Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 4250 ggr
Cristine
10/10/09, 10:12 PM

Ufo jagad av jet dyker.

Den dyker i havet nära en fiskarbåt i Galicien Spanien och fiskarna blir skiträdda. Där är också en helikopter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[budewabo]
10/10/09, 11:39 PM
#1

Tack för att du delar!! Spännande dykning av UFOt.

Vet du något om detta publicerades i tidningar eller på nyheterna?

Cristine
10/10/09, 11:43 PM
#2

Det måste ha gått ut i tidningarna för det gick på tv nyheterna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
10/11/09, 8:15 PM
#3

Och tvärtom, ufo fångar militärplan när det ska gå ner för landning

på militäranläggningen i Arizona.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Denna kommentar har tagits bort.
[budewabo]
10/11/09, 11:23 PM
#5

#3

Den sekvensen var riktigt cool! TAck för att du publicerar.

Cristine
10/11/09, 11:30 PM
#6

Ja häftigare är svårt att hitta!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[budewabo]
10/11/09, 11:30 PM
#7

#4

Pruttaren64, du verkar vara ett troll och er skall man inte mata. Ni älskar uppärksamhet och vara irriterande och bajsnödigt barnsnödigt ordvitsiga.

Jag gör ett undantag och vill skicka med dig en tanke.

Tycker du om dig själv?

Tycker du verkligen om dig själv som orkar hålla på såhär i ett gott forum där intresserade människor skriver om saker som intresserar dem. Varför är du ens här om du bara skriver prutt överallt? Är det för att bara när dig på negativiteter och negativ energi och det är det enda du liksom vet och förstår? Varför inte njuta av den fina dialogen här och delta med liv och lust istället för prutt?

[Hukanson]
10/12/09, 1:23 PM
#8

Såååååg ni vad som hände ? Att aliens "tar" in peroner i rymdskeppen har vi ju hört men detta att se ett rymdskepp "ta" ett militärt spaningsplan är ju världsrekord ! Inte undra på att en del skjuter med kulspruta efter UFO´s .

Visst förstår man att det går att bli rädd i mötet med det okända utomjordiska . Men alla tecken tyder ju ändå på att de är pacifister och bara är intresserade av att utveckla intelligensen .

Denna kommentar har tagits bort.
Farwuq
10/12/09, 9:47 PM
#10

Undras vad som hände med piloten i planet?

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

enola
10/12/09, 9:58 PM
#11

Häftiga filmer :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

[Hukanson]
10/13/09, 10:51 AM
#12

Visst går det att räkna upp väldigt många personer som försvunnit utan spår . De får väl inte ens en gravsten . Men namnen borde finnas på någon lista som läses upp i FN tycker jag .

[budewabo]
10/13/09, 12:01 PM
#13

Har tittat på den första sekvensen om och om igen.

Det ser ut som att något åker framför planet. Skjuter planet månne en liten raket eller så mot ufot som vid det laget dykt i havet?

Vad får ni för känsla kring detta?

Annons:
Farwuq
10/13/09, 3:44 PM
#14

Kan det inte möjligen vara två flygplan, det ena lite längre bort?

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[TrevorS]
10/14/09, 8:40 PM
#15

Ser inte äkta ut om den skulle åkt ner precis som en sten faller skulle vågorna gå uppått som det gör på bilden men efter gått igenom några sekunder i taget ser jag att den inte åker rakt ner utan snett nedåt. hmm.

#3. Den är lite rolig, de visade hur man gjorde den i Adobe Aftereffect fanns som tutorial på youtube dock finns den inte kvar men det finns säkert flera som sett den. =)

Denna kommentar har tagits bort.
Cristine
10/14/09, 9:06 PM
#17

Denna video är från Tv Galicia Terra!

Här hör man hur de från helikoptern ropar i megafonen: "Diriganse a tierra inmediatamente" = Åk mot land omedelbart.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[TrevorS]
10/14/09, 10:55 PM
#18

#17. Jo jag hör det, men tror ändå att den är fejk, kollat lite förmycket på ufofilmer och gått igenom mycket själv, är grymt intresserad av filmer på ufon, men sett en del som sett ser äkta ut, sett några här också, kanske skulle skriva lite på de också. Men sett dokumentärer på flera som de gått ut som äkta som inte var det.

Det finns ett annat bra exempel där det lurades flera personer efter 2 veckor gick något fel farkosten störtade, alla sprang ut i skogen och vad var det, det var en fylld balong med silverfärgat papper och ett litet batteri och några cyckelampor (själva lampan) balongen gick tydligen sönder/krympte av kylan. Fanns flera som filmade den och därför folk lockades dit.

Vet inte riktigt vad det betyder den som ett ufo flyger ner i vattnet. Men det var bara vad jag tror, den andra nr #3, den är riktigt fejt eftersom det finns tutorial där de visade hur de gjorde det klippet. =)

Cristine
10/15/09, 12:47 AM
#19

Man talade inte om annat iGalicien och hela Spanien de dagarna säger min son som bor där.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[TrevorS]
10/15/09, 10:15 AM
#20

#19, det låter intressant i alla fall. =)

Annons:
Upp till toppen
Annons: