Kanaliserade budskap

Vaccinet mot svininfluensan?

2009-11-01 23:51 #0 av: Monky

Hej,

Hittade denna länk/film på ett annat forum här på iFokus.

Jag har själv läst en del böcker av Rauni Leena Luukanen och har verkligen respekt för henne som läkare och medial person som vågat gå ut med att hon har kontakt med andra civilisationer.

Vad som förundrar mig är inte hur mänskligheten fortfarande fungerar, dvs att vår värld styrs av ekonomiska intressen och inte humanitära, utan det här med att vaccinet är farligt.

Vad säger andra nutida källor om detta? Nån som läst kanaliseringar om detta? Eller nån som har egna funderingar?

Glad

Anmäl
2009-11-04 15:39 #1 av: Magi-cat

hmmm....en tanke slog mig.......om detta med svininfluensa och massvaccineringar kanske är ett TEST, ett test för att se hur man kan skrämma upp en befolkning, hur den reagerar, hur media reagerar - och hur man kan "förbättra" utfallet...

Om 1-2 år det kanske kommer en ÄNNU värre manmade influensa - med obligatorisk vaccinering?

Anmäl
2009-11-29 13:56 #2 av: Ewerhof

#1 Den tanken låter inte så tokig i mina öron. Något är ju väldigt fel i allt det här. Inte en enda ordentlig 'neddämpning av överdriven hysteri' ifrån 'överheten' det är som om alla håller andan och ser vad som händer under det 'fria flödet av fantasier och spekulationer'.

Anmäl
2009-12-01 22:44 #3 av: Foolmeonce

Jisses!

Tidigare var det stollen David Icke som tokvarnade för vaccinet men nu när det inte var så farligt så heter det test för att komma med ett värre virus och värre vaccin. Världens rikaste skall avrätta 80-90 % av jordens befolkning men fört samla på sig så mycket pengar som möjligt. Vad ska dom med pengar till sen? Vem skall passa upp och slava för dom sen? Det är ju för fan den stora fattiga populationen som gör att dom kan vara en snuskigt rik och överlägsen elit.

Det känns som att det är många som har tomtar på loftet och rapar ur sig vad som helst utan några hänvisningar till källa. Jag och någon kompis kan sätta oss ner och göra en likadan video imorgon och ljuga ihop vad som helst. Ni kommer att gå på det också.

Däremot kan jag hålla med om att det kan vara bra för den styrande världseliten att få folk att vara rädda för massor av saker så dom kan hålla oss i sitt grepp. Knark är också bra grejer för att ha en dum massa med folk som faktiskt omsätter en jävla massa pengar i samhället.

Anmäl
2009-12-01 22:47 #4 av: Foolmeonce

Skit i att lägga energi på negativa saker. Lev ett liv i kärlek och harmoni och allting löser sig självmant. En god  handling sprider sig som ringar på vatten över hela jorden.Glad

Anmäl
2009-12-02 13:12 #5 av: Ewerhof

#3 Kan hålla med dig i det stora hela....men att uttala sig som vardagsmänniska eller som offentlig person ger en viss skillnad i trovärdigheten i det som sägs. Din video skulle verkligen bara uppfattas som snack utan källhänvisning. I alla fall utav mig. Men när offentliga personer gör uttalanden riskerar de så mycket mer runtomkring att de inte bara kan förlita sig på rykten och andrahands versioner.

Goda gärningar sprider sig som ringar på vattnet, stämmer även enligt mina erfarenheter, men tyvärr sprider sig det negativa likadant. Och jag tror också på att lära känna sin 'fiende' för att kunna ta avstånd ifrån den/det och på så sätt med mer säkerhet välja 'den andra sidan' eller 'godheten'. Och i detta fall, med influensaviruset, så finns det alldeles för lite kunskap kring hur de som gjort vaccinet, de som testat det, de som tjänar på det etc för att jag ska känna någon som helst tillit till deras uttalanden, eller för all del bristen på uttalanden i ämnet.

Av alla människor i min omgivning som varit nära influensasymtomer, dess biverkningar eller rent av insjuknat ordentligt i den är det de som hit tills tagit vaccinet som varit sjukast.

Jag vågar absolut inte ta detta vaccin.

Anmäl
2009-12-03 22:31 #6 av: szirius

#4KyssFlört. De flesta kan nog fråga sig lite oftare var man lägger sin energi...på det positiva eller det negativa?Att medvetet välja kärlekens väg är ju det högsta energiarbetet vi kan göra.Varje stund.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.