Annons:
Etikettupplevelser
Läst 4868 ggr
[Woozy]
2009-10-24 15:02

Hjälp

Hej.

Jag tänkte höra med er om det här är nåt ni har en teori om. Jag bor i en lägenhet som är hemsökt (för att göra historien kort). En natt så hörde jag hur det lät som det prassla till, typ om nån släppte ett papper på golvet eller liknande. Efter "pappret" så upplevdes det som mkt mörka/tunga "energier". Det kändes mkt obehagligt.

Jag låg i sängen vid detta tillfälle (helt klarvaken).

Min puls bokstavligt bara ökade och ökade, ungefär som ett tåg som accelererar. (inte 0-100 på en sek mao). Efter nån minut kanske så började min mage att krampa. Det kändes ungefär om man fick starkström genom magmuskulaturen. Jag kunde inte göra nånting alls och pulsen det bara ökade och ökade hela tiden.

Jag har aldrig någonsin upplevt så här snabb puls och jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Jag trodde hjärtat skulle lägga av helt enkelt. Jag kunde inte se nåt med blotta ögat, men jag tittade ut mot hallen ovh tänkte att nu kommer det nåt.

Det syntes inget alls och efter ett tag (jag vet inte efter hur länge) så började pulsen att gå nedåt (tåget bromsar mjukt). Efter det här så blir det hur lugnt som helst i lägenheten. Inga taskiga vibbar eller nåt sånt alls kunde jag uppleva.

När jag sedan vaknade upp dagen efter (var iofs tidigt på morgonen det här men ändå) så hade jag ont i magmusklerna (kändes som mkt blödig träningsvärk), ont i ryggen samt nåt jag inte trodde man kunde ha, träningsvärk i hjärtat.

Nu till min fråga: tror ni det var ond ande/demon, aliens eller helt enkelt inbillning?

Tacksam för svar.

Annons:
ufo-anna
2009-10-24 15:19
#1

Oj - vilken upplevelse…

Dessvärre har jag ingen aning om vad det kunnat vara…

Helt klart är ju att något var närvarande i sovrummet - men VAD är ju frågan…

Har du lätt att se "andar" och andra "paranormaliska" saker i övrigt, eller?….

Kram Anna! :O)

[Woozy]
2009-10-24 15:46
#2

#1

Lätt å lätt. Sista 1-2 åren så har jag kunnat se orber med blotta ögat.

Sedan så brukar jag ibland se min döda katt, samt har sett en grå man 4ggr (3+1ggr). En gång så har jag sett en flicka på ca 9-12 år i vardagsrummet. Jag har sett svarta skuggor, skuggor som bara liknar ingenting (typ dammoln), sedan har jag sett skugga av en mans form. Jag har sett ett ansikte som tittar in genom väggen i sovrummet. Jag ahr även sett vita "fönster" som bara så där pluppat upp för att snabbt försvinna (ena fönstret var ögonformat).

I badrummet så har det hänt saker såsom att tandkrämstuben bara började skaka till och gunga, bara sådär, samt att jag fått en tom duschflaska i skallen när jag låg i badkaret. Sedan så brukar jag ibland höra knackningar i väggarna nattetid. Det är även nåt som brukar ta fysisk kontakt när jag ligger i sängen, men det är smekningar vid fötterna vilket jag tolkar som tröst. Ibland så brukar den döde katten även hoppa upp i sängen (så det dunsar) samt att gå på täckena så att man känner tyngden av katten.

Det var faktiskt min tjej som kände av döde katten i sängen före jag upplevde det, men hon hade förnekat händelsen tills jag sa vad jag känt i sängen och att jag även sett katten, både som kritvit och som i sin levande färg han hade, men inlsag av lite damm på pälsen.

Fast nu på slutet så har jag haft mkt svårt att kunna se orberna, katten mm.

Så jag vet inte vad jag ska svara på din fråga. jag har väl lättare ibland att kunna se saker än medelsvensson.. nåt sånt. De medium jag har träffat säger jag är medial.

[Woozy]
2009-10-24 15:49
#3

Vad kan det teoretiskt finnas för "arter" som skulle kunna lägga beslag på ens kropp och som i mitt fall gör det som hände med puls/mage?.

Läser man om aliens så kan de paralysera sina "offer".

Gahella
2009-10-24 18:58
#4

Hej:) Jag skulle vilja ha svar på dina känslor när detta hände. Du skrev: Efter "pappret" så upplevdes det som mkt mörka/tunga "energier". Det kändes mkt obehagligt.

Kändes det så hela tiden eller lättade den känslan och blev ljusare? Vad fick/får du för känsla av vad som hände och vilka som var där? Försök att inte tänka så mycket i huvudet utan gå mer innåt och fråga din intuition. Det som då kommer upp får du gärna  berätta här:) Men försök inte att analysera för mycket, för ibland kan den logiska delen i oss spela ett spratt.

Hur kändes det efteråt i dig och i lägenheten? Kändes det ljust och lätt eller tungt och dystert? Fick du någon form av budskap i ord eller i insikter?

[Woozy]
2009-10-24 19:41
#5

#4

Jo jag vet att jag är en analyserande person… =) Det är väl ett dilemma.

Anledningen till att jag reagerade på "pappret" är för att det har hänt en gång tidigare. Då började det oxå med pappret. Det var mkt aktiviteter i lägenheten första gången men jag som person blev inte fysiskt skadad. Det jag kände andra gången det hände med pappret så tyckte jag att det var extremt jobbigt för, det är skillnad på aktivitet och aktivitet. Man märker vad som är ond energi och vad som är god. (iaf vill jag tro så).

Jag vet inte exakt hur många sekunder det tog innan pulsen började stegra efter det att jag hörde "pappret", men i början reagerade jag inte så mkt över höjd puls, för det brukar jag få vid negativa händelser. Eftersom jag sover med hörselproppar så satte jag i de i öronen för att ev slippa höra nåt ljud, men pulsen "hör" man ju ändå. Jag började bli riktigt skraj då pulsen bara ökade och ökade.

Samtidigt så var min blick fäst ut mot vardagsrummet. Jag undrade flera ggr hur mkt ett hjärta verkligen tål och skulle jag överleva det här så skulle jag skriva testamente dagen därpå (helt ärligt alltså).

Den här mörka energin som jag upplevde var inte som den "brukar" vara, dvs jag får svårt att andas. Det känns som att andas vatten (typ). Den här gången så vet jag inte hur jag ska förklara den mörka energin för jag har inte funderat så mkt på det. Det var bara ren skräck i mina ögon. Vill du ha en kontrast så vette tusan, men om du jämför solsken, klarblå himmel med mörka moln och åska så har man nog en hyfsad bild, kanske.

Det jag kände efteråt, när jag var "säker" på att DET var borta så tänke jag fy faen, inte en gång till. Nästa gång är det gonatt. Jag upplevde inte lägenheten som tung efteråt, men dyster ja visst.

Det kändes mest tomt i lägenheten efter det här. Kanske lite som lugnet efter stormen så som det brukar heta. Vad jag vet så varken såg jag eller hörde jag nåt "väsen" medans jag låg i sängen (det enda jag hörde var ju min puls). Nån form av budskap fick jag int såvida man inte ska tolka.

En tanke som har slagit mig är att DET ville visa styrkebesked, dvs det visade vad de kan göra och de väljer när de själv vill sluta. Sen vad det här var för nåt som gjorde detta har jag ju givetvis inte den blekaste aning om.

Sorry om jag kanske analyserade lite men det är så jag funkar, + att jag nu har världens huvudvärk.

Woozy

[Woozy]
2009-10-24 19:50
#6

#4

Jag vet inte om du läst alla mina inlägg, men i min förra lägenhet så var det en mkt ond ande, en demon skulle jag vilja säga, och jag är livrädd att den följt med mig hit, och om så är fallet så är det jäkligt jobbig situatution jag är i. Som du kanske förstår så är det svårt att inte analysera. Det är ganska jobbigt att inte veta vad som håller på och varför.

Woozy

Annons:
[Woozy]
2009-10-24 20:10
#7

Kan ta ett till exempel och det är att badrumsdörren alltid varit uppsvälld och trög att öppna/stänga. En natt så var det nåt som ruckade hårt och snabbt i dörrhandtaget, ungefär som ett det är nån som inte får upp dörren. Ett andra exempel med denna dörr hände då min tjej stod å duschade och jag städade lite i datarummet. Senare så undrade min tjej vad jag ville. Jag: va??? Hon: ja var det inte du som försökte öppna dörren? Jag: nä jag har ju städat och ville jag öppna dörren så hade jag väl öppnat den.

Den tredje knepiga grejen. Första gången ett medium var här så "renade" han lägenheten (nya andar/väsen dök upp efter besöket som jag inte sett tidigare). Samma kväll som mediumet var hör så var inte badrumsdörren uppsvälld nå mer!. Nu går dörren hur lätt som helst.

Vad är det som gör så och hur är det möjligt? Jag fattar nada och att försöka klura ut det ena å det andra utan att analysera vette tusan hur det ska gå till. Jag vet bara det mestadels jag och lite min tjej varit med om. Varför och av vem: inte en aning. Det hela är sjukt, overkligt och mkt olustigt. Enligt de medium jag träffat så har alla sagt att jag är medial och läcker som ett såll.

De har rekommenderat mig att försöka lära mig så att jag kan stänga ned, men det här onda som jag har tagit upp i den här tråden vet jag inte hur det ska lösas. Det var därför jag skrev några rader här. -inte meningen att skriva sönder tråden, men jag vill att folk inte ska missförstå så det blir nån rad extra,

Woozy

[Woozy]
2009-10-24 22:06
#8

En vänlig själ har hört av sig till mig härom dagen. Jag fick en hel del tips och hon skall även hjälpa mig med lägenheten Glad

Jag undrade bara om ni hade nån aning vad det onda jag beskrivit är för nåt.

Woozy

ufo-anna
2009-10-24 22:19
#9

Vad hemskt det måste kännas, Woozy! Underbart att du kommer att få hjälp av någon!

Hoppas hon kan hjälpa dig!

Har du försökt att be innerligt om hjälp till tex Gud? …..

Och kanske även pröva med vit salvia?…

Även om du kan föreställa dig själv iatt du "bygger en skyddande sfär/bubbla" kring dig själv och i de rum du vistas, där du ber innerligt att ingen annan har tillåtelse att kliva innanför… Föreställ dig också badandes i vitt, helande, kärleksfullt ljus som samtidigt ska skydda dig i denna "bubbla"…

KRAM Anna!!

[Woozy]
2009-10-24 22:35
#10

#9

Hej.

Nej jag har inte bett till gud. Jag har svårt för sånt. Tack Anna för dina tips. När medium pratar om att stänga ned så har jag trott hela tiden att det handlar om att stänga ned psykikst, men jag börjar misstänka att man ska stänga av nån annanstans? Jag är mkt osäker på vad det är som ska stängas ned.. Någon?

moonflower
2009-10-25 00:11
#11

Hej Woozy - kom och tänka på att inne på Övernaturligt.ifokus där tror jag dom kan ge bra tips i dessa ämnena…och kunskap är ju makt och ger trygghet i en sådan situation och kanske skingrar endel frågetecken runt det hela.

Var mycket öppen innan jag hittade Iris Halls cd-skiva, där hon guidar så att man blir mera stängd - vilket kändes som  en annan tillvaro…!!!

Kram och lycka till

/moonflower

ufo-anna
2009-10-25 01:56
#12

Hej igen, woozy…

Jag tycker absolut synd om dig, detta måste vara skitjobbigt och tärande på ens krafter…

Att aldrig få lugn och ro - att kunna slappna av plus att det känns som om du ska dö vid en sådan här upplevelse!

Har du sökt om hjälp från många medium angående att de ska försöka "städa ur" din lägenhte på negativa krafter?…Ibland kanske bara inte ett medium klarar av det - ibland kanske ett riktigt erfaret medium måste tackla det hela, så det är nog viktigt att du söker efter ett medium som är riktigt bra och vet vad hon/han gör!!!

Viktigt är även att få dig i balans…Tror precis som de säger, att du är mottagligare(mer finstämd) att se vissa saker på andra plan än de flesta människor… Viktigt är att du själv känner att du är i balans och har kontroll över dig själv - din kropp - och hela situationen!…

INGET väsen har rätt att bryta sig in i en annan ens sfär utan "tillåtelse" - du måste tydligt & klart förklara för dem som vill inkräkta på dig, att "gå iväg" - att de inte har lov att träda in i din sfär utan din tillåtelse!

Ja, det stämmer att en del utomjordingar också bara klampar in i ens privata sfär, och samma gäller för dem, att de inte heller har rätt att bryta sig in i din sfär utan tillåtelse…

MEN här krävs att man är medveten om detta, samt att det kan vara svårt då en del utomjordingar manipulerar mycket telepatiskt, och har starkare "kraft" än oss människor på det området….

Tror därför måste du ha en "god grund" att stå på…. Dvs att du jobbar på med att balansera dig själv… Ofta föreställa dig i en "Skyddande bubbla" som omsluter hela dig - och här inne badar du i det högsta kärleksfulla gudomliga ljus - och härinne får ingen lov att träda in - det är DU som bestämmer!

Tror även att det kan vara en god idé att gå till någon som kan hjälpa dig att komma i balans fortatre - någon som är bra att heala - känna av var i kropppen som dina obalanser sitter!

Dessvärre vet jag inte av några healers - men kanske någon annan vet och kan tipsa om detta här inne?….

Och kanske även någon som kan tipsa om något riktigt bra medium?…

Tror att du behöver tillkalla ett medium återigen, för att på plats ta bort energier som inte ska vara hos dig…. Men se till att det är ett mycket tillförlitligt medium som sagt som utför detta…

Samt att du uppsöker någon som kan heala dig - även denne ska vara erfaren och mycket tillförlitlig!!!

Om denne vet vad hon / han gör och kan hjälpa dig att komma i balans så hjälper även detta dig att "stänga ned" på samma gång, dvs du blir inte så "obalanserad"….

Just nu "läcker du som ett såll", (som något medium hade uttryckt till dig), för att du är obalanserad och inte vet om vilka sorts energier du sänder ut - plus detta att du har lättare att sända ut, då din mottagare att sända är mer fininställd, och då kan det vara så att olika väsen dras till dig likt en nattmal som dras till en lampas ljus…

Men om du lär dig att bara komma i balans först, och övar hela tiden på att sätta dig själv i skyddande bubblor och samtidigt ber om beskyddande kärleksfullt gudomligt ljus!!!

Samt att du tar kontakt med en bra helaer, och ett bra medium! Och glöm inte att be och öva hela tiden om skydd och att stå i kontakt med det ljusa, skyddande , Gudomliga!!!

KRAMAR TILL DIG - jag vet att du kommer att tillslut få lugn och ro igen!!!

[Woozy]
2009-10-25 02:44
#13

#11

Jag har skrivit ganska mkt på Ön, men det verkar som vissa medium inte vill kännas vid onda "andar". Tack ändå för tipset. Glad

#12

Lilla texten du skrev till mig Glad

Jag har aldrig tänk på telepatiskt manipulation, som du nämde. Det verkar finnas så mkt konstigt (läs okänt för de allra flesta) så varför inte. Frågan är ju bara vilka som kan utföra den konsten? Det sägs ju att även "människor" ska kunna viss telepati. Vet ej om jag skulle vara känsligare än de flesta, men dock för mkt för mig iaf.

Angående medium så har jag träffat 5st som jag pratat med personligen sen Februari detta år varav ett medium och en synsk har varit här. Mediumet var har varit här 2ggr varav den första gången så var inte den synske med. Angående mediumets erfarenhet så vet jag inte hur jag ska bedöma honom. Han kanske inte är den mest kände och erfarne men han gjorde sitt bästa iaf.

Det hände ju nånting efter det att mediumet var här första gången och renade, men samtidigt så dök det upp två st nya andar/väsen (som jag sett med blotta ögat). Flickan som jag uppskattade till 9-12 år går under kategorin ande hos mig medans den där konstiga skuggan som liksom krälade på taket (likt en snigel men betydligt större) får gå som väsen.

Jag har läst om massor med exempel där det blivit värre efter  rensning då mediumet kanske inte varit det mest erfarna, men det här mediumet bodde i grannstaden + att hans kostnad var anpassad min plånbok (sjukpensionär). Dessutom så verkade han helt ok.

Du nämner healing och det stämmer mkt bra med precis vad alla medium sagt åt mig att börja med. Jag kan bara skylla på mig själv att jag inte fått tummen ur….. och börjat med healing än.

Det första mediumet jag träffade har jobbat som medium över 30 år och hon sa att jag var mkt öppen och släppte in både goda och onda andar, men jag kunde aldrig föreställa mig vad en ond ande/demon kan göra. Ja, alla medium har sagt ungefär samma sak. Jag har sökt så mkt information som möjligt på nätet och så. Jag har även provat vissa övningar oxå, men nåt har inte klaffat vad det verkar.

Jag testade en gång att säga åt "de" att sluta släcka lampan hela tiden, men det vart ingen succé det heller. Det blev en mkt jobbig natt. (annars så försöker jag arbeta med tanken istället, känns bättre).

Som jag skrev tidigare så är det en som har lovat att försöka hjälpa mig via distans. Hon verkar otroligt kunnig och erfaren.

Tack alla som har tagit sig tid till att läsa och skriva. Hjälp kan man inte få för mycket av.

Annons:
Gahella
2009-10-25 03:07
#14

Jag har också jättestor medkänsla med dig och vad du går igenom. Samtidigt känns det som du har ett oerhört stort ljus (o) medvetande) inom dig. Det är bara då dessa energier visar sig, för de känner din förmåga att hjälpa dem vidare till ljuset. Men samtidigt är det inte en rättighet för någon att klampa in hur som helst i någons sfär!

Jag ställer några rättframma frågor som du inte behöver svara på här om du inte vill, men har du tagit droger eller pysslat med någon form av svart magi för att du varit nyfiken? För när vi gör det öppnar vi dörrar till sådant vi kanske inte visste fanns eller är mogna för.

MEN det kan också handla om det som ni talat, om att den andliga världen knackar ordentligt på din dörr för att du ska vakna och komma ihåg en viktig uppgift du har att hjälpa andra med. I början av mitt uppvaknande hade jag också mycket besök av demoner, långt ifrån det du är med om men tillräckligt för att skaka om mig ordentligt! Detta fenomen har ganska många varit med om som en slags "rening" av sina egna rädslor och energier i sitt eget andliga uppvaknande .

Men innan du är redo för det är det som Anna säger, att du måste komma i balans först. Något som hjälpt mig är att be den violetta flamman att rena i din lägenhet med omnejd och djupt ner i jorden. Efteråt kan du skapa med tanken en stor kristuspyramid som omgärdar din lägenhet. Att be den andliga världen om hjälp i detta ska du inte dra dig för! För du får det du ber om, inte förr då de inte får gå över din fria vilja. En andlig lag som alla måste ta hänsyn till, är att när du säger till med bestämdhet att dessa demoner ska lämna dig och dina fält, måste de följa det. Lyssnar de inte första gången så stå på dig!

Sänder dig också en varm kram och många varma tankar i detta. Vi finns här i fortsättningen också så det är bara att du hör av dig under resans gång…

[Woozy]
2009-10-25 11:56
#15

#14

Hej och tack för omtanken. Glad

Vad räknas som droger? Cigg? snus? alkohol? mediciner? Jag har faktiskt både snusat och rökt, men det slutade jag med för flera år sedan. När det gäller alkohol så blev det två lättcider förra nåyrsafton Cool. Totalt sett så har jag kanske druckit nån form av alkohol max 10 ggr sen millenieskiftet, säg 15 ggr så tar jag i. Tungan ute

Vad är en drog? Är alvedon en slags drog? För mig så är det de eftersom jag är av den typen som tycker att allt som påverkar kroppen är nån form av drog, och ja jag brukar äta huvudvärkstabletter vid behov och ibland även smärtstillande vid behov (oftast så brukar jag stå över smärtstillande då det inte har önskad verkan).

Svart magi, vilket jag tror du syftar på är nåt med satanism? har jag absolut inte pysslat med. Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om hur man pysslar med svart magi.

Nånstans så har jag snappat upp hur andar ser på de "öppna" personerna. Om det är nåt jag läst eller hört vette tusan, men det skall vara ungefär så här: Andarna ser den öppna personen och "säger" till varandra. Kolla en människa som vill prata med oss, kom. -nåt sånt, så jag kan ju förstå att det är som det är, men jag förstår inte det onda och varför.

Det är precis som du säger att det INTE är nån rättighet att bara klampa in. Det finns ju klistermärken där det står "reklam nej tack". Nån som sett  "spöken nej tack" PM:a mig Flört.

Woozy

ufo-anna
2009-10-25 13:31
#16

Hej igen - faktiskt kan jag hålla med Gahella här, att ofta om man sysslat med sk "Svart Magi" och inte vetat vad man gör så kan man få upp olustiga energier sedan som man inte kan bli av med så lätt…

Därför undrar jag med, om du kanske någon gång gjort "Anden i glaset" och från detta kanske upplevde något obehagligt…

Vid en del tillfällen när man tex gjort "Anden i glaset" så kan det gå fel, och man får en massa oönsakde energier omkring sig istället!

Samma om man sysslar med sådant där Quijabräda(eller hur det nu stavas) då detta också är att leka med elden då lägre energier ger sig tillkänna då, samma som vid "Anden i glaset"….

[Woozy]
2009-10-25 13:47
#17

#16

Hej.

Nej jag har inte gjort anden i glaset någon gång vad jag kan minnas. Chansen finns ju att jag har gjort det som barn, men det är inget jag minns. Jag har inte heller varit i närheten av ett ja-ja bräde heller.

Det närmsta jag kommit "svart magi" är väl när alla barn lekte svarta madam, eller vad det hette. Man skulle gå in i ett mörkt rum, tex toa och stirra in i spegeln och då så skulle svarta madamen komma fram, eller hur det nu var. Glad Det här har väl de flesta barn lekt antar jag.

[Woozy]
2009-10-25 13:55
#18

Undran

Låt oss säga att jag skulle ha gjort anden i glaset när jag var liten (vilket jag antagligen inte har gjort). Är det inte märkligt då att "det onda" väntar hur många år som helst innan DET kommer på besök?

Det här var bara en tanke/fråga som pluppade upp pga ren nyfikenhet.

Gahella
2009-10-25 14:17
#19

Hej igen:) Jag ville bara utesluta alla eventualtiter varför detta händer med en sådan kraft! Nej, jag tror inte heller det skulle påverka dig såhär långt efteråt, och vem har inte lekt dessa lekar i sin barndom?;)

Jag har fortfarande en stark känsla av att du har ett mycket starkt Själs-ljus och har en stor uppgift som väntar dig i detta. Men på vägen dit "måste" vi gå genom olika fomer av reningbad och bli starkare i viljan och i fokuset, då detta är viktiga grundbultar i det andliga växandet.

Mina sista tips till dig är att du också stänger dina chackran en tag, särskilt magens, då de ofta finns mycket obearbetat där. Säg till på skarpen att denna utveckling måste gå hand i hand med din egen förmåga att utvecklas i harmoni med dig själv. Att bearbeta känslomässigt bagage hos en bra terapeft kan hjälpa dig oerhört mycket på denna vägen. Be om hjälp i detta och  var uppmärksam på de som kommer på din väg, men känn efter i ditt hjärta vem som du får förtroende för.

[Woozy]
2009-10-25 14:40
#20

#19

Tack för tipsen. Jag vet inte riktigt vad du menar med starkt själs-ljus, men om man går efter hur det låter så verkar det positivt??

Kan själs-ljus vara synonymt med "dragningskraft" ? Om så är fallet så kan det vara en förklaring till att om jag nu har starkt själs-ljus råkar få med mig lite av varje då?.

Så isf så "borde" det då räcka att ta kontroll över dragningskraften?

hade jag festat loss igår så hade jag kunnat skylla på baksmälla eftersom jag fattar nada, men jag är mer eller mindre nykterrist. Skäms

Livet är bra invecklat.

Thx för ditt engagemant. Glad

Annons:
ufo-anna
2009-10-25 15:51
#21

Hej igen! ;)

Jag håller än en gång med, Gahella, här i det hon säger: "Jag har fortfarande en stark känsla av att du har ett mycket starkt Själs-ljus och har en stor uppgift som väntar dig i detta".

Så känner jag med om dig, Woozy!! :D

Alltså att du har ett "andligt åtagande" som pockar på all din uppmärksamhet med full kraft, du måste bara bli medveten om vad det är för sorts åtagande som är menat för dig - alltså vad du bestämt innan du kom ned till Jorden i din rena fysiska form, som bestämdes på det andliga planet, men som vi oftast glömmer bort när vi stiger ned till Jorden i våra fysiska kroppar.

Du har alltså en livsuppgift - det gäller bara att hitta den! (Alla människor har det, men på en del är dem mer påtagligare…)

Jag tror meningen är att du ska finna den, och det är inte meningen att du ska "få med dig "lite av varje" bara för att du har en starkare andlig uppgift som "de" på det andliga planet inte vill att du ska avvika ifrån…

Först… Du ska komma i bättre balans först!

ÖVA och ÖVA varje dag - försök få tid till att fokusera dina tankar och be om gudomligt skydd och hjälp med att ställa din kropp i balans…

Din aura är säkert lite skadat här o där - det är detta skydd med som du måste återställa - detta kan en healer hjälpa dig med…

Jag ska p.m:a dig om en som kan hjälpa dig - denne bor också i V-ås!!

KRAMAR Anna!

[Woozy]
2009-10-25 15:56
#22

#21

Tusen tack Glad

moonflower
2009-10-25 17:11
#23

#13 Hej Woozy - tycker det låter tråkigt att Du redan varit inne på Ön och att "de inte vill kännas vid onda andar"!

Har läst vad alla här redan skrivit och tycker det är många jättebra tips!

Hade turen att kunna gå en kurs en gång i tiden - att bli mera bekant i ämnet hjälpte mig väldigt mycket. Bor väldigt avlägset så det finns inte många kurser att tillgå - beroende på var Du bor - så kan det ju finnas medier som har kurser/träffar eller dyligt där man kan lära sig mera! För mig var det viktigt att inte känna mig så ensam - med de upplevelser som jag hade haft!

Känner för Din situation - och tror den kommer att föra med sig positiva saker - även om det inte ser ut så just nu!

Framförallt känner  jag att Du har en stor gåva! 

I ljus och kärlek

kram

/moonflower

[Woozy]
2009-10-25 17:25
#24

#23

Hej.

Jo det finns de på ön som både tror och vissa även har erfarenhet av onda andar, men jag tolkade det som frågan var om det fanns medium på ön som trodde på onda andar, vilket inte är fallet vad jag förstått. (TarotLasse menade på att det inte fanns onda andar och att jag mer eller mindre var psykisk sjuk). Oskyldig

Jag håller med dig om alla jättebra tips jag fått här Glad.

Jag har läst lite om folk som studerar till medium och det finns en hel del "fall" där mediumen blivit utsatta för mörk energi och i vissa fall så har det tagit flera år innan mediumen behärskade situationen och blev av med det onda.

Jag har många ggr tänk gå olika kurser etc, men mina reumatiska sjukdomar har hindrat mig då jag inte pallar sitta 3-5 dagar och "studera". Jag har liksom inte vågat chansa då det är en del pengar det rör sig om. Vi har ju Trollsländan här i Västerås där man kan utbilda sig.

Woozy

mollycrimson
2009-12-21 16:08
#25

Först och främst så vill jag börja med att säga att jag tror på det övernaturliga, har själv varit med om ett och annat…
Så det är inte som icke-troende jag säger att det låter som att du fick en panikångestattack.

Jag lider själv av panikångest både på dagarna och nätterna när jag sover, och det är ungefär som du beskriver det… Inte kul, hatar det :/

[Woozy]
2009-12-21 16:23
#26

#25

Ha det du med.

Woozy

mollycrimson
2009-12-21 16:25
#27

#26

Ha det jag med?

Annons:
[Woozy]
2009-12-21 17:42
#28

#27

sry.. läste fel (ser jag nu).

-tycktre det stod "ha det".

MVH

Woozy

mollycrimson
2009-12-21 18:09
#29

#28

jag förstår verkligen ingenting av vad du menar du, det där var väl inget svar på min kommentar???? :S

[Woozy]
2009-12-21 18:25
#30

Cool

mollycrimson
2009-12-21 18:55
#31

#30

vad är ditt problem? :S

[Woozy]
2009-12-21 19:17
#32

#31

-vad vill du jag ska skriva då? -har ju redan sagt att jag läste fel i all hast.

Woozy

mollycrimson
2009-12-22 03:54
#33

#32

ja kanske ett ordentligt svar hade varit trevligt.

[Woozy]
2009-12-22 14:26
#34

#33

God Jul!

MVH

Woozy

Annons:
Upp till toppen
Annons: