka på nätet, snacka med grannar m.m, en granne hade efter att jag berättat om min kontakt vittnat om att han sett sett ett svävande cylinderformat föremål med sina föräldrar ovanför Huvudsta torg (Solna) på 60-talet förvisso men iaf, börjar man snacka om detta så får man oväntat positiva svar, går på en kurs nu, berättade om min kontakt för en kollega, han var skeptisk men sedan kröp det fram att han nyligen sett ett stjärnfall med flera "stjärnor" som ändrade riktning i V-form från fallande till att ge sig av uppåt, vad säger man om det? Tror det finns massor av folk som sett trovärdiga UFO:n.

Nu har jag delat lite, flera på denna site som haft kontakt? Berätta, kanske vi kan åka till amerikat tillsammans och erfara urokontakt med Steven eller james….

"Försöker att leva väl å vara snäller me fölk, djur och natur på jorden" Glad

Annons:
Botte
9/18/09, 12:15 AM
#1

Har korrekturläst mitt inlägg, ska vara James Gilliland i första meningen och inget annat.

semjal
9/18/09, 12:27 AM
#2

har själv tänkt ner besök som jag beskrivit i min bok…det är sant sedan jag skrev om det och pratade med vänner var det många som berättade om upplevelser

Upp till toppen
Annons: