E.T. / Utomjordiska raser

Sanni, en hybrid mellan de grå och människa

2009-09-14 01:34 #0 av: Gahella

En omskapande berättelse från denna kvinna som hade en pappa som var från de grå och en indiansk mamma. Hon sattes på 12 fosterhem, våldtogs och användes i otaliga smärtsamma undersökningar. Fick stämpel som paranoid scizofren, och hennes brott var att hon berättade hon var en hybrid! Allt som vi anklagat de grå för i allhanda övergrepp och hemskheter, har vår egen ras utsatt henne för. Om inte hon hade ständig närvaro av de sina hade hon dött för länge sedan av våra låga energier och handlingar här!

Hon berättar vidare att de grå inte ligger bakom alla övergrepp och bortförande, utan det är reptilerna som är kända för att ändra skepnad. Detta beror på ett långvarigt hat till de grå, och vill att de ska få skulden över detta.

De grå har i tusentals år besökt jorden för att studera växter och andra livsfomer här, men aldrig för att erövra! När hon sedan berättade varför hon var tvungen att inkarnera här för att betala sin karmiska skuld, är det mycket ledsamt att höra...

Anmäl
2009-09-14 11:12 #1 av: Playja

Oj...vilken sorgligt läsning!  Gråter Har bara läst din text ännu Gahella och skall se filmen lite senare då den är 49min och vill se den i lugn och ro. Skall först ut på en långpromis med Ozzy och hämta lite härliga energier från skogen nu när solen tittar fram!

Anmäl
2009-09-15 11:12 #2 av: satori

Nu har jag sett den! Intressant berättelse, inget nytt hon berättar dock, allt det där känner man redan till och visst skulle hon ha kunnat läsa sig till allt, det är mer hennes känslosamhet och hur hon börjar gråta som känns mest. Hon har verkligen inte haft det lätt, men så är det ju att vara inkarnerad på denna jord!! Hon är svår att få grepp om för samtidigt som jag upplever henne som förståndshandikappad (ja jag vet mina fördomar om förståndshandikappade) i sättet att prata och röra på kroppen så är hon ju väldigt intelligent och känner till en hel del, kan ju vara hennes hörselskada som gör att jag upplever henne sån oxå.. Får inte ihop det där med karman. Det var väl aldrig hennes mening att störta farkosten? Aldrig hennes mening att så många skulle dö? Begriper inte varför hon skall straffas så hårt för det!! Känner väl igen mig i hennes hemlängtan och att inte riktigt passa in här på jorden. Så jag undrar vad alla invandrare gnäller över??? Då skall de bara veta hur det är att behöva bo och leva i ett helt annat solsystemFlört

Anmäl
2009-09-15 11:15 #3 av: satori

(OT - Varför har de tagit bort kristallerna vid våra nick?)

Anmäl
2009-09-15 12:49 #4 av: Gahella

Har inte du känt dig "förståndshandikappad" här på jorden satori, det har i alla fall jag gjort!?;)

Känner igen mig mycket i henne, för det första hade jag svårt att förstå orden då de sällan var i endräkt med hur människor uttryckte dem. Kom ihåg att jag härmade och upprepade vad andra sa, har fortfarande lite kvar av det, innan jag hittade mina egna ord och hur jag kände jag ville uttrycka dem. Detta pågick till vuxen ålder. Hon känner sig också malplacerad i hennes kropp, det syns verkligen! Jag känner igen en del av de s.k autistiska och de som har andra benämningar som asperger-stämpel på sig.....Men jag ser mest ett stort sårbart barn i henne, med ett väldigt öppet hjärta.

Om jag förståd saken rätt, följde hon inte färdplanen och tog egna beslut i frågan. Ja det verkar hårt, men vi vet inte heller vad detta skapade för de andra som var med. Tänker på den eller de som sades överlevde kraschen, vad fick de vara med om i våra labb? Tror också att sanningen är flerdimensionell, hennes uppgift är ju att nu vara en brobyggare mellan våra raser. Hennes minnen och varande är ju så mycket mer intakta än våra då vi varit i denna tunga energi i så många liv och glömt bort så mycket om oss själva.

Ja de tog bort kristallerna och har även gjort andra förändringar här. Playja vet bättre var du kan hitta den infon:)

Anmäl
2009-10-22 18:03 #5 av: Playja

Har tydligen glömt att skriva efter det jag såg filmen Skäms

Jag blev oerhört tagen av den och tyckte som du Gahella att man kände igen sig själv i en del hon sa.

<-----  *virrkärringnen*  Såg även NU att Satori undrade om kristallerna. sorry!!!..  SkämsSkäms .. lite sent svar kanske? men hur som helst.. dom sög tydligen mycket av servrarna och så var det en massa gnäll om hur man förlorade poäng. Därför valde man att plocka bort dom.

Må stenarna få vila i frid för alltid *s*

Anmäl
2009-10-23 13:47 #6 av: Eremitha

Här är Sannis hemsida.

Min första fråga när jag såg filmen var: Varför presenterar hon inte testresultat på sitt DNA? Det skulle verifiera berättelsen. På hemsidan nämner hon DNA i samband med definitionen av hybrid.

Jag tycker att hon ger ett trovärdigt och intelligent intryck, men undrar alltså över varför hon väljer att inte redovisa sin DNA-sammansättning.

Fair Winds and Following Seas!

Anmäl
2009-10-23 15:35 #7 av: Eremitha

Lyssna vad hon säger från och med 40:30.

Att inom ett par års tid från då, kommer jordens befolkning att få veta att de måste vaccinera sig mot ett nytt slags virus.

Videon är två år gammal!!!!
Hon visste ...

Anmäl
2009-10-23 20:48 #8 av: Gahella

WOW!:O Det var news! Vad uppmärksamt av dig Eremitha! Och håller med dig, det skulle vara så självklart om hon kunde påvisa det genom ett DNA?! Har du hört vad hon har som skäl att inte göra det?

Anmäl
2009-10-24 00:50 #9 av: Eremitha

Har ingen aning om varför hon inte avslöjar hur hennes DNA ser ut. I slutet av föredraget ställde ju någon en fråga om hur det var möjligt att skapa hybrider över huvud taget eftersom de olika rasernas DNA skiljer sig väldigt åt. Hon gav ett vad jag uppfattade som initierat svar på det. Men det måste ju finnas goda skäl till varför hon inte vill ta sin egen genuppsättning som exempel, och därmed faktiskt bevisa bortom alla tvivel att hennes historia stämmer.

Anmäl
2009-10-24 01:54 #10 av: Gahella

Har nyss läst en bok som heter bortförd som jag varmt rekommenderar. Det är en psykolog-professor som hjälper många som mått väldigt dåligt genom hypnos att minnas vad som hände då de blev bortförda av de grå, och lösa dessa trauman som de har och få en förståelse varför. Men där i boken hade samtliga varit med om någon form av befruktning, och senare togs fostret bort för att tas om hand om av de grå. Kvinnorna hade också minnen vid senare tillfällen att kontakten med dessa barn uppmuntrades mycket. Så jag vet inte alls hur våra DNA matchar varandra när man läser dessa berättelser?

Anmäl
2009-10-24 02:47 #11 av: Cristine

En trist historia iaf och hon har mycket att lära ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-10-24 02:54 #12 av: Gahella

Ja och på många sätt. Kanske hon också kan få de grå att inse hur smärtsamt det även varit för de som har haft hemska trauman från deras egna operationer. För även om syftet är gott, har detta märkt människor för livet. Och ännu mer hemskt blir det då detta har tigits genom åren från regeringhåll och oförstående omgivningar...

Anmäl
2009-10-27 18:44 #13 av: Cristine

Jag för stod inte riktigt vad hon sade ibland. Hade hon blivit undersökt 12 gånger?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2009-10-27 18:57 #14 av: Playja

Jag minns inte just det.. för jag hade som du lite svårt att fatta vad hon sa ibland.  Tror säkert någon ovan har mer koll!  Flört

Anmäl
2009-10-27 20:15 #15 av: [Spanaren]

Förklara närmare om de grå?!?!

/kram Spanaren

Anmäl
2009-10-29 02:21 #16 av: Gahella

Cristine läs gärna inlägget jag gjorde högst upp;)

Halloj spanaren det va länge sedan:) Hur mår du? Här har du lite att läsa om bl.a  de grå A-Z Of Alien Species

Anmäl
2009-10-29 13:11 #17 av: satori

#12 Men Gahella, du har skrivit i inledningen att det inte är det grå som gjort detta.Flört

"Hon berättar vidare att de grå inte ligger bakom alla övergrepp och bortförande, utan det är reptilerna som är kända för att ändra skepnad. Detta beror på ett långvarigt hat till de grå, och vill att de ska få skulden över detta."

Anmäl
2009-10-29 13:39 #18 av: Gahella

Nu blir jag förvirrad satori O_O? Jag trodde jag hänvisade Cristine till mitt inlägg högst upp? Att det var vi människor som satte henne på 12 fosterhem....Obestämd

Kram förresten, va gott att se dig igen!! Har saknat digKyss

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.