Kanaliserade budskap

telepatiskt medelande och spådom

2009-09-29 17:19 #0 av: semjal

från vof med början andra april............................................................................................................tor 02 apr 2009, 07:10

amerikanska flottan har en undervattenbas på 500 kvadratmeter under nordpolen illa illa vad de planerar där en demonsstration kommer att ske över området den 4-5 april......................................................................Är det krig på gång, kajmal?............................................................................nej...men en demonstration av kontrollen...............................Av vad då, Nordpolen?.....................................spacepeople.........................Från vilken galax/stjärnsystem väntas dom?.......................................dom behöver nog inte väntas de har funnits i jordens omgivningar i hundratals år......................................Wow! Och nu ska "dom" demonstrera sin kontroll...av vad då? Vad heter dom?

...............................lacarta hav och rymd................................Heter dom "lacarta", och ska dom demonstrera sin kontroll över "hav och rymd" den 4 - 5 april?

..........................................De får i alla fall tur med vädret.
Någon som vet mer exakt vad som står på deras program?...................................lacarta skrattabbore 402 lacarta är reptiler...............................Är inte Carl Bidt snäll mot dig, kajmal? Idag är det den 4:e april förresten, när sa du att lacarta skulle demonstrera sin kontroll över hav och rymd, sa ......................duBlir det nån vaka här på forumet?

.................................

............................................................................ag skrev 4-5 april natten..........................sorry smiskos jag ska dricka öl i kväll får se om man vaknar i morron
...............................................jordbävning i italien marathon vid nordpolen..............................två företeelser som kanske hör ihop? .........................................tidigare inlägg nordpolen april..............................................menar du att detta förfarande orsakade jordbävningen i Italien?..........................................det finns inteligenser och cvilationer som har kontroll över planeter och planetsystem, var saker uppstår går att planera..............................................Vilka intelligenser och civilisationer, vad heter dom? Vad för slags kontroll och över vilka planeter och planetsystem? Vilka saker uppstår var, och hur kan dessa planeras?

........................................................Lacarta: vattenvärde: det var även en explosion på havsbotten utanför nordkap vid samma tidpunkt...........................Vad är Lacarta? Vilket värde på vilket vatten? Vilken period, och vad var det som exploderade?............................lacarta=reptiler april månad den största och viktigast natutillgången på jorden är vatten "vattenvärd" mäniskan består av +70% vatten det var en amerkansk sak som exploderade (sprängdes)
................................................Vad för slags reptiler, vilken art? Ja vatten är viktigt, och? Vad för amerikansk sak var det som sprängdes av vilka och varför då?...................................Vilka människor har kontakt med vilka främmande varelser? Vilka stjärnor kommer människorna ifrån? Vilka människoliknande reptiler, vilken art är det?

........................................ag har inte fått mer information....lacarta filen det var en tjej som sa lumbulus jag vet inte vad det betyder hittar det inte i nationalcyklopadein
...............................kajmal, menar du det här? The Lacerta File skriven av en person som påstår sig ha talat med en utomjording.
Googlar man på ordet Semjal kommer man till dina berättelser på olika fora.

men om jag ska vara ärlig så är jag inte alls nyfiken på det ovanstående (ville mest hitta länkar åt andra debattörer som undrar vad du pratar om), utan undrar fortfarande vad du menade med den amerikanska flottbasen vid nordpolen, sammankopplad med ett jordskalv i Italien. Menar du att en eventuell sprängning fortplantats till just Italien?
.........................................Varför märkte inte någon i något annat land av skalvet?

.............................jag fick medelande om att något skulle hända 4-5 april ,skalvet i italien var 5 timmar efter tid om man nu sätter igång en kedjereaktion där nere så går det inte exact beräkna när utbrottet sker omkring den 9 april var det marathonlopp mvid nordpolen om nu annat skett där uppe har jag inte fått vetskap om eller sett publiserad, när det gäller den amerikanska basen så håller de nog tyst om det mesta.......skrattbborre 402
......................Det ser inte ut som om man kan bevisa eller motbevisa din eventuella tes om den amerikanska flottbasen + eventuell sprängning, eftersom amerikanerna i så fall är väldans hemlighetsfulla,
men jag tackar för ditt svar ändå.
...................................................den 31 mars pacerade ett ufo(det är många per vinter) jag citerar : ett telepatiskt medelande något kommer att hända den 4-5 april ett slagskepp (ufo) kommer att viss sej över nordpolen det är en demonstration , det kommer at sprängas en sak utanför nordkap mäniskoliv kommer att gå åt, ..om nu något visat sej över nordkap kommer knappast att synas i massmedia............................................

Anmäl
2012-05-29 10:46 #1 av: [Norpan88]

Lacerta is one of the 88 modern constellations defined by the International Astronomical Union. Its name is Latin for lizard. A small, faint constellation, it was created in 1687 by the astronomer Johannes Hevelius. Its brightest stars form a "W" shape similar to that of Cassiopeia, and it is thus sometimes referred to as 'Little Cassiopeia'. It is located between Cygnus, Cassiopeia and Andromeda on the northern celestial sphere. The northern part lies on the Milky Way.

Lacerta kan syfta på:

Taste and you will see that I am a good God. ps 34:8

Anmäl
2012-05-29 10:47 #2 av: [Norpan88]

Kanske detta år, eftersom det nyligen varit jordbävning i italien och en till idag.

Taste and you will see that I am a good God. ps 34:8

Anmäl
2012-05-29 11:13 #3 av: [kajmal-0]

brukar kalla ett ufo  skrattaborre 404 som paserar här ibland..............skrattaborre är en sorts ödla som kallas  lacarta   finns i mina hemtrakter

Anmäl
2012-05-29 15:12 #4 av: Marr

Det här är jätteintressant ju! Förvånad Tack! Glad  Norpan, jättebra med länkarna, så man kan orientera sig! Tack till dig med! Glad 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-29 16:51 #5 av: [kajmal-0]

#0  denna amerikanska undervattensbas, skickar ut små atomatiserade ubåtar, som har ombord ett nytt dödligt vapen.......ufoslagskeppet över nordpolen, den 4-5.  slog ut och neutraliserade en ubåt utanför nordkap

Anmäl
2012-05-29 17:47 #6 av: annica77

BORTH Med denna bas och det omgående! Förbannade illuminatis och deras maktbegär! Man blir ju rent av förbannad på dessa skitstövlar och deras förbannade sjuka maktbegär! GRRRRRRRRR!!!!Skrikandes

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.